Stránka 1 z 2
Napsal: pát 12.08.2011 14:10
od kubassszx
Ahoj,
budu muset vyměnit prasklé svody (parohy) a chci se zeptat jestli jste to někdo dělal, tak jestli je to v pohodě.
Díky K
p.s. z jakého materiálu jsou ty svody na E60 ?
Napsal: pát 12.08.2011 15:18
od jiriik
kubassszx píše:Ahoj,
budu muset vyměnit prasklé svody (parohy) a chci se zeptat jestli jste to někdo dělal, tak jestli je to v pohodě.
Díky K
p.s. z jakého materiálu jsou ty svody na E60 ?
To by mě taky zajímalo...mám stejný problém.
Napsal: pát 12.08.2011 15:33
od Rupitch
Demontáž plastů pod vzduch. filtrem. Dem. turba a výfuku. Není to zase nějak hrozný, ale úplně v pohodě to taky neni

. A hlavně se zasereš jak sviňa

Napsal: sob 13.08.2011 11:16
od jiriik
Rupitch píše:Demontáž plastů pod vzduch. filtrem. Dem. turba a výfuku. Není to zase nějak hrozný, ale úplně v pohodě to taky neni

. A hlavně se zasereš jak sviňa

Ouuu:-D
Napsal: úte 16.08.2011 09:54
od kubassszx
Rupitch píše:Demontáž plastů pod vzduch. filtrem. Dem. turba a výfuku. Není to zase nějak hrozný, ale úplně v pohodě to taky neni

. A hlavně se zasereš jak sviňa

Takže sundám plasty z motoru a pod filtrem, vyndám turbo a výfuk musím demontovat celej to nepůjdou svody povolit u motoru a rozpojit někde kde se to svádí z 6ti do 1 nebo 2?
Nebudu to dělat na heveru tak to snad půjde ... a turbo když ho normálně odpojím tak nehrozí mi nějaký trable, abych ho nezničil. Normálně se odpojí a zase zapojí ? Když už ho budu mít venku dá se nějak vyčistit ?
Díky za radu
Napsal: čtv 18.08.2011 12:02
od kubassszx
poradí ještě někdo ? dík
Napsal: čtv 18.08.2011 13:53
od Snejk
nedoporučuju ti delat tohle bez zkušeností v domacich podminkach... neni to nic extra sloziteho ale to muze rict nekdo kdo uz to parkrat delal...
Napsal: čtv 18.08.2011 14:19
od kubassszx
ale já se neptal na doporučení

))
dělám si většinu věcí sám a nemám s tím žádný problém (řemenice, kladky, napínaky, silentbloky, čepy, řízení, ramena, a další a další věci jsem si dělal vždycky sám bez problémů takže nevidím důvod proč někomu platit za něco co si mohu udělat sám když mám navíc prakticky všechny díly za perfektní ceny
Napsal: čtv 06.10.2011 10:30
od kubassszx
Trochu se vracím k tématu ještě jsem se do toho nepustil a svody už mám připravené.
Chtěl bych se zeptat někoho kdo to dělal jestli to jde vyndat horem tzn.: sundat sání, vytahat vstřiky a sundat ten plast nad svodama co tam překáží. Pak polovit svody a vyndat je horem.
Protože jsem dostal názor, že se to musí dělat na heveru a odspodu komplet sundat výfuk a odpojit turbo a pak až svody. Není to lepší a jednodušší cestou horní viz. výše ?
Děkuji K
Napsal: čtv 06.10.2011 14:26
od Jendix
kubassszx píše:Trochu se vracím k tématu ještě jsem se do toho nepustil a svody už mám připravené.
Chtěl bych se zeptat někoho kdo to dělal jestli to jde vyndat horem tzn.: sundat sání, vytahat vstřiky a sundat ten plast nad svodama co tam překáží. Pak polovit svody a vyndat je horem.
Protože jsem dostal názor, že se to musí dělat na heveru a odspodu komplet sundat výfuk a odpojit turbo a pak až svody. Není to lepší a jednodušší cestou horní viz. výše ?
Děkuji K
Nejsem žádnej expert, ale u mě když se řešilo turbo.. se vyndavalo horem jen díky tomu že se zároveň i sundavala hlava, automechanik mi řikal že jinak se turbo musí vyndavat spodem.. předpokládám že hlavu asi sundavat nebudeš.. tzn. jediná cesta bude asi zespodu..
Napsal: čtv 06.10.2011 14:34
od libovka
Snejk píše:nedoporučuju ti delat tohle bez zkušeností v domacich podminkach... neni to nic extra sloziteho ale to muze rict nekdo kdo uz to parkrat delal...
Ale ona většina lidí to ráda dělá doma a až když jim teče do bot nebo to podělaj tak sháněj servis.

Tot moje zkušenost.
Napsal: čtv 06.10.2011 15:47
od kubassszx
Povolit pár šroubů není problém

)) já, ale vyndavat turbo nemusím když povoliím 3 šrouby kterýma jsou svody do turba přichycené a povolím svody jako takové tak je vyndám ...
A když jde turbo povolit i přes ty 3 "víčka" pod vzduchovým filtrem, tak když ten plast sundám celý tak se k tomu krásně dostanu a turbo nechám tam kde je, ne ?
Nevyndavám turbo takže i hlavu nechám tak kde je .. .spíše mi jde o to, když odpojím vstřiky a přívod paliva atd, aby mi to nehodilo chybu a nebo se mi to nezavdušnilo. Kudy se to odvzdušnuje ?
Mám předtím radši odpojit baterku ?
díky za rady

Napsal: čtv 06.10.2011 17:44
od jiriik
nedávno jsem si nechal měnit svody. Šlo to vrchem... sundat plasty vstřiky, to víko celé a dostaneš se až na výfuk, tam povoliš turbo a vyndáš svody... Tak nějak mi to řikal mechanik. Préj to byla docela drbačka

doma bych se na to mohl vys*at

Napsal: čtv 06.10.2011 19:00
od Axel
Az budes vyndavat vstriky, tak je nezapomen ocislovat.
Napsal: čtv 06.10.2011 19:19
od kosa
A co budeš dělat až vše rozděláš a zjistíš že ti nejde ven vstřik? pokud to děláš spodem toto nehrozí a dle mě je to rychlejší, ale potřeba zvedák....tak či onak at se zadaří
Napsal: čtv 06.10.2011 19:22
od Jendix
Axel píše:Az budes vyndavat vstriky, tak je nezapomen ocislovat.
můžu se zeptat, čistě jen ze zájmu, proč se musí čislovat, resp. čemu by vadilo že by se vstřiky prohodili? řídicí jednotka si je pamatuje a byla by z toho zmatená?
Napsal: čtv 06.10.2011 19:25
od Jendix
kosa píše:A co budeš dělat až vše rozděláš a zjistíš že ti nejde ven vstřik? pokud to děláš spodem toto nehrozí a dle mě je to rychlejší, ale potřeba zvedák....tak či onak at se zadaří
k tomu vstřiku jsem již narazil dříve na jedno video..
http://www.youtube.com/watch?v=KErqoB5Vx2U
Napsal: čtv 06.10.2011 19:29
od kosa
ten má dobrej přípravek, ale de oto že tímto mu zamáčkneš kukadla , což neva pokud daváš novej to ale asi nechce...k těm vstřikům ty novější jsou zapsány v řj dle čísel, záleží na modelu vozu
Napsal: čtv 06.10.2011 20:12
od kubassszx
ok díky za radu, ty vstřiky si určitě očísluju, a doufám, že ven půjdou

)
Napsal: čtv 06.10.2011 20:17
od kubassszx
ještě mi někdo věci znalej řekněte, nebudu muset odvzdušnovat palivový systém když odpojím vstřiky ?