Stránka 1 z 1
Napsal: ned 03.07.2011 20:35
od HIDEN
Ahoj lidi mám tds a předchozí majitel do něj dávál DIAMOND ULTRA 5W40.Můžu přejít na 10w40 Fuchs?
Napsal: ned 03.07.2011 21:52
od Snejk
klidne

pac starline diamond ultra je asi tak na stejny urovni
i kdyz nevim proc bys prechazel na 10ku kdyz to jezdi vpohode na 5ku a ten starline stoji se slevou asi 100kc/l....
jako pokud si rekneme ze starline je mrdka tak fuchs bude urcitte kvalitnejsi. ale uz je zo zase jen 10w40 ... ¨
nevidim nejak vyznam tehle konverze... na penize to vyjde stejne... a tomu motoru je to asi jedno na kterou sragoru to pojede... pokud to jede na 5w40 a nikde to neutika na silnici tak bych spis pokracoval v syntetice ale dal lepsi znacku... kdybych teda chtel delat zmenu k lepsimu
jinak bych to nechal jak to je....
pokud ti to ale vsude tece a nebo mas fuchs zadara tak proc ne, spatne neudelas... nezadres to..
Napsal: ned 03.07.2011 22:26
od Snejk
i kdyz na turbomotor ti doporucuju 5w40
Napsal: pon 04.07.2011 09:11
od radokrno
taky užívám 5W50...A PARADA
Napsal: stř 06.07.2011 19:05
od beny-maser
používám 5w-40 od Mogulu a jsem spokojenej motor najeto 400tis a furt ok i turbo, čeká mě výměna a už mám koupeno diamod ultra, přesně z důvodu jak píše Smejk vyjde mě cca 100kč litr, o polovinu levněji jak Mogul!
Jinak Starline je paramo, to vyrábí mogul a paramo neumí vyrobit plnou syntetiku tak jí kupuje od mobilu(tahle verze se ke mě donesla jako obchodní tajemství z více zdrojů, takže by se jí dalo věřit)
Takže ve finále je jedno co tam naleješ z levnějších olejů všechno je to od jednoho či dvou výrobců.
Jinak já bych se taky přimlouval za 5w-40 kvůli turbu, aby bylo rychleji a lépe mazané.
Jo a olej nedolejvám a jezdím většinou krátký trasy, to jen pro ty co si myslí, že když to má víc jak 200tis.km, že to bude tu syntetiku žrát jak blbý.
Napsal: sob 09.07.2011 00:54
od ViktorDDD
keď s 5W40 nebol problém tak ostaň pri ňom, a s 5W40 budeš mať v zime skôr premazanú hlavu ako s 10W40
inak tie oleje od jedného výrobcu to je pravda, väčšina výrobcov nemá vlastnú rafinériu tak to kupujú od jedného výrobcu (napr. BP) a pridávajú si tam len vlastné aditíva
Napsal: sob 09.07.2011 11:21
od radokrno
slyšel jsem že 5W se do TDS vůbec nepoužívá ,pouze do TDS s plastovým sáním a to z toho důvodu že to bylo jaksi řízeno elektronicky kdy určitá věc komunikovala s ŘJ a ukazatel čehosi byl už i na palubce u budíků?? tudíž jsem včera nalil 5W ale najezdím s ním týden a naliji 10W,ne k vůli tomu co jsem slyšel ,ale z jinýho důvodu
Napsal: sob 09.07.2011 17:36
od beny-maser
radokrno píše:slyšel jsem že 5W se do TDS vůbec nepoužívá ,pouze do TDS s plastovým sáním a to z toho důvodu že to bylo jaksi řízeno elektronicky kdy určitá věc komunikovala s ŘJ a ukazatel čehosi byl už i na palubce u budíků?? tudíž jsem včera nalil 5W ale najezdím s ním týden a naliji 10W,ne k vůli tomu co jsem slyšel ,ale z jinýho důvodu
to mi přijde jako pěkná blbost, ty motory jsou furt stejný a turbo musíš mazat hned ať máš sání jaký chceš
Napsal: sob 09.07.2011 23:31
od radokrno
asi nemyslel k vůli sání ale k vůli tý el.kontrole. která byla až ve spojení plastového sání montována do tds a zřejmě 39
Napsal: sob 09.07.2011 23:42
od beny-maser
to jo ,ale tal el. kontorola bude hlídání hladiny oleje a minerál by to hned zalepil. Protože jinak nevím co by bylo na e39 jinýho než na e34. Ještě mě napadlo jestli ten olej co používáš není po zahřátí naopak moc hustej, protože je to 50 do teplot. A ty tady nejsou. Já tam mám momentálně 30,protože byla skoro zadarmo a taky v pohodě.
Napsal: sob 09.07.2011 23:48
od radokrno
taky možnost...
Napsal: sob 09.07.2011 23:55
od beny-maser
stejně si myslím, že to olejem nebude. To jen že špekulujeme co bude levnější a lepší, rozhodně bych tu syntetiku za polo neměnil a už vůbec né po 14 dnech. To co jsi vypustil byla nějaká hrůza s hrudkama nebo normál černý.
Napsal: ned 10.07.2011 00:13
od radokrno
černý jako vždyžádný bordel jsem nenašel ,ale zítara ho mohu prolejt filtračním papírem co mám a uvidíme co tam nechá ,alemyslím si ,že nic,minulou výměnu jsem ho nalil ,najel zhruba 300km a vylil a znova nalil.
mám ho fakt dost

Napsal: ned 10.07.2011 09:01
od beny-maser
pokud tam nejsou hrudky tak bych s tím opravdu nelaboroval
Napsal: ned 10.07.2011 23:49
od ViktorDDD
5W40 by bol lepší ako 5W50, keďže W50 je určený na vyššie tepelné namáhanie oleja, ale to u TDSka nehrozí, keď nejazdíš bežne okolo obmedzovača tak je to zbytočnosť
W50 a W60 sa používajú skôr napr. do M-kových motorov kde je to tepelné namáhanie oleja vyššie