Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 16.06.2011 11:14
od Jendix
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli tady někdo nemá CHIP na 525D 130kW.
Nejde mi ani tak o razantní zvýšení výkonu, ale spíše o mírné zlepšení dynamiky, případně snížení spotřeby (a slibuju si od toho taky trochu vylepšení průběhu momentu - hlavně poklesu momentu za hranicí 2200ot)
Koukal jsem na tyto stránky a vypadá to docela věrohodně.
http://www.mereni-vykonu.cz/
Pokud má někdo chiplej stejnej motor, uvítám jeho postřehy. Ještě dodám pár info o autě, jedná se o e61 525D 9/2005 s 190tkm, nově repasovaným turbem a pořád s filtrem DPF který byl po koupi profesionálně vyčištěn. Předpokládám, že motor by 20% navýšení výkonu měl vydržet, nejsem žádnej letec, jezdim převážně dálnice a to spíš klidnějšim tempem. Předem díky, Jendix.
Napsal: čtv 16.06.2011 13:00
od Filozof
čau taky se přidám s dotazem. Jde mi o tuto firmu a nabízí tři možnosti chipování motoru.
http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php ... Chiptuning BMW 530 D E60 170kW
jde nám o snížení spotřeby o 10 - 15 procent a navýšení výkonu.
co si o tom myslíte máte zkušenosti s touto firmou ?
zde popis z firmy:
ECO POWER
Eco tuning je určen pro všechny, pro které je prioritou snížit spotřebu. I přesto dochází ke zvýšení celkového výkonu a kroutícího momentu, ne však v takové míře jako u ostatních dvou zmiňovaných verzí. Úpravou lze snížit spotřebu o 10%-15% v závislosti na stylu jízdy. Modifikaci lze ve většině případů doplnit o omezovač otáček nebo maximální rychlosti. Tím se tato verze stává užitečná např. i v případě, že jako spediční firma chcete omezit maximální možnou rychlost vaším ridičům, chcete omezit výkon nad určité otáčky a podobně.
Tyto výše uvedené možnosti nabízíme pouze u dieselových přeplňovaných motorů, kde je možné díky velkému kroutícímu momentu ve spodním rozsahu otáček provádět různá nastavení ovlivňující následně výkon i spotřebu těchto motorů. U motorů benzínových nabízíme pouze úpravu Maximal Power. Podobně je tomu i u nákladních vozidel a zemědělské techniky, kde nabízíme pouze jednu úpravu.
Více informací na:
http://www.chiptuning.cz/chiptuning-zvy ... p#software#ixzz1PR4cc7bH
Napsal: pát 17.06.2011 00:04
od The_big_deal
sáhl bych spíše po Diesel technik, kde to máš jako člen klubu za 4500

Napsal: pát 17.06.2011 08:41
od Jendix
The_big_deal píše:sáhl bych spíše po Diesel technik, kde to máš jako člen klubu za 4500

pravděpodobně v případě že mám ale členství zaplacené.. přestalo to pro mě mít trochu smysl.. srazů se neúčastním.. a členské výhody jsem využíval opravdu zřídka..
jinak je to opravdu za 4500kč? normálně to totiž stojí 12 980 s tím že je to ted v akci za 20% cenu.
u té firmy co jsem uvedl výše je cena 6000 s tím že je to odzkoušené na brzdě... to se mi nezdá zase až tak špatné...
ale právě proto jsem se napsal tenhle dotaz, protože chci vědět jestli s tou firmou má někdo zkušenosti... případně názor na tu firmu..

Napsal: pát 17.06.2011 08:41
od Velvetek
mám to velmi dobře osvědčené tady, je tam i nějaké povídání:
http://www.bmwpower.cz/
Napsal: pát 17.06.2011 17:57
od Jendix
tak jsem dneska volal do tý firmy:
http://www.mereni-vykonu.cz/
a zdáli se docela ochotní.. i co se času týče jsou docela flexibilní.. navíc jsem o nich na netu četl, např. na e46 foru a četl jsem víceméně jen pozitivní ohlas.. co na mě taky docela zapůsobilo jsou pěkně a přehledně udělané stránky s historií aut který dělali, navíc už tam maji i docela pěknou řádku BMW , tak snad to nejsou břídilové..
tak uvidíme.. pormyslím jestli do toho má cenu jít.. přecijenom to nese jisté riziko..

Napsal: sob 18.06.2011 09:50
od Stanislaw
Včera jsemsi nechal načipovat E39 525d 120kw touring 165000km. r.v.2003- Původní hodnoty: 164HP , 350NM, po úpravě : 196HP , 455NM. Maximální spokojenost s výkonem + nižší spotřeba.
http://www.toptuner.cz Platil jsem 2990 czk. Doba práce asi hodinu a půl.
Napsal: ned 19.06.2011 17:53
od Filozof
Stanislaw píše:Včera jsemsi nechal načipovat E39 525d 120kw touring 165000km. r.v.2003- Původní hodnoty: 164HP , 350NM, po úpravě : 196HP , 455NM. Maximální spokojenost s výkonem + nižší spotřeba.
http://www.toptuner.cz Platil jsem 2990 czk. Doba práce asi hodinu a půl.
Co znamená nižší spotřeba a vyšší výkon ? nejaké dukazy ? kolik to jezdilo předtím a ted ? o kolik to šlo dolů ?
Jak to auto jede. Skutečně je tam těch 32koní navíc ? jede to o poznání líp atd?
Tohle je jen soupis reklamního balastu. ...
Zajimají mě zkušenosti lidí co mají TUNING od koho a jak se to projevuje jak spotřeby tak zrychlení a celkově cestování stím autem.
Zda to běžně jede aspon o litr efektivněji nebo je to jen past na peníze.
Napsal: ned 19.06.2011 18:19
od Velvetek
Filozof píše:Stanislaw píše:Včera jsemsi nechal načipovat E39 525d 120kw touring 165000km. r.v.2003- Původní hodnoty: 164HP , 350NM, po úpravě : 196HP , 455NM. Maximální spokojenost s výkonem + nižší spotřeba.
http://www.toptuner.cz Platil jsem 2990 czk. Doba práce asi hodinu a půl.
Co znamená nižší spotřeba a vyšší výkon ? nejaké dukazy ? kolik to jezdilo předtím a ted ? o kolik to šlo dolů ?
Jak to auto jede. Skutečně je tam těch 32koní navíc ? jede to o poznání líp atd?
Tohle je jen soupis reklamního balastu. ...
Zajimají mě zkušenosti lidí co mají TUNING od koho a jak se to projevuje jak spotřeby tak zrychlení a celkově cestování stím autem.
Zda to běžně jede aspon o litr efektivněji nebo je to jen past na peníze.
Přesně tohle mě taky napadlo, vědět vše za jeden den - to může být velmi subjektivní. Navíc v té cenové relaci, jak píšeš, tak Ti to potom ani znovu nenapíchli? Prostě přehrají a jedeš?
Napsal: pon 20.06.2011 11:27
od Jendix
No zase až tak bych o tom čipování nepochiboval.. řekl bych, že tady na foru je dost lidí kteří mohou potvrdit že auto jede s chipem podstatně líp...
ale ohledně tý otázky spotřeby je to už asi spíš věc zkušeností toho kdo chipuje, případně náhody. Víceméně to souvísí, jak se trefí do závislosti měrný spotřeby
vis např.
Co mě ale hlavně zajímalo, jsou zkušenosti s životností motoru, i když je to asi taky těžko posouditelný.
Napsal: ned 06.05.2012 21:45
od _Duke
mám asi půl roku,děláno někde praha východ,myslim kolem 6 a pul i s brzdou,na brzdě 155kW a 480Nm,motor se líp vytáčí,čekal jsem zvýšení pružnosti na nízkých otáčkách(kolem 1500),což se bohužel nekonalo...spotřeba zhruba stejná,max o 2-3 deci nižší