Stránka 1 z 2

Napsal: pát 08.07.2011 09:19
od Polymorph
Ahojte,
digitální počítadlo kilometrů mi dělá to, že:
Když je auto studený, nebo je chladno, tak jdou údaje na displeji bez problémů číst. Jakmile chvíli jedu a displej svítí, začnou číslice pomalu mizet. Když je venku horko, nebo je auto zahřátý, tak údaje z displeje zmízí úplně..
Dá set o nějak jednoduše opravit, nebo je to na výměnu?
A jak přístrojovku dostanu ven?

Díky Morph.

Napsal: úte 12.07.2011 14:15
od aDAm_2
sic netuším co ti to tam může dělat ale viděl bych to na nějaký vadný spoj v te palubce, zkusil bych to rozhodit a proletovat všechny spoje na přístrojovce a zkouknout ty konektory jestli tam není nějaký bordel.

Napsal: úte 12.07.2011 14:24
od Dan td
Tohoto tématu je tu tuny, stačí jen hledat. Nejspíš máš vadný vodivý proužek, co spojuje displej s tišťákem. Buď si ho můžeš koupit (Čína, eBay) a vyměnit, nebo se tím zabývá člen airbone.

Stačí jen trochu hledat, řešilo se to tu stokrát, jsou tu i odkazy na návody krok za krokem :roll:

Napsal: úte 12.07.2011 14:28
od Polymorph
No právě...
ale věřím tomu že jste už někdo zkoušel na jakémkoliv fóru něco najít víte že je to kolikrát hledání jehly v kupce sena, protože se něco podobnýho může ukrývat pod topicem s názvem "něco tomu je" a to se pak hledá fakt blbě...

Bohužel jsem zatím nenašel nic kloudnýho, proto se ptám...

Napsal: úte 12.07.2011 21:34
od radokrno
zajímá mne cena toho vodivího proužku,osobně si myslím že to má snad každý 5 er E-34,,stejný způsob.vyjmout palubku neni nic těžkýho,dvašroubky nad plexikem ven,volant co nejblíž k sobě-kola a volant musí být rovně tak aby jsi do díry mezi ramínkama strčil jednu polovinu palubky a pomalu otáčel volantem a doloval palubku ven.směr ke dveřím.je to ježek v kleci ,ale fakt to jde a po několikátém vyndání už ti to půjde do půl minuty :)
jo a mne se to taky ztrácí,podle mého tam nic důležitého co nezjistíš před jízdou a hodinku po jízdě nezjistíš nebot inspekce je jen na začátku a kilometry si taky spočteš před jízdou a potom po jízdě.během jízdy je to jedno stejně tam musíš dojet.ale chápu,a rád se dozvimvíce a s tim vyhledáváním je to fakt některý témata jsou dost pitomě napsaný.

Napsal: úte 12.07.2011 21:35
od radokrno
koukám že by jsi měl vyměnit olej a resetovat inspekci oleje :wink: toho je tu taky mraky a dobře napsaný témata

Napsal: úte 12.07.2011 21:37
od radokrno
zajímá mne zda li to stačí jen pročistit sprejem na plošný spoje a el.spoje počítačů v palubce myslkíte že by to pomohlo?

Napsal: úte 12.07.2011 21:46
od radokrno
taky prej vyschlé kondenzátory by to mohly dělat

Napsal: úte 12.07.2011 21:47
od Polymorph
radokrno píše:koukám že by jsi měl vyměnit olej a resetovat inspekci oleje :wink: toho je tu taky mraky a dobře napsaný témata

ale zrovna o tomto tenhle topic neni,ze :-)

Napsal: úte 12.07.2011 21:52
od radokrno
Polymorph píše:
radokrno píše:koukám že by jsi měl vyměnit olej a resetovat inspekci oleje :wink: toho je tu taky mraky a dobře napsaný témata

ale zrovna o tomto tenhle topic neni,ze :-)

máš pravdu. omlouvám se. :wink:
kdyby někdo věděl odkaz na ten spojovací pásek a zda-li je to spíš pásek či kondíky budem rádi.

Napsal: úte 12.07.2011 22:30
od radokrno

Napsal: úte 12.07.2011 22:38
od radokrno

Napsal: úte 12.07.2011 22:52
od Dan td
U e39 je to v 90% ten pásek, zvlášť, když to dělá tím víc, čím je tepleji. Dá se koupit na netu od cca 8 USD v Číně po cca 30e na eBay. Z Číny jsem ho měl doma za cca 4 dny. Doporučuju koupit rovnou i totéž pro BC. Jak vypadalo moje BC před opravou a po ní viz topic o mém autě v klubovkách.
Výměna je dost hodinářská práce, ale dá se to zvládnout, když si najdeš nějakej návod na netu - je jich o tom tuny i s obrázky (odkazy nemám, našel jsem je tady na fóru). Obvykle se tam píše o speciální T pájce na ten proužek, já ji koupil, ale nakonec nebyla třeba.
Na budíky to mám nachystané doma, ale chybí mi jen pár pixelů a někdy ani to ne, tak jsem se do toho zatím nepouštěl.
Nějaké prostříkání přístrojovky Kontaktolem a podobné "opravy" na 99% nepomůžou ničemu.

Napsal: úte 12.07.2011 23:07
od radokrno
prosim tě nějak si neumim vybavit kde ten pásek je ,ale vimže když jsem odpojil jeden ten konektor zezadu od přístrojovky tak to skoro nesvítilo ale když jsem s nim trochu pocvičil bylo to o dost lepší.je to ten pásek nebo se nachází přímo uvnitř přístrojovky..nevim honem z hlavy.nějak mne to netrápí pře startem vždy vše řádně svítí tudíž mi to neva když je vedro..ale třeba bude někdy čas a chut ,třeba o vánočních svátcich :wink:

Napsal: úte 12.07.2011 23:24
od Dan td
Ten pásek je uvnitř budíků, musí se rozebrat. Jsou dvě varianty, buď sundat ručičky nebo na několika místech budíky opatrně odvrtat. Přesná místa jsou v těch návodech. Ten pásek je uvnitř, od displeje k tišťáku budíků.

Napsal: úte 12.07.2011 23:28
od radokrno
takže o Vánocích..ale dík moc...

Napsal: stř 13.07.2011 09:26
od Polymorph
Whoa, no to je bájo :-)
zrovna YouTube mě jako informační zdroj nenapadl...

Dík moc, myslím si že to nějak pude ;)

Napsal: stř 13.07.2011 10:19
od Thomas08
No já mám podobný problém. Mě stav kilometrů a inspekce vybledávají, až když je teplo. To znamená, že při chladném počasí (zima, podzim) je vše čitelné, ale jakmile je auto trocho ohřáté, tak se to začne ztrácet.
Myslíte, že je to tedy tím vodivým páskem?
Jo a jedná se o E34 poface.

Napsal: stř 13.07.2011 10:47
od aDAm_2
no hlavně nemixujte E34 a E39 palubovky...

Napsal: stř 13.07.2011 11:59
od radokrno
akorát že tam vyndavá palubovku skrzvolant ,poněvadž má starší typ,to vyndání budíků kdy se to stejně nakloní do díry volantu a točí se volantem ke dveřím a doluje ven platí pro 4 ramínko s bagem.
já taky mluvim o 34 ale problem s páskem bude stejnej..a umístění pásku zhruba taky.akorát si nejsem jist tím odvrtáním čeho si,mám doejm že když jsem ji měl rozdělanou k vůli žárovičkám tak nebylo potřeba nic odvrtávat a budíky by šlli rozdělat až k pásku normálně montážně.ale to si nejsem jist...