Stránka 1 z 1
Napsal: úte 14.06.2011 18:54
od Vesa88
Budu ho v patek menit, je neco na co si dat pozor? Nebo proste sundam ty plastove kryty, odpojim civky, vyndam svicky, sundam dekl, pretesnim a zase nandam?

Dekuji...
EDIT: Je to 528i E39 (M52B28) 1996...
Napsal: úte 14.06.2011 19:03
od berkelay
svíčky není potřeba vyndávat. Pěkné video je tady
http://www.youtube.com/watch?v=Ww8qc3Y4BxA
sice je to na E46 z 1999 tedy M52 s dualvanosem, ale bude se to lišit jen v tom plastovém krytu nad vanosem a lepším přístupu k 6té cívce

Napsal: úte 14.06.2011 19:11
od Vesa88
moc moc dekuji

V patek po praci se na to vrhnu, loni mi zacal protekal olej u prvniho valce letos uz i u 4,5,6

Tak jsem to chtel vymenit pred vymenou oleje aby zbytecne nevytekal

Napsal: úte 14.06.2011 20:07
od berkelay
není zač, jen ještě upozornění, v tom videu neudělá jednu důležitou věc, po odšroubování víčka oleje a sundání toho plastu nad cívkama, nezašoubuje zpět víčko oleje. Raději to udělej, šance že ti dovnitř spadne nějaký bordel nebo nedejbože šroubek je velká

Napsal: čtv 16.06.2011 14:10
od Vesa88
Tak jsem to vcera vymenil a snad dobry, delalo se to dobre, ale kolega si vsimnul ze na jedne z vacek(na saci) jak jsou na spicce vodici kolecka pro retez pred vanosem tak jsou v nich tri srouby a jeden byl skoro vypadly a dalsi dva byli povoleny....Takze jeste ze se to delalo....Poslu sem fotky vecer z domova...projevovalo se to divnym rezonovanim z motoru nad 3000ot. ...