Stránka 1 z 2
Napsal: stř 01.06.2011 15:00
od kubassszx
Zdravím,
procházel jsem fórum, ale nenašel jsem to co hledám a proto zakládám toto vlákno a prosím o radu někoho zkušeného.
Když natočím auto tak mám v prostoru motoru cítit splodiny a když je motor studený tak je vidět kouř. Když mi někdo přidá plyn tak je vidět jak jde sloupec kouře z místa na fotce kolmo nahoru. Nevíte co by tam mohlo netěsnit nebo prasknout, že takhle dělá ?! Kvůli tomu jsou úplně černé filtry a do auta je to také cítit když je puštěný ventilátor.
Děkuji za rady !
Kubas
[/img]
Napsal: stř 01.06.2011 15:50
od Raadii
Jestli je to chrochták, tak je možný, že ti špatně těsní hadice do turba... Ale nevim, jen střílim od boku, stalo se mi to na mojí E39...
Napsal: stř 01.06.2011 15:52
od kubassszx
Raadii píše:Jestli je to chrochták, tak je možný, že ti špatně těsní hadice do turba... Ale nevim, jen střílim od boku, stalo se mi to na mojí E39...
na tu jsem nekoukal, ale podívám se nato, ale přijde mi, že toho kouře je za poslední dobu čím dál více
Napsal: stř 01.06.2011 16:23
od Raadii
Mě ta hadice vyletěla úplně... Ale to bys poznal, auto pak jede velice špatně, protože nejde tlak do turba, takže neturbuje.
Napsal: stř 01.06.2011 16:25
od kubassszx
Raadii píše:Mě ta hadice vyletěla úplně... Ale to bys poznal, auto pak jede velice špatně, protože nejde tlak do turba, takže neturbuje.
kouknu nato je pravda, ze se mi posledni dobou zda jako by to hure jelo pocukaval a nechtelo akcelorovat ... kouknu nato, nemuze byt treba propálené turbo ze by to skrz nej ?!
Napsal: stř 01.06.2011 16:30
od Raadii
Mě to taky pocukávalo, pak to úplně přestalo táhnout a bylo za mnou černo. Dokonce mě předjela Octavia TDI

Ale po nasazení tý hadice všechno v pořádku. Turbo si myslim, že se nepropálí, nanejvýš těsnění nějaký že by ti foukalo, ale když nám foukalo těsnění na LandRoveru, tak to šlo hooodně slyšet. Mrkni, zkus s tou hadicí zahejbat až ti někdo šlápne na plyn, aby v ní byl tlak, třeba ti taky vypadne. Pak jí jen nasadíš a pořádně dotáhneš tu sponku. Akorát je tam na hovno přístup. Ale jestli to nebude tim, tak nevim. To by se muselo vidět
Napsal: stř 01.06.2011 16:33
od kubassszx
Raadii píše:Mě to taky pocukávalo, pak to úplně přestalo táhnout a bylo za mnou černo. Dokonce mě předjela Octavia TDI

Ale po nasazení tý hadice všechno v pořádku. Turbo si myslim, že se nepropálí, nanejvýš těsnění nějaký že by ti foukalo, ale když nám foukalo těsnění na LandRoveru, tak to šlo hooodně slyšet. Mrkni, zkus s tou hadicí zahejbat až ti někdo šlápne na plyn, aby v ní byl tlak, třeba ti taky vypadne. Pak jí jen nasadíš a pořádně dotáhneš tu sponku. Akorát je tam na hovno přístup. Ale jestli to nebude tim, tak nevim. To by se muselo vidět
díkys ta hadice by to opravdu mohla byt !!! diky obema za tip

Napsal: stř 01.06.2011 18:00
od Ancek
kubassszx píše:Raadii píše:Mě to taky pocukávalo, pak to úplně přestalo táhnout a bylo za mnou černo. Dokonce mě předjela Octavia TDI

Ale po nasazení tý hadice všechno v pořádku. Turbo si myslim, že se nepropálí, nanejvýš těsnění nějaký že by ti foukalo, ale když nám foukalo těsnění na LandRoveru, tak to šlo hooodně slyšet. Mrkni, zkus s tou hadicí zahejbat až ti někdo šlápne na plyn, aby v ní byl tlak, třeba ti taky vypadne. Pak jí jen nasadíš a pořádně dotáhneš tu sponku. Akorát je tam na hovno přístup. Ale jestli to nebude tim, tak nevim. To by se muselo vidět
díkys ta hadice by to opravdu mohla byt !!! diky obema za tip

Možná to budou prasklé parohy, teď jsem je měnil, je to bolest e60...Cena cca 10 tis.
Napsal: stř 01.06.2011 18:33
od gamers
přiklním se taky prasklé parohy, teď jsem je měnil, je to bolest e60
Napsal: stř 01.06.2011 19:13
od micky530d
kubassszx píše:Zdravím,
procházel jsem fórum, ale nenašel jsem to co hledám a proto zakládám toto vlákno a prosím o radu někoho zkušeného.
Když natočím auto tak mám v prostoru motoru cítit splodiny a když je motor studený tak je vidět kouř. Když mi někdo přidá plyn tak je vidět jak jde sloupec kouře z místa na fotce kolmo nahoru. Nevíte co by tam mohlo netěsnit nebo prasknout, že takhle dělá ?! Kvůli tomu jsou úplně černé filtry a do auta je to také cítit když je puštěný ventilátor.
Děkuji za rady !
Kubas
[/img]

Ja mam ten sam problem.nedavno som menil turbo a zistil som ze mam popraskany kolektor vyfukovy.tak som to dal sezvarat a pomohlo sice len na mesiac kedze to bolo zvarene inym materialom ako je kolektor.novy kolektor stoji na slovensku 300€.ale kedze si to das zvarit tak skoro nic.abo ako tu na vychode bezi za flasku.len dbaj na to aby to pozvarali tie prasklinky tym samim materialom co kolektor ma.filtre mam cierne jak kominar a najblizsiu dobu si to musim opat zrobit.tah pri rozjazdu slaby,ale neodporucam vytacat,kedze cez filter neprudi dostatok vzduchu do turba.Moze sa stat pri 2004 2005 ze vtiahne plastovu stvormriezku do turba a je to v hajzlu.to bol moj pripad.nove turbo original som vybavil za 806€garet nemecko ak sa nemylim.WWW.turbo.sk Cena je normal 1200 a v bmw1400€.ale ak si dobry recnik tak sa deju zazraky.ale to uz som niekde mimo temu,takze este na doplnenie.Znami mal tiez to same a za 100€niekde v Poprade mu to manik vybral.on si to zbehol do Vomz Spisska bela zvarit a manik to namontoval spat.Bmw ziadaju za tu opravu cca700€.ze vraj skor ci neskor to odide na kazdej 5.mal som to v ruke ten kolektor,tak musim uznat ze tak tenky material co tam BMW dava,je kritiky hodne.
Rada ako predist popraskanju Kolektora:z rozvahov zohriat motor a pri nadmernom vytacani z rozvahou schladit motor turbo atd....
Po oprave sa znizi spotreba zdvihne vykon a hlavne neriskujes ze ti splodiny zaseru filter a nasledne turbo posles do haja.Tieto veci si robim sam s bratom,lepsie povedane on somnou.dobry mechanik to spravi za den.skurveny pristup je tam.Hodne Stesti!!!!
Napsal: stř 01.06.2011 22:08
od kubassszx
gamers píše:přiklním se taky prasklé parohy, teď jsem je měnil, je to bolest e60
nemas nahodou cislo toho dilu, abych si ho nasel a pripadne koupil ? Ale pokdu by to bylo praskle tak by to hučelo ne ?
Napsal: čtv 02.06.2011 10:37
od kubassszx
pokud jsou těmi "parohy" myšleny svody tak jsem je, ale nikde nanašel v katalogu ceníku ... můžeš mi prosím hodit odkaz kde jsi je kupoval díkys
Mě auto vůbec nekouří.
U té vypadlé hadice u turba auto kouří černě ? Mě kouří jenom z toho označeného místa modře když je studené a pak bezbarvě

Napsal: čtv 02.06.2011 10:59
od Raadii
Já nevim jakou barvou

mě ta hadice vyletěla úplně a černě se kouřilo akorát z výfuku když turbo netlačilo. Ale jestli je na E60 chyba ve zpracování těch svodů, tak bych s tou hadicí jen zkusil zahejbat a víc bych to neřešil a soustředil bych se na ty svody.
Napsal: čtv 02.06.2011 12:05
od gamers
kubassszx píše:gamers píše:přiklním se taky prasklé parohy, teď jsem je měnil, je to bolest e60
nemas nahodou cislo toho dilu, abych si ho nasel a pripadne koupil ? Ale pokdu by to bylo praskle tak by to hučelo ne ?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E61/T ... ifold_agr/
Napsal: čtv 02.06.2011 12:07
od kubassszx
diky, ale odsud mi to urcite nefouka, o vikendu se nato podivam, ale myslim, ze ne ... mohlo by tam byt take propalene tesneni pripadne ne ?
Napsal: čtv 02.06.2011 13:05
od kubassszx
ale pokud je to cítit jako splodiny co už jdou do výfuku tak by to melo být spíše nekde z té strany od motoru pryc tzn., nekde okolo výfuku, svodu bych to asi tipoval .. nebo se pletu ?
Napsal: čtv 09.06.2011 00:32
od mivo
Neviem, ako u E60, ale u E39 je trubkou odoberana cast vyfukovych plynov zo zberneho potrubia cez venti EGR (AGR) do sania. Ta trubka ma priemer cca 25 mm a je k zbernemu vyfukovemu potrubiu (niekto to nazval "parohy") upevnena prirubou a 2 skrutkami. Na utesnenie tam sluzi kovove tesnenie - kruzok. Nema to podobne aj E60 a nemas problem nahodou v tom spoji zberneho potrubia a systemu EGR ?
Rurka pre EGR je pripevnena na zbernom vyfukovom potrubi medzi 1. a 2. valcom.
Upozornujem, ze pisem o E39, aby nedoslo k omylu...
Napsal: čtv 09.06.2011 11:55
od kubassszx
mivo píše:Neviem, ako u E60, ale u E39 je trubkou odoberana cast vyfukovych plynov zo zberneho potrubia cez venti EGR (AGR) do sania. Ta trubka ma priemer cca 25 mm a je k zbernemu vyfukovemu potrubiu (niekto to nazval "parohy") upevnena prirubou a 2 skrutkami. Na utesnenie tam sluzi kovove tesnenie - kruzok. Nema to podobne aj E60 a nemas problem nahodou v tom spoji zberneho potrubia a systemu EGR ?
Rurka pre EGR je pripevnena na zbernom vyfukovom potrubi medzi 1. a 2. valcom.
Upozornujem, ze pisem o E39, aby nedoslo k omylu...
díky za radu kouknu a uvidím

Napsal: úte 21.06.2011 12:11
od micko525
Ahoj,přišel si na něco,dnes jsem si všiml že mě to dělá taky

jsou to na 100% výfukové splodiny.Doufám že to nebudou parohy ale jen nějaká netěsnost v těsnení nebo v EGR.
Napsal: úte 21.06.2011 12:18
od kubassszx
micko525 píše:Ahoj,přišel si na něco,dnes jsem si všiml že mě to dělá taky

jsou to na 100% výfukové splodiny.Doufám že to nebudou parohy ale jen nějaká netěsnost v těsnení nebo v EGR.
ahoj přiznám se, že jsem nato nekoukal, protože mi teď netěsní vana pod převodovkou tak si hraju s tím

ale na ty svody mi to nepřipadá spíš nějaká jiná netěsnost
