Stránka 1 z 1
Napsal: pon 04.07.2011 21:31
od masilkov
Ahoj kluci, potřebuju poradit. Po ohřátí motor dlouho točí. Ale někdy to chytne dobře. Za studena je to dobré. Tak jsem si dojel za kámošem,co prodává starší díly BMW. Ten mi půjčil čidlo na vačku. A je to stejné. Někdy to chytne dobře někdy hůř a někdy to točí opravdu dlouho. Někdy když to nastartuju studené,tak slyším. Jakoby motor houpal a za chvilinku se to ustálí.
Napsal: ned 10.07.2011 14:06
od masilkov
Tak jsem to napojil na inpu. Psalo to- (drsnost regulátor motor) (tlak na liště při startu).
Pozoroval jsem tlak na liště a ten neklesl pod 300 při volnoběhu.
Následně jsem koukal na hodnoty vstřiků. A hodnoty se pohybovaly - 1,5 až + 1.5
Příští týden by mi běla přijít sada na kontrolu vstřiků. Jsou to takové ty banky které se připojí na přepady a následně se pozoruje kolik vstřik propouští do přepadů.
Co mi přišlo zajímavé,když jsem měl připojenou diagnostiku. A vypnul jsem a zapnul klíček. Nešlo to nastartovat. Odpojil jsem kabel. Dálkou zamkl a odemkl. Tak to chytlo na otočení.
Tímto bych chtěl poprosit o radu,jestli někdo z vás neví,jak v INPE zkontroluju tlak nafty u filtru. Nebo jak diagnostikou pokračovat,abych se kousek pohnul zase dál. jestli se nechá kouknout,zda to nedělá některý vstřik.
Napsal: úte 12.07.2011 17:59
od masilkov
Ahoj,dneska už mi přišel set na kontrolu vstřiků. Tak jsem zkusil měřit vstřiky,pomocí přepadů. 1 ok 2 ok 3 ok 4 ko 5 nic moc 6 ko. Tak už se ani nedivím,že to nestartuje. Zítra mi přivezou dva vstřiky tak je tam dám. A pak to znovu změřím. Kdyby někdo chtěl,klidně mu to změřím. 172248969