Stránka 1 z 1
Napsal: ned 24.07.2011 00:46
od Hotomo
Mám problém se svým BMW, ale z toho co jsem tady vyhledal nějak moc moudrý nejsem...

Jedná se o BMW E39 530D AT r.v.2000 před FL. Auto začalo nějak silně kouřit. Kouř je do modrý barvy a nějak divně to smrdí. Stalo se mi to po cestě do Chorvatska, naštěstí jsem bez problémů dojel tam i zpět. Na autě nepozoruji žádné změny v jízdě, prostě jede pořád stejně akorát když na to šlápnu tak hulí jako čert. Není to ale pokaždé někdy na to šlápnu a nezahulí. Najel jsem s tím takhle cca 3000km a oleje to nesežralo ani kapku. Může to být turbo? Nebo když nežere olej tak to turbo nebude? Co třeba nějaká prasklá hadice nebo tak něco? Co případně zkontrolovat a omrknout? Asi před měsícem jsem dával novou váhu vzduchu takže tu bych vyloučil i když pochybuju že ta by dělala takovou neplechu... Zkuste někdo poradit jestli jste se nesetkal s něčím podobným... Díky za postřehy.
Napsal: ned 24.07.2011 10:44
od starML
Napsal: ned 24.07.2011 13:19
od Hotomo
Odlučovač je taky vyměněný, omlouvám se že jsem to sem zapoměl napsat...
Napsal: ned 24.07.2011 14:50
od m30b35
Lambda nebo protékající vstřik.
Napsal: ned 24.07.2011 16:26
od Hotomo
Na vstřik jsem myslel taky, ale nebyl by ten kouř spíš černý z nespálenýho paliva? Nevím jen tak hádám... Jinak jak poznám vadnou lambdu jinak než na diagnostice jestli to tedy jde?
Napsal: ned 24.07.2011 18:38
od starML
Pokud jde o barvy kouře, tak černý je moc paliva, modrý je od oleje, bílý je od vody. Tak se ještě podívej na intercooler a hadice, co do a z něj vedou -
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 . I když Ti turbo olej nežere, nějaké množství oleje v intercooleru určitě najdeš a pokud je ho tam víc, motor si ten olej (občas) přicucne společně se vzduchem a potom to může občas zakouřit. Pokud tam toho oleje je víc, může to dopadnout takto
http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViK ... re=related . Ale není účelem Tě vystrašit, tohle extrém, který se stal - a kouří to do modra.
Pokud barvu kouře přehodnotíš na černou, může to být některý vstřik, prasklá hadice nebo pomalu reaguje EGR ventil. Ale to chce na diagnostice vyčíst korekce a potom se rozhodnout.
Napsal: ned 24.07.2011 21:40
od beny-maser
od kdy má diesel lambdu?
Napsal: ned 24.07.2011 21:50
od beny-maser
starML píše:Pokud jde o barvy kouře, tak černý je moc paliva, modrý je od oleje, bílý je od vody. Tak se ještě podívej na intercooler a hadice, co do a z něj vedou -
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 . I když Ti turbo olej nežere, nějaké množství oleje v intercooleru určitě najdeš a pokud je ho tam víc, motor si ten olej (občas) přicucne společně se vzduchem a potom to může občas zakouřit. Pokud tam toho oleje je víc, může to dopadnout takto
http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViK ... re=related . Ale není účelem Tě vystrašit, tohle extrém, který se stal - a kouří to do modra.
Pokud barvu kouře přehodnotíš na černou, může to být některý vstřik, prasklá hadice nebo pomalu reaguje EGR ventil. Ale to chce na diagnostice vyčíst korekce a potom se rozhodnout.
Můžu se připojit s dotazem? Poslední dobou mi začíná pokuřovat TDS.
Vstřiky + čerpadlo nedávno dělaný a mohly by být stále OK. Předvstřik Ok. Auto startuje i jede supr. Nafta jen Schell. Olej motor nežere. Po čem tak kouknout? Dík.
Napsal: čtv 15.09.2011 20:44
od pupik33
Tak mám ten stejný problém, u mě jen že jsme vyměnil turbo protože byĺo úplně mrtvé a olej byl i v katalizátorech no docela dost po namontování turba to přestávalo kouřit a pak už vůbec. Někdy kouří někdy ne., hlavně když někam přijedu stojím 10min a pak se chci rozjet tak to zahulí a pak už ne v tahu nic. Nechápu kde se ten kouř bere