Stránka 1 z 1

Napsal: pát 15.07.2011 18:35
od bbeavis
Ahoj, uz delsi dobu koukam po e60 ve verzi 545i. A v cechach je to nehorazna bida... Ted se objevila na netu tahle s SMG prevodovkou.

Jak je na tom spolehlivost SMG? Nake zkusenosti? Jel sem s tim a to razeni mi prislo fakt desny. Takovy zadrhavani... mozna to bylo tim ze auto nebylo uplne zahrate ale asi bych raci obyc automat.

Neznate nekdo tento vuz?

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -5/8947830

Dik za jakykoliv info. Hledal sem tu naky zkusenosti ale nake sem nenasel. :-(

Napsal: ned 17.07.2011 14:59
od jozin7
Zdar.To vozitko je paradni a slusne vybavene.Mam stejny motor ale v sedme e65,s e60to bude hybat jeste lepe myslim.SMG bych se nebal,v Mpowerech jsou bezne,tak koukni tam.

Napsal: ned 17.07.2011 18:28
od caknakis
Pokud hodláš sem tam jezdit jen na režim D, tak na SMG zapomeň... cuká to i ohřáté, prostě tam chybí ta druhá spojka.

Kup si klasický automat, je to i levnější na případnou opravu :wink:

Napsal: ned 17.07.2011 21:22
od bbeavis
caknakis píše:Pokud hodláš sem tam jezdit jen na režim D, tak na SMG zapomeň... cuká to i ohřáté, prostě tam chybí ta druhá spojka.

Kup si klasický automat, je to i levnější na případnou opravu :wink:
Diky za tip, ja prave nemam absolutne s cim srovnavat to SMG a fakt me dost zklamalo. Od bmw znam jen klasicke automaty ze sedmicek a ze sou to drzaky.

Kdyz sem jel s timhle tak si rikam ze to komfort jizdy uplne nici.

Napsal: pon 18.07.2011 10:48
od Vinc
Pokud se ti zdá, že to řadí divně, nebo z toho nemáš dobrý pocit tak to SMG bude v prdeli, nebo tam bude nějaká zrada. SMG druhé generace řadí sametově, poměrně rychle takže tam by jsi byl spokojeny určitě. Srovnávat to pocitově z automatem je absolutně mimo..

Napsal: pon 18.07.2011 10:54
od Vinc
Jo a SMG je obyčejná manuální převodovka, na víc tam je jen hydlaulický pístek, 3 důležité solenoidy a pumpa která ten celý systém tlakuje a jednotka která to celé řídí. Jen těm SMGčkám nikdo nerozumí protože jich bylo hodně po skromnu, pak každý říká jak to není nákladné na opravu, pak si na tom každý samozřejmě namastí kapsu když se v tom někdo hrabe atak dále :roll: Repas automatu a celkově složitost je uplně někde jinde.

Napsal: stř 20.07.2011 07:04
od bbeavis
Jo opravytoho musi bejt libovy. Kdyz sem koukal na ceny jednotlivych casti. :-)

Nevite jake generace je toto SMG? v jinych tematech krytizujou prvni generaci a ze druha je uz v poho. Co sem koukal na schemata tak je to obyc prevodovka s jednou spojkou. SMG druhe generacu uz ma dve? Nebo jak je to? Nebo je to jen jine rizeni? Te same prevodovky.

Napsal: pon 20.08.2012 12:54
od Blazas
Čau lidi,

v současné době mám 330i ,r.v. 2002 na lpg s SMG převodovkou a najel jsem s tím už cca 35t km, takže už jisté zkušenosti jsou.

Mám představu, že bych chtěl něco silnějšího a brutálnějšího:-) a co se mi opravdu, opravdu moc líbí, je E60 545i. Tady v CR to je vcelku nesehnatelný nebo to je za půl míče a to je trošku zcestný, protože u západních sousedů v NDR:-) se to dá sehnat se solidní historií a stavu za +- 300.000,- Kč.

Můj dotaz k tomuto autu je, jak hodně rozdílné jsou náklady na provoz oproti mé 330i, co se tady může vysrat, na co si dát pozor atd. Další dotaz by směřoval k LPG, který bych do toho možná taky narval, bla bla bla, je to prasárna, já vím:-), ale moje zkušenosti, které mám s 330i na LPG jsou více či méně pozitivní a nebál bych se toho, akorát nevím, co to může dělat v takový raketě.

Díky moc za názory

Napsal: pon 20.08.2012 12:55
od Blazas
Čau lidi,

v současné době mám 330i ,r.v. 2002 na lpg s SMG převodovkou a najel jsem s tím už cca 35t km, takže už jisté zkušenosti jsou.

Mám představu, že bych chtěl něco silnějšího a brutálnějšího:-) a co se mi opravdu, opravdu moc líbí, je E60 545i. Tady v CR to je vcelku nesehnatelný nebo to je za půl míče a to je trošku zcestný, protože u západních sousedů v NDR:-) se to dá sehnat se solidní historií a stavu za +- 300.000,- Kč.

Můj dotaz k tomuto autu je, jak hodně rozdílné jsou náklady na provoz oproti mé 330i, co se tady může vysrat, na co si dát pozor atd. Další dotaz by směřoval k LPG, který bych do toho možná taky narval, bla bla bla, je to prasárna, já vím:-), ale moje zkušenosti, které mám s 330i na LPG jsou více či méně pozitivní a nebál bych se toho, akorát nevím, co to může dělat v takový raketě.

Díky moc za názory

Napsal: pon 20.08.2012 13:37
od ada540i
Neřekl bych že je LPG prasárna. Navíc si myslim, že tenhle motor je asi poslední V8, do kterého se dá LPG rozumně namontovat.

Napsal: pon 20.08.2012 15:16
od M4we
Blazas píše:
Mám představu, že bych chtěl něco silnějšího a brutálnějšího:-) a co se mi opravdu, opravdu moc líbí, je E60 545i. Tady v CR to je vcelku nesehnatelný nebo to je za půl míče a to je trošku zcestný, protože u západních sousedů v NDR:-) se to dá sehnat se solidní historií a stavu za +- 300.000,- Kč.

Za mě osobně, V8 nemám, ale upřímně bych se docela bál 545 za +- 300k
a to i z D. Právě kvůli historii a stavu.
Zas na druhou stranu je fakt, že tenhle typ nebude tak vyhledávanej, takže bude nižší cena. Ale i tak. Přece jenom za 300k jsou to hned ty první kusy, který Ti vyskáčou, když je zadáš do vyhledávače. Taky se dají koupit za 400..500..atd. Neříkám, že cena je vždy hlavní orientační bod vůči stavu. Ale bál bych se.

A abych byl k tématu, osobně bych do toho taky asi dal LPG. Jinak si neumím představit, jak bych to živil :D
Zrychlení a jízda musí být :twisted:
Ale, kdo má pak furt postávat u stojanu na pumpě :)

Napsal: pon 15.10.2012 13:00
od Blazas
Čau,

tak jsem to trošku vychladil tuhletu diskuzi a musím říct, že moje touha po 545i nadále sílí a začíná dostávat reálných obrysů...:-)

Co se týče ceny, tak cenovka okolo 300t bude OK, protože po tomto autě poptávka nebude moc velkát, vždyť to žere.:-)

Můj dotaz zní, o kolik můžou být servisní náklady na toto vozidlo vyšší, než např. u mé e46 330i?

A nebo třeba v porovnání s e60 530i nebo 530d.

Prostě nevím, co tady na tom autě může odejít jestli rozdíly jsou markantní...

Díky moc za odpovědi

Napsal: pát 02.11.2012 13:08
od janbrasna
Mam ten motor v šestce a je celkem nezničitelnej, IMO daleko lepší než 50i, dá se prý i výborně předělat na LPG, a i kdyby ne, tak jezdí za 10–13L 95ky při libovolným stylu, já bych se toho nebál.

Neznam servisní náklady 330i, ale myslim že to bude levnější než 530i nebo 530d. Já do toho nedávam víc, než do jakýhokoliv jinýho auta, možná spíš míň (protože to tady díky klubu nevozim po autorizácích, a vim co a jak), za poslední rok to nebude víc než třeba 30k (brzdy, náplně, filtry, nějaký lehký diag, pár drobností, kódování). Teď během zimy to budou asi termostaty a po zimě mrkneme na uložení tlumičů, siláče atp., tam čekam tak 15k a zbyde ještě 15k na další půlrok, kdy bych chtěl udělat nějaký retrofity, CDV a tak. Tže si myslim že žádný dráma…

Napsal: pát 02.11.2012 13:28
od janbrasna
Tady ještě ve vedlejšim vlákně info od JaraXe k tomu motoru: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 84#1155284