Stránka 1 z 1

Napsal: pon 11.07.2011 10:46
od BMW_paja
Zdravím,
tak dlouho jsem otálel s výměnou baterky až umřela. Je na ní krásných 0,5V, takže všechno je vyresetované. Vím že když se dá nová má se nakódovat a registrovat. Předpokládám že to v Inpě neudělám (ani jsem to tam nenašel nikde). GT1 to umí?
A další věc - baterky se mají měnit pod napětím, co se stane když je auto bez napětí? Četl jsem tu že se akorát vynulují hodiny, předpokládám že se načtou nějaké chyby jednotek kvůli nízkýmu napětí, ale jinak to bude po připojení nový baterky vše v pohodě? Alarm nemám.

Napsal: pon 11.07.2011 11:09
od king
kdyz bude auto bez stavy nestane se nic, ale pro dobrej pocit si muzes do motoru pripojit na plus minus dalsi baterku. Ma se zaregistrovat nova, pres gt1 to jde. Ale kdyz to neudelas hned nic se nestane, je to z dlouhodobyho hlediska vhodny.
ja jsem daval tuhle gelovku :
http://www.battery-import.cz/autobateri ... a--ek900-2

Napsal: pon 11.07.2011 14:38
od BMW_paja
no teď už dobrej pocit nepomůže když je to tuhý :)

na tu Exidku jsem taky koukal, ale seznal jsem že se spokojím s obyč. baterkou, ty bezúdržbovky mi přijdou krutě drahý

jsem zvědav jestli to půjde i s univerzální autoservisovou diagnostikou, protože si jí budu půjčovat od známýho, on přímo GT1 nemá a já taky ne, to bude ještě dobrodružný

Napsal: pon 11.07.2011 14:47
od king
ja to daval do e65 a tam gelovka byt musela. kdyz tu novou nezapises nic se nestane, spis bych promazal chyby ve vsech jednotkach protoze jich tam bude urcite spousty diky ty mrtvy baterce.

Napsal: pon 11.07.2011 15:04
od Snejk
mam gt1 a muzu ti to nastavit... v praze...
ale je to presne takhle... uklada se jen informace o kapacite baterie... takze pokud mas bla bla treba 110Ah a das tam jinou 110Ah tak se nic nedeje... zivot jde dal...
pokud bys tam dal jen 100Ah tak uz by to nadavalo ze mas vybitou baterku a ze uz ma malou kapacitu... ale to je tak cele co s tim udela... jen pak treba nepustis radio bez klicku apod...
proste pokud davas stejnou kapacitu tak si vpohode... pokud kapacitu menis... tak to musis zmenit...v gt1 jeto pohodlny ale dase to nakodovat i v tom modulu primo... i s balikem inpa... pokud vladnes kodovani jednotek pres NCS

Napsal: pon 11.07.2011 15:04
od Snejk
mam gt1 a muzu ti to nastavit... v praze...
ale je to presne takhle... uklada se jen informace o kapacite baterie... takze pokud mas bla bla treba 110Ah a das tam jinou 110Ah tak se nic nedeje... zivot jde dal...
pokud bys tam dal jen 100Ah tak uz by to nadavalo ze mas vybitou baterku a ze uz ma malou kapacitu... ale to je tak cele co s tim udela... jen pak treba nepustis radio bez klicku apod...
proste pokud davas stejnou kapacitu tak si vpohode... pokud kapacitu menis... tak to musis zmenit...v gt1 jeto pohodlny ale dase to nakodovat i v tom modulu primo... i s balikem inpa... pokud vladnes kodovani jednotek pres NCS

Napsal: úte 12.07.2011 00:13
od BMW_paja
tak jsem zjistil že problém bohužel nebyl pouze ve stáří baterky ... ale o tom jindy

půjčená univerzální diagnóza umí nastavit výměnu baterky (jak jsem zjistil INPA taky), ale neumí nastavit kapacitu, takže upozorňovala, že se tam musí dát zase stejná kapacita co tam je, což já nedával (dal jsem 100 místo 90 Ah), takže by bylo vhodné to nakódovat, čili si o tom NCS zkusím něco načíst a uvidíme zda to půjde nebo ne

Napsal: stř 13.07.2011 17:39
od Pavelkac
U E39 se musí kapacita baterky nastavovat taky? Já jí teď měnil,dal jsem tam jinou než tam byla (původně 100 nyní 72 Ah) a vše funguje OK.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

Napsal: pát 15.07.2011 16:04
od BMW_paja
Snejk: díky za nabídku, bohužel do Prahy to je docela z ruky, ale pokud bude cesta až dostanu novej kompresor ozval bych se
teď řeším vypálenou elektroniku v autě po povodni, v jiným vlákně