Stránka 1 z 1
Napsal: ned 29.05.2011 21:06
od soustek
Ahojte lidičky. měl bych dotaz na svém touru mi pomalu ale jistě končí tlumiče svou životnost a proto se koukám kde mužu jaký je rozdíl mezi tlumiči na M packet a normál. Pomozte prosím.
Napsal: ned 29.05.2011 21:43
od all
jsou znatelně tvrdší.
Napsal: čtv 02.06.2011 10:45
od jararak
mpaket by mal mat kratsiu piestnicu kedze aj pruziny pre mpaket su kratsie v zasade o cca 2cm
Napsal: čtv 02.06.2011 14:33
od all
no, nevím jak to máte vy, ale já mám na touru vzadu nivo.... tam sou měchy..... dle výbavy mám Mpaket podvozek..... když mi prasknul měch, koukal jsem na to. číslo dle etk bylo skutečně z "M měchu"
ale když sem měl měch obyč a tím M a podovnal, byli vizuálně stejné, i po nandání na auto to vypadalo stejně.....
kdyby náhodou sem to potřebpoval dát níž či vejš, udělám to přez diagnostiku
tak nevím jeký je tvůj případ.... zdali tam máš pružiny ?
Napsal: čtv 02.06.2011 22:22
od Huska
Mpacketové jsou jen tužší. je nesmysl zkracovat pístnici při snížení 2cm
Napsal: pát 03.06.2011 13:55
od E30STORM
100% je Mpaketový tlumič nižší , než série.
Toto mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem s kamarádem dával na moje (seriove tlumiče ) a jeho Mpaket tlumiče , stejné sportovní pružiny .
Jednznačně jsem byl výšší , než on.
Takže to nebude jen v tuhosti.
Napsal: pát 03.06.2011 14:21
od jurasis
Nechápu souvislost tlumiče s výškou auta...
Výšku určuje pružina/měch... Tlumič na to nemá vliv...
Napsal: pát 03.06.2011 14:30
od Dettektorr
Souhlas výšku určeje pružina.
Napsal: ned 05.06.2011 19:20
od jararak
tak mi povedz ako urcis vysku pruzinou ked mas 30 alebo 35cm piestnicu na ktoru nasrubujes horne ulozenie, aj keby bolo auto prazdne a pruzina dost tvrda, nebude auto ktore ma 30cm piestnicu vyssie ako to ktore ma 35, takze zo sedliackeho rozumu vypliva, ze dlzka piestnice ma vyznam na vysku auta. Napriklad to je dovod preco si na standardne tlmice u e36 nemozes dat nizsie pruziny nez -3, lebo inac ich rozbijes na prvej jame, mpaket znesie aj -5

. Sorry e39 mam len kratko ale e36 som mal rozobratu na niekolkokrat a tie auta su si dost pribuzne, i ked v e39 je viac veci odflaknutych

.
Napsal: ned 05.06.2011 21:15
od jurasis
Ježíš... Délka tlumiče je následek délky pružiny. Pokud změním délku pružiny (výšku auta), tak musím adekvátně změnit tlumič (jeho pracovní délku). Bez pružiny nebude zavěšení fungovat vůbec, bez tlumiče ano, i když na hovno... Tohle je podle selského rozumu...
Zjednodušeně: pokud budu mít stejné uchycení (nahoře i dole) a pracovní rozpětí tlumiče bude stejné nebo větší (nahoře i dole), než chod zavěšení na dané pružině, tak tam můžu dát tlumič třeba z traktoru...
Napsal: stř 08.06.2011 22:27
od JaraX
a jak je možné že mám E36 s origo tlumičema a M pružinama, dám billstein tlumiče a auto jde dolů?
Napsal: čtv 09.06.2011 22:25
od Huska
JaraX píše:a jak je možné že mám E36 s origo tlumičema a M pružinama, dám billstein tlumiče a auto jde dolů?
porovnáváš nesmysly .... o značce to není !!! můžeš porovnat kapalinový, plynokapalinový a plynový ... každý se samozřejmě chová jinak, ale výšku délka pístice neovliňuje
Napsal: čtv 09.06.2011 23:37
od all
Huska píše:porovnáváš nesmysly .... o značce to není !!! můžeš porovnat kapalinový, plynokapalinový a plynový ... každý se samozřejmě chová jinak, ale výšku délka pístice neovliňuje
přesně! na to stačí jen rozum

Napsal: pát 10.06.2011 07:51
od JaraX
Huska píše:JaraX píše:a jak je možné že mám E36 s origo tlumičema a M pružinama, dám billstein tlumiče a auto jde dolů?
porovnáváš nesmysly .... o značce to není !!! můžeš porovnat kapalinový, plynokapalinový a plynový ... každý se samozřejmě chová jinak, ale výšku délka pístice neovliňuje
délka pistnice ne, ale tuhost tlumiče ano