Stránka 1 z 1

Napsal: ned 05.06.2011 19:13
od vosak
Chtěl jsem opět poradit .Vždycky byla ručička teploty při ohřátém motoru přesně na půlce,ale v poslední době ručička přeleze polovinu a zastaví až na následující čárce hlavně při pořádnym pařáku.Nenapadá mě důvod proč
se motor nestačí dostatečně chladit.Budu rád za každý nápad nebo zkušenost co s tím. Díky.

Napsal: ned 05.06.2011 21:27
od Kail
Dělal jsi vodní pumpu?Visca funguje?El. vrtule funguje?

Napsal: ned 05.06.2011 23:55
od Frax
a klesne na půlku když zatopíš ?

Napsal: pon 06.06.2011 18:27
od ViktorDDD
tipujem že tam máš vodnú pumpu s plastovými lopatkami a lopatky budú už polámané, inak keď je vodná pumpa, chladič, hlava, atď. všetko dobré tak by sa auto nemalo prehrievať ani bez visco vrtule, minulý rok som to skúšal dal som ju dole a teplota sa držala tak cca 2mm cez stred ale nešla ďalej, a elektrickú vrtulu majú tuším len verzie s klimatizáciou

Napsal: pon 06.06.2011 21:47
od vosak
Vis. spojka funguje,vodní pumpa to podle mě není .Ráno byla ručička asi o 4 mm přez půlku a odpoledne v tom vedru pouze o 2 mm přez polovinu.Termostat jsem zatím neměnil.Asi před měsícem jsem měl venku chladič ,celé jsem to pucoval.Nevím jestli to má spojitost.

Napsal: pon 06.06.2011 22:05
od beny-maser
pořádnej termostat je základ tím bych začal,pokud se to hřeje jen trochu tak to vodní pumpa nebude, z termostatu vyprchal parafín a to je ten problém.Pokud jsi měl chladič venku a je čistý tak ho můžeš taky vyloučit.