Stránka 1 z 1

Napsal: pon 06.06.2011 11:52
od mezek
Nesetkal se někdo s tímto problémem, tak jednou za 2000km musím dolévat vodu ale nikde není vidět, že by tekla. Stává se, že nastartuji a pár km se mi kouří z výfuku, jak kdyby ta voda tekla tam. Auto jede normálně. Díky za Vaše rady a poznatky.

Napsal: pon 06.06.2011 12:56
od Raadii
Asi špatný těsnění pod hlavou, nedej bože zkroucená hlava....

Napsal: pon 06.06.2011 13:15
od caknakis
nemaluj hned čerta na zeď.... já měl mikro díru v expansce, taky jsem dolíval možná co 1000, nikde nic nebylo vidět, až to jednou prdlo. Kup si druhé víčko expansky, obětuj ho, natlakuj to a uvidíš.

Napsal: pon 06.06.2011 13:30
od Raadii
A co ten kouř z výfuku...?

Napsal: pon 06.06.2011 13:56
od Snejk
ten je u kazdeho bmw absolutne normalni. v tom potrubi se ti nahromadi milion litru krychlovych vody z vzdusne vlhkosti a docela mu trva nez p ostartu odhuli ven :) v zime to je jeste lepsi :)

Napsal: pon 06.06.2011 14:49
od jiriik
Kamarád měl stejný problém, utíkala mu voda... koupil nějaký přípravek na utěsnění soustavy, který dal do vody a zatím má pokoj.

Napsal: pon 06.06.2011 15:08
od Raadii
Plnotučná hořčice se dávala do chladičů když prosakovaly :D Prej to taky funguje, do škochtlí to u nás lili klucí...

Napsal: pon 06.06.2011 15:41
od caknakis
jiriik píše:Kamarád měl stejný problém, utíkala mu voda... koupil nějaký přípravek na utěsnění soustavy, který dal do vody a zatím má pokoj.


hlavně tam žádné takové svinstvo nedávej...já jsem to udělal jednou a nadělalo to více paseky, než užitku.

Napsal: pon 06.06.2011 17:11
od jiriik
caknakis píše:
jiriik píše:Kamarád měl stejný problém, utíkala mu voda... koupil nějaký přípravek na utěsnění soustavy, který dal do vody a zatím má pokoj.


hlavně tam žádné takové svinstvo nedávej...já jsem to udělal jednou a nadělalo to více paseky, než užitku.


Myslíš, že to uděla káždý přípravek, nebo záleží na značce a kvalitě ?

Napsal: úte 07.06.2011 19:47
od mezek
tak chlapy, teď jsem se teprve dostal k pořádné prohlídce. Voda není nikde vidět, do vody to nefouká, víčko od oleje je bez emulze. Už dolévám půl litru na 200km. Mám podezření, že mám prasklý ten malý výměník u druhého termostatu. Co vi na to. Jinak díky za odpovědi a až budu mít odstraněno, tak napíši co to bylo. díky

Napsal: úte 07.06.2011 19:54
od Jendix
ahoj.. měl jsem u e61 podobný problém.. resp. přišel na to můj automechanik hned po tom co jsem auto koupil čistě náhodou, když dělal termostat a vodní pumpu..když se podíváš zepředu na motor.. je tam chladič výfukových plynů nasávaných přes egr ventil a v tom chladiči jsem já měl nětěsnost.. je to pravděpdoobně ovlivněný provozem auta.. kdo jezdí krátký vzdálenosti, voda často kondenzuje a vzniká tak v podstatě kyselina která za čas chladič prožere.. u auta který jezdí dálky bych to moc nečekal... ten můj automechanik, se s tím dříve asi už setkal, protože hned věděl jak to řešit, místo chladiče se nechá vsadit trubka z motoru E39, tam ještě chladič nebyl a zbytek motoru je pak prakticky identický.. možná to tím není.. čistě jen takový tip kam kouknout.. ;-)

Napsal: úte 07.06.2011 20:30
od Marek-is
porádně pohledej jestli někde není ten unik...ted v teple se to muže odpařovat...u e6..3.d bývá aj problém s těsností vodních hadic těch rychlospojek a nejvíc u termostatu kde se to za jízdy klido odpaří ,ale ty dolejváš docela hodně tak ti doporučím si nechat v servisu kde maj zkoušecku co se nasadí na expansku jestli ti to nepouští výpary do vody a budeš vědět na čem ses...

Napsal: úte 07.06.2011 20:45
od prodejM3
presne mel sem to taky ...okrozky na hadicich...za tepla kdy budou hadice natlakovanejsi hybej z hadicema au koukej na spoje.... tak sem na to prisel ja a musel sem vymenit 2x o-krouzky a jednu plast. hadici

Napsal: úte 07.06.2011 21:26
od mery
Čus to co napsal jendix udělej a bude to OK

Napsal: úte 07.06.2011 21:33
od m30b35
Tak kdo dá přísadu do chladiče na utěsnění tak ho utěsní ale časem to odsere i vodní pumpa, termostat atd. je to sice o značce ale časem to udělají všechny

Napsal: stř 08.06.2011 07:39
od LUKAJDA
mě to dělala příruba na termostatu, ale u E39 528i. Ale po vodě nikde ani památka a dolíval jsem co 100Km to asi tak 1,5litru vody

nová příruba a najednou klid

Napsal: čtv 09.06.2011 18:21
od soukupadam
Čus dá se nějak utěsnit únik vody na plastovým dílu chladiče?aspoň nějak dočasně. dík moc

Napsal: sob 11.06.2011 00:26
od paflik
Strašně nerad jsem pesimista, ale mně taky ubývala takhle voda - teda nebylo to bmw ale to je fuck - a přesně takhle jsem hledal...a doufal. Prostě jsem vyměnil těsnění pod hlavou, a potom to bylo to samé. No tak jsem hlavu nechal natlakovat, a byla ruplá. Takže tak. Sorry, ale pokud z motoru voda nekape, kouří to po nastartování, a musíš dolejvat, tak....prostě se připrav na hlavičku. Pochopitelně bych Ti přál, aby to byla nějaká prkotina...to je možný 8O