Stránka 1 z 1

Napsal: sob 06.08.2011 17:16
od Mad_Maxx
koupil sem bmw 530d e 39 1999 a mám sem tam problem se startováním když je motor lehce i na plno ohřátej!!palivovej filtr vyměněnej!!všichni mi říkali že to bude podávací čerpadlo nafty jak je pod řidičem!!to jsem za dost peněz koupil vyměnil a je to tu zas!!zkoušel sem radu mít tost nafyty ted sem měl plnou a pohoda a když sem se dostal mezi 30-50l tak to začlo dělat znovu!!auto za studena chytne parádně!!a pak ho mužu startovat 20 mit a pak zničeho nic chytne!!dík za rady či postřehy k tomuto tématu!!moc mě to štve!§sem mrtě fanda bmw mam už 7 káru od bmw a vždy ok!!

Napsal: ned 07.08.2011 00:28
od Axel
Nezapomen, ze v nadrzi je jeste jedno cerpadlo, ktere taky rado odchazi. Pokud sis vsimnul, ze problem nastava s ubytkem paliva, tak bych to videl na cerpadlo v nadrzi.

Napsal: ned 07.08.2011 15:47
od Mad_Maxx
no doufám v to že to bude tímhle v pondělí mi příjde

Napsal: čtv 11.08.2011 20:01
od magyar
Sprav si test prepadov, mám podobný problém na inak skoro dokonalej 5-ke a testom sme zistili mrtvy tretí vstrekovač. Chová sa to tak isto, studené naskočí prakticky hneď, zahriate to točí dosť dlho, niekedy ani nenatočí :)

Mimochodom vstrekovač stojí 8.6k v exchange programe (bohužiaľ ofiko BMW to u nás v CZ nerobí, našiel som to ale u AutoKelly - BOSCH program), prípadne 10.5k ak to kúpiš bez vrátenia starého.

Rozhodne by som to ale pichol najprv na diagnostiku, môže to byť viac vecí (čerpadlo, čidlo na vačke, čidlo tlaku na raily, mnou tipovaný vstrekovač...) ;)

Napsal: pon 15.08.2011 18:56
od Mad_Maxx
tak čerpadlo i v mádrži vyměněno a je to to samý!!ale ted mi známej poradil že mam zapnout klíčky když to nechytá počkat dýl pak dát třičtrvrtě plynu a startovat,a ejle funguje to!!rozhodně to napíchnu a uvidíme!!ještě říkaly že by to mohlo bejt nějaký teplotní čidlo!!

Napsal: pon 15.08.2011 19:49
od MUF_IV
Mě to dělalo čidlo vačky (cca 2300,- v BMW). Za studena OK, jak jsem to prohnal ,tak to točilo, jakoby byla snaha naskočit a nic. Jak to trochu schladlo tak to zase naskocilo a jelo...

Napsal: pon 15.08.2011 19:57
od magyar
Mad_Maxx píše:tak čerpadlo i v mádrži vyměněno a je to to samý!!ale ted mi známej poradil že mam zapnout klíčky když to nechytá počkat dýl pak dát třičtrvrtě plynu a startovat,a ejle funguje to!!rozhodně to napíchnu a uvidíme!!ještě říkaly že by to mohlo bejt nějaký teplotní čidlo!!


Môže to byť viac vecí, ako som spomínal vyššie. Osobne dosť nechápem takéto skákanie do hlbokej vody, že kúpim toto, nepomôže, kúpim tamto, nefunguje, kúpim hento, nefunguje :D Pichni to na diag a budeš mať o 70% väčšiu šancu že to určíš buď úplne presne, alebo zúžiš okruh :)

Osobne som to prehnal diagom, chlapec z E46 klubu mi spravil testy prepadov a bolo jasno, dnes sa vstrekovač vymenil a ja si ševelím konečne aj za tepla :lol:

Napsal: stř 17.08.2011 20:38
od Mad_Maxx
no tak koukám ještě že mám jednu 530d nabořenou tak to přeházím postupně!!a ted nevím jestli začít čidlama bo střikama!!

Napsal: stř 17.08.2011 20:53
od magyar
Mad_Maxx píše:no tak koukám ještě že mám jednu 530d nabořenou tak to přeházím postupně!!a ted nevím jestli začít čidlama bo střikama!!


Ktorú časť toho že to máš pichnúť najprv na diagnostiku si nepochopil? :lol: Pochop že sa zbytočne nadrieš a prípadne aj čas premrháš kým nemáš aspoň náznak toho, čo to môže byť :) Konkrétne u vstrekovačov máš v prípade jediného vadného vstrekovača šancu netrafiť sa 5x :lol:

Napsal: čtv 01.12.2011 22:05
od Mad_Maxx
tak to bylo čidlo otáček :D