Stránka 1 z 2

Napsal: pát 12.08.2011 18:37
od soukupadam
Zdravim, když najedu na díru nebo hrbol něco mi tam divně cinkne. nevíte někdo co to je? je to celkem hlasitý, řešil někdo něco podobného?

děkuji

Napsal: pát 12.08.2011 18:50
od methuz
Kuk, mam uplne stejnej problem. Pravy predni kolo mi treba pri prejeti kanalu nebo jiny nerovnosti nejak "cinka". myslel jsem si, ze je to treba ten dekl pod vanou, vejfuk nebo tak neco. Ale ne - dela to kolo a jen to jedno. Neda se svitit, budu to muset dat nekdy pristi tyden do servisu, no. "Zvenku" nikde nic videt neni, je treba se na to podivat na jame.

Napsal: pát 12.08.2011 19:03
od soukupadam
já na to koukal na heveru a nic jsem nenašel , ještě zítra prohlídnu stabilizátor

Napsal: sob 13.08.2011 00:42
od E30STORM
Mě na mojíé bejvalce takhle zvonily zase zadní kola :D a teď mám E46 a zvoněj předky :D.
Na 90% si myslím, že to dělá uložení tlumičů co je nahoře.
Na E39 mi to začlo dělat, když jsem dal sportovní pružiny dozadu.
Ten zvuk jsem si sám poslechl , protože když jsem se snažil vyndat tlumič , klepal jsem do toho lehce kladivkem zvrchu a to bylo přesně vono :-).
Nicméně,kdyby měl někdo jinou zkušenost a věděl čím to je přesně , ať napíše.
Ten zvuk je otřesnej, připadam si při přejezdu podelných dír ,jako kdybych jezdil ve staré 120citce...
Myslím,že to bude ono panove, vyměnte to někdo a pak napište :D

Napsal: sob 13.08.2011 03:13
od roman530d
Zdar,sundej kolo,brzdový třmen,kotouč a na náboji ložiska je přinýtovaný
takový hliníkový plech.Nýty jsou utržené a cinká to zevnitř o brzdový kotouč.Dělal jsem už obě strany,prostě jsem ty plechy odstranil a je
klid....ale chvilku to trvalo,než jsem na to přišel..taková blbost :wink:

Napsal: sob 13.08.2011 05:06
od radokrno
neni tam ten kryt k vůli brzdovým hadičkám a teplu vydávaným od kotoučů..

Napsal: sob 13.08.2011 10:14
od soukupadam
roman530d píše:Zdar,sundej kolo,brzdový třmen,kotouč a na náboji ložiska je přinýtovaný
takový hliníkový plech.Nýty jsou utržené a cinká to zevnitř o brzdový kotouč.Dělal jsem už obě strany,prostě jsem ty plechy odstranil a je
klid....ale chvilku to trvalo,než jsem na to přišel..taková blbost :wink:


to mě taky napadlo, ale když jsem za ten plech vzal tak se mi nezdálo že by byl volnej

Napsal: sob 13.08.2011 10:52
od Piotr
Měl jsem stejný problém, uvolněný plech u kotouče předního kola cinká při přejezdu nerovností. Sám o sobě působí jako že drží, nicméně zkuste si ho na spodní straně kde má být zanýtovaný prstem jakoby lehce pod tlakem prstu odpružit směrem od kotouče a pusťte a udělá to přesně to "cinknutí". Jinak různé zahnutí Vám tady asi nepostačí, chce to něčím fixnout nebo úplně vyndat. Ještě mě napadá, cinkalo mě to i když jsem si lehce kopnul do kola.

Napsal: sob 13.08.2011 10:59
od roman530d
Já ale nemyslím to ten velký plech,co kryje brzdový kotouč!!!!!!Přečtěte si pořádně,co jsem psal.....Musíš sundat kotouč,jinak se na něho nedostaneš,má průměr cca 12cm,široký je asi 2cm,je z hliníku,cinká ZEVNITŘ o brzdový kotouč........ :roll:

Napsal: sob 13.08.2011 11:59
od mojorisin
Mě to dělá přední pravý kolo a je to spíš takový chrastění. Tak to jsem rád že stím nemám problém jenom já :D

Napsal: sob 13.08.2011 12:22
od starML
+1 ... 2x v Inveltu, 2x v Německu, nikdy na nic nepřišli. Začalo to po inspekci II, když dělali brzdy. Tak až to budete někdo sundavat, prosím foto. Mám dojem, že by se to mohlo jmenovat odražeč kamenů 34101165225, ale foto jsem nikde nevygůůůglil, na ETK se mi ta (4) nezdá - nebo to je ono?

Obrázek

Napsal: sob 13.08.2011 13:29
od roman530d
Chlapi,už jsem ty hliníkové kroužky dávno vyhodil,škoda že mě nenapadlo to vyfotit.Každopádně vás nemine sundat komplet brzdový třmen a kotouč.Ten hliník pak jde rozstříhnout normálníma nůžkama na
plech.Jo a mohl by to být ten odražeč kamenů.....Ale už to tam nemám asi rok a žádný problém :D

Napsal: sob 13.08.2011 16:53
od soukupadam
ta 4 to není ta drží pevně na 3 ani se nehne.číslo 3 si taky nemyslim že by to dělalo drží to pevně a zkoušel jsem s tím různý věci ale žádnej zvuk to nedělá. takže uložení tlumičů a nebo jak tady popisuje roman530d ten záhadnej kroužek, kdo ho najde na ETK?

Napsal: ned 14.08.2011 17:48
od Cossie
Tak koukám, že nejsem sám - nejdřív mi začlo cinkat pravé přední kolo, a teď už to dělají obě dvě - osobně mám taky podezření na díl č.3 - když jsem měnl prední tlumiče tak se pod jedním tim šroubkem na každě straně zvětšila díra, zezačátku to tam sice drželo, ale myslím si, že to bude uvolněné přesně v tomto místě ... Horní uložení to snad nedělá, to jsem dával nové ..... ikdyž je pravda, že mi občas "vrže" i nový tlumič .... to by mi jeblo :roll:

Napsal: ned 14.08.2011 19:50
od Dettektorr
Mě to dělalo taky na pravém předním a když jsem před 10 dny měnil u šváry ložisko tak jsme ho vyndali. Ten plech kreje jenom ložisko nic jinýho. Byl úplně odpadlej od bodů ve svárech. šel ven a je pokoj.

Napsal: pon 15.08.2011 09:18
od fubutomas
Jenou jsem zažil cinkání u Astry G... nemohlo se přijít na to čím to je a nakonec byla kousek prasklá pružina a spadlá v misce tlumiče :lol: ale u E39 by to tuším jít nemělo 8)

Napsal: stř 24.08.2011 10:07
od Eddmaster
CHlapci, mám stejný problém. Na obou předních kolech mi to při přejetí nerovnosti zacinká (je to takový divný cinkání). Navíc mi to teď začalo dělat ot, že když jedu do zatáčky (prudší projetí) tak mi začne jakoby šmatlat od kola (je to závislé na rychlosti - čím rychleji jedu, tím rychlejší šmatlavý zvuk tam je). Ovšem, když šlápnu na brzdy a přibržďuji, tak to přestane. Nevíte, co to může být? Je to zoufalost...

Napsal: stř 24.08.2011 15:58
od Dettektorr
Kamaráde, tohle jsem řešil nedávno a byl to kupodivu ohnutý krycí plech KOTOUČE tedy ne ten malý který kryje ložisko! Stačilo ho odehnout od kotouče aby o něj nedrhnul a je klid. Netvrdím, že to je tvůj případ, ale za zkoušku to stojí a je to podstatně rychlejší oprava než ten malej plech na ložisku.

Hodně zdaru.

Napsal: stř 24.08.2011 16:52
od Eddmaster
Myslel jsem si to:) To se dá ohnout bez toho, abych sundaval kolo a kotouč, ne? Normálně zespod auta by se to mělo dát zvládnout, ne?

Napsal: stř 24.08.2011 16:55
od Dettektorr
No já si kvůli tomu sundal kolo ale pokud se dostaneš dostatečně daleko pod auto tak podle mě to půjde i bez sundání kola.