Stránka 1 z 1

Napsal: pát 15.07.2011 21:33
od tuneerr
Zdravím chlapi potřeboval bych radu.Mám 4.4 e-39 rv.2000.Vše začlo tím že mi bafo déle startovalo a občas šel z výfuku bílý dým.Auto jsem nechal napíchnout a ukázalo to 2x klapu.Přečetl jsem na foru že můe být prasklá membrána na sání.Rozhodil jsem sání a samo sebou byla prasklá.Po vyndání sání jsem z něj vylil asi cca 1dl vody.Vše jsem vyčistil odmastil dal nové těsnění pod sání a poskládal do kupy.Posložení jsme zkoušeli statr a to bylo dílo.Pořád se to hádalo.Nakonec naskočil.Byl jse to projet a vypadalo vše ok.I tstart se zlepšil.Má radost však zkončila dnes odpo.pěkně pršelo sedl jsem nastartoval a zalo to opět bílým koře a špatně to drželo otáčky.Závěr mám zhánět novou klapu_?Chtěl jsem vyměnit z e-38 4.0ale je jiná mám tam elektronický plyn.Díky za Vaše postřehy.Ještě jedna věc občas mi ze předu z motoru tak jemně pískalo.Po odpojení konektoru z klapy a zapojení a opětovnému nastartování to někdy přestalo.Klapu jsem vyčistil a nevím jestli se nemá nějak nastavovat když se při čištění hýbe s tou klapkou.Tonda

Napsal: sob 16.07.2011 12:23
od libovka
A kde se tam vzala voda???

Napsal: ned 17.07.2011 02:58
od magorcondoria
Zkontroluj zda ti odtéká voda z prostoru posilovače.
Klapka může "vrčet", protože je napájená PWM signálem.
Základní nastavení klapky patrně ne,mám INPA a pro ní je E39 staré auto,nic už tam nenastavím.Snad někdo kdo má GT1 ti odpoví.

Napsal: ned 17.07.2011 20:24
od tuneerr
Ahoj díky za odpovědi.To stím posilovačem jsem zapoměl napsat.Když jsem sešlápl brzdu tak to vydávalo zvuk jako když je v pedálu voda.Jinak mě vůbec nenapadá kde by se v tom sání vzala voda.Všech 8 svíček jsem měl venku jako první věc a všechny byly stejné šedé.Ani olej a ani voda.A v tom sání nevede žádná hadice ani trubka s vodou.Ta pára co jde z výfuku tak nesmrdí žádný olej.Na víčku není ani pěna tak jsem vyloučil i těsnění pod hlavama.Tak nevím jestli mám zhánět druhou klapu.A ani jsem ji zatím nikde nenešel starší a nemám páru co bude stát nová.Tonda

Napsal: ned 17.07.2011 20:29
od tuneerr
Ještě prosím tě kde má odtékat ta voda z posilovače?N ato jsem nekoukal.Jestli to nebude cely ten problém.Když to začlo v pedálu bublat stvrdnul a rosvíl til se chck kontrol a už nezhasnul.Tonda

Napsal: ned 17.07.2011 23:10
od starML
U e39 je problém s těsněním, které má zabránit vodě stékající z čelního skla do motorového prostoru. Tady se musí zachytit a odtéct otvory do prostoru předních blatníků. Ale pokud je těsnění okolo filtrů klimatizace porušeno, sundáno a blbě nasazeno, tak tahle voda proteče pod filtry klimatizace, kde jsou důležité věci. Pod filtrem klimy před spolujezdcem jsou řícící jednotky motoru a převodovky, na straně před řidičem je posilovač brzd a nádobka na brzdovku. Oba ty to prostory mají dole malou dírku, kudy případná voda odteče. Ale stačí malá smítka, půl mouchy, voda neodteče a vzniká bazén. V tomhle se utopí i dobře zatěsněné ŘJ a nebo si posilovač brzd cucne vodičku - a v zimě to i zamrzne. I ten prostor filtrů má ohnutou gumovou hadičku s takovou chlopní pro odtok vody. Tu chlopeň je třeba nadzvednout a vyklepat odtud, smetí, lístečky, semínka stromů, jehličí. Prdelka od vosy tu trubičku spolehlivě ucpe a potom se divíte, proč se Vám zamžívá okno.

Chce to vzít flašku s vodou nebo hadici a lít vodu okolo stěračů a dívat se, jestli těsnění brání průniku, nebo kudy to teče. Chybějící těsnění doplnit, mezery mezi jednotlivými díly utěsnit medvědím hovnem. Howg :D

Napsal: pon 18.07.2011 16:57
od tuneerr
Tak to musím zkontrolovat jestli je to vše průchozí.Dík Tonda