Stránka 1 z 1

Napsal: ned 19.06.2011 17:50
od Radoch
Při venkovní vzrůstající teplotě (24 a více) mi klesá výkon motoru a značně se zvyšuje kouřivost. Hadice od turba a podtlakové hadice jsou v pořádku.Prosím o radu. Jedná se o BMW 530d e39 135 kw .Je tam nějaký snímač teploty nasávaného vzduchu nebo co na to muže mít vliv. DíK

Napsal: pon 20.06.2011 23:30
od milo
je tam snimac teploty nasavaneho vzduchu a samozrejme na to muze mit vliv. taky to muze byt X dalsich veci. sup s tim na poradnou diagnostiku...

Napsal: úte 21.06.2011 23:29
od jararak
mozem sa ta opytat kde ten snimac nasavaneho vzduchu je? lebo ja som ziadny nevidel a mam to prelezene celkom slusne, teraz som si repasoval turbo. (samozrejme vaha vzduchu vyhodnocuje aj teplotu, ale mam na mysli ci tam je aj nejaky iny)

to ze to ma slaby vykon bude najskor v intercoolery ale poradim takto

pozri si pletence vyfuku (tie harmoniky na prvom diely vyfuku), ak v nich mas dieru, ubera ti to na tlaku vyfuku, spomaluje to turbo

to, ze ty dieru v sani nevidis, neznamena, ze tam nieje, kup si sprej na cistenie brzd a striekaj ho pri nastartovanom motore na spoje, ked je tam diera, budes to pocut :)

teoreticky mas upchaty intercooler, odmontuj ho a vycisti, (tak 3dcl arvy by mohlo stacit), davaj bacha, potecie na teba olej :), taktiez potrebujes tenkde 34 kluce na zlozenie viscospojky.

ak ale ani jedna z tych veci nepomoze, budes musiet ist na tu diagnostiku ktora bohuzial tiez neukaze asi nic svetoborneho, ale aspon budes vediet, ze mas sanie v poriadku


btw vzduchovy filter si menil kedy?

Napsal: úte 21.06.2011 23:46
od Radoch
jararak píše:mozem sa ta opytat kde ten snimac nasavaneho vzduchu je? lebo ja som ziadny nevidel a mam to prelezene celkom slusne, teraz som si repasoval turbo. (samozrejme vaha vzduchu vyhodnocuje aj teplotu, ale mam na mysli ci tam je aj nejaky iny)

to ze to ma slaby vykon bude najskor v intercoolery ale poradim takto

pozri si pletence vyfuku (tie harmoniky na prvom diely vyfuku), ak v nich mas dieru, ubera ti to na tlaku vyfuku, spomaluje to turbo

to, ze ty dieru v sani nevidis, neznamena, ze tam nieje, kup si sprej na cistenie brzd a striekaj ho pri nastartovanom motore na spoje, ked je tam diera, budes to pocut :)

teoreticky mas upchaty intercooler, odmontuj ho a vycisti, (tak 3dcl arvy by mohlo stacit), davaj bacha, potecie na teba olej :), taktiez potrebujes tenkde 34 kluce na zlozenie viscospojky.

ak ale ani jedna z tych veci nepomoze, budes musiet ist na tu diagnostiku ktora bohuzial tiez neukaze asi nic svetoborneho, ale aspon budes vediet, ze mas sanie v poriadku


btw vzduchovy filter si menil kedy?

Napsal: stř 22.06.2011 00:00
od starML
Funkci snímače teploty nasávaného vzduchu u DDE 4.0 a vyšší plní váha vzduchu B6217. Der Ansauglufttemperaturfühler ist im Luftmassenmesser integriert und mißt die Temperatur der vom Motor angesaugten Frischluft (WDS).

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20

Obrázek

Pokud to kouří, tak má buď moc paliva, nebo málo vzduchu. Buď kecá ta váha vzduchu, nebo turbo dává málo, nebo se ten tlak v sání, který turbo vytvoří, někde ztrácí.

Napsal: stř 22.06.2011 16:15
od Radoch
Taky mám podezření na tu váhu vzduchu protože je asi z roku 2002 a auto r.v.1999. Mám dotaz pozná diagnostika že přehranej soft na novou vahu 142kw,protože na135kw se asi už nedělá. Stejně to dám na diagnostiku než laborovat pokus omyl. Nemáte někdo dobrej typ dignostiku v Brně kdo tomu opravdu rozumí ? Dík.

Napsal: stř 22.06.2011 18:56
od starML
Tak jestli jsi ze "Štatlu" tak mazej za Doktor1, je taky z Brna a vyzná se. Ten soft na novou váhu vzduchu se do ŘJ motoru nahrát musí. Tohle mi napsal 17-07-2007.

Cituji Doktor1:
Dá se to vyčíst z jednotky motoru, jaký je tam program, musíš ale vědět, jaký tam má být, jestli je tam správný... Obecně starý program začíná čísly 7785 nebo tak, a nový vždy 7789, pak už je otázka, jaký je to rok, těch programů je víc. Pokud máš 99 a je tam váha 04, tak už by tam měl být ten nový program, ale pokud se to dělalo mimo bmwservis, tak je možný, že tam nechali starý... Tu chybu, kterou píšěš vidím prvně.. Ale pokud je to na 3ech válcích, tak je jasný,že se ten motor v chodu neudrží.. Těžko říct, jestli je jednotka ko, nebo dobrá.. Sad Ale vnitřní chyby většinou byli jednotkou.. Pokud budou dávat novou, tak tam, tak či tak, budou dávat, nebo by měli (dát), nový program....

Ale stejně hledej tu netěsnost mezi turbem a sacím potrubím, tomu dávám 86%.

Edit : Oprava překlepů

Napsal: stř 22.06.2011 19:48
od Radoch
Prosím nějaký kontakt na toho Doktora.Dik moc

Napsal: stř 22.06.2011 20:10
od starML
"Doktor1" je "nick" člena tohoto fóra, takže mu napiš SZ. Dále doporučuji přečíst moje příspěvky zde : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=

Napsal: stř 22.06.2011 22:01
od Radoch
Díky za kontakt na Doktora zítra mu zkusím zavolat snad u něj dobře pochodím.