Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: pon 01.08.2011 23:31
				od Storm
				Zdravím, od koupě auta mám problém s otáčkoměrem, ukazuje pouze v rozmezí 0 - 2200 ot/min, už jsem zkoušel jiný, funkční na jiném autě abych vyloučil otáčkoměr jako takový, nemá s tím někdo skušenost ? Popřípadě radu jak vše vyřešit ? Díky všem.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 02.08.2011 08:25
				od beny-maser
				podle mě nejsou budíky originál z toho auta a nejsou sladěný,v zadu na dudíkách je v zelený patici čip a ten to dělá, budíky jsou furt stejný musíš nechat sladit čip s autem nebo schánět další čip a pak nepude většinou zase něco jinýho, ale otáčky ano. Koukni jestli ti to ukazuje v budíkách správný VIN a jsi doma.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 02.08.2011 10:19
				od Storm
				Díky za radu, budíky mám asi 14 dní z jiného auta, taky z tds rv 95, ty co tam byli při koupi, kromě tachometru nefungovali vůbec, ale otáčkoměr se choval stejně.
Jak to  mám sladit ? Díky.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 02.08.2011 12:20
				od beny-maser
				najít někoho kdo tomu rozumí a udělá ti to, nebo kombinovat čipy až se trefíš. Doporučuju ti variantu číslo jedna.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 02.08.2011 12:47
				od Storm
				Díky moc chlape za radu  

 , už vím co mám dělat.
 
			
					
				
				Napsal: stř 15.01.2014 13:25
				od Storm
				Že zase otravuju, ale doteď se mi nepovedlo najít někoho, kdo by to uměl sladit, nevíte o někom, na koho bych se mohl obrátit ?  

 
			
					
				
				Napsal: stř 15.01.2014 14:10
				od darklord
				Jak sladit? Elektriku auta mas v poriadku?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 15.01.2014 17:17
				od Storm
				Já nevím jak sladit, píše o tom beny-maser o pár příspěvků výše, to jsou věci o kterých nevím skoro nic 
 
V pořádku elektriku, to asi mám, protože všechno funguje jak má, celé auto kromě otáčkoměru, tak jestlio se ptáš na něco konkrétního, upřesni mi to.
Budu rád za pomoc.
 
			
					
				
				Napsal: stř 15.01.2014 20:25
				od beny-maser
				darklord píše:Jak sladit? Elektriku auta mas v poriadku?
u e34 se musej sladit budíky s ostatní elektronikou auta,jinak neukazujou správně,je to inuviduální,někomu ukazuje špatně otáčkoměr,jinému zase palivoměr nebo něco jiného či kombinace všeho
 
			
					
				
				Napsal: pát 17.01.2014 09:42
				od mentuli
				Budíky mohou být špatně nakódované.. kdybych měl ADS kabel, tak bych to zvládl sám.. bohužel nemám a jediného koho znám, kdo umí kódovat a má ADS je Snejk...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 17.01.2014 12:45
				od Storm
				Darklorde, tebe mám blíže, ty by jsi mi s tím mohl pomoct ?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 17.01.2014 13:51
				od Kail
				A ten štekr jsi přendaval z těch původních (nefunkčních)?
Je to taková malá zelená kostička zezadu,mimo jiný v tom máš uložený kilometry.Jestli jsi to z těch starých nepřendal tak to zkus.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 17.01.2014 15:09
				od darklord
				Ja myslim ze to je jedina vec ktora sa pri vymene budikov robi, kazdopadne zistim ake su moznosti v NCS a dam vediet co sa tam da ci neda kodovat.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 17.01.2014 18:11
				od mentuli
				Budíky E34 jsou určitě kódovatelné a jediné co stačí udělat, je default coding ze ZCS kódu s prázdným MAN souborem.. toť vše. Nemusí se tam nic měnit ručně...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 17.01.2014 22:06
				od Storm
				To už bylo nefunkční při koupi auta, takže s tím někdo laboroval před prodejem, možná tam jen naprali budíky kde bylo najetých 221 tis a ten původní s dvounásobkem vyhodili a pak jim došlo, že tím zruší otáčkoměr 

 
			
					
				
				Napsal: sob 18.01.2014 11:06
				od Ji-rka
				tak konečně vim proč mi palivoměr lže a ukazuje 20l i když tam jsou už páry 

 ale vyndavat se mi to znova nechce 

 kouknu na starý budíky kde je ten čip.
ale na předchozim tds jsem taky měnil budíky a vše bylo ok,asi štěstí.
 
			
					
				
				Napsal: pon 20.01.2014 21:47
				od darklord
				Tak sa divam do NCS, ono tam neni moc moznosti co kodovat na tych malych budikoch:
- otackomer 6000/7000 ot/min max
- typ motoru m40/m43/M50b20, M21D24, M51D25, M51D25_dde21
- typ palivovej nadrze (plast/plech)
- senzor zapnutych pasov / warning
- motor faktor 2/3/4/6 impulzov za otacku
- kilometre/mile
- country variant
- inspekcny interval 24/30tkm
a potom este nejaky balast ktory s funkcnostou nesuvisi... Ale ak mas budiky vcetne kodovacieho cipu z ineho tds tak by to podla mna malo normalne fungovat, to vypada ako nejaka chyba v kabelazi.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 20.01.2014 22:28
				od Storm
				Aha, takže když mi otáčkoměr ukazuje v rozmezí 600 - 2,500 ot/min, je chyba v kabeláži, zajímavé 

 
			
					
				
				Napsal: pon 20.01.2014 23:12
				od beny-maser
				Na 95% máš chybu v čipu. Mám s tím osobní zkušenost né teoretickou.
Co by asi tomu kabelu mělo být?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 20.01.2014 23:52
				od Storm
				Nemá tu někdo z vás kontakt na snejka, jak psal mentuli ? Že bych to skusil pořešit s ním, občas jezdím do prahy ...