Stránka 1 z 1
Napsal: sob 14.05.2011 19:31
od Honza325
Tak už se udělalo hezky a známej má už u sebe místo na moje auto, tak konečně budu měnit a čistit potrubí od turba až do motoru a měnit IC.
Egr mám zaslepený, ale tak nějak si říkám, že ho spíš zprovoznim. Zajímá mě teda, jak se čistí a co všechno sundat. Jen to samotný těleso nebo i ty trubky vedení spalin? Vůbec nevim, ještě jsem to nikdy neřešil. Nebo se dá koupit novej, ale zase kde? Koukal jsem po elitu a autokelly a tam možná něco ohledně Egr je,ale tak blbě popsaný, že bych nerad kopil něco špatnýho. Ani nevim, co by to mělo stát...
Děkuju za rady
e39 525d r.2002 manuál
Napsal: sob 14.05.2011 20:04
od beny-maser
co mám já zkušenost tak většinou jde vyčistit a pak se mi osvědčilo vystříkat to konkorem a nechat být,dělat něco jinýho mezi tím ten karbon povolí
Napsal: sob 14.05.2011 22:24
od fikusfiala
dle manualu se ventil nečistí ,ale dej vědět
Napsal: sob 14.05.2011 23:42
od Rejchy
Dle manualu máš i s prasklou žárovku ve světle navštívt nejbližší servisní středisko

Napsal: ned 15.05.2011 09:28
od fikusfiala

tak to asi není myšleno,píší že je bez údržbový a že čistit nepotřebuje jako jiné ventily
Napsal: ned 15.05.2011 10:12
od Rejchy
Bez údržbový sice je,ale po deseti letech provozu kdy z jedné strany tím procházejí výfukové zplodiny a druhou stranou vzduch a něco málo oleje od turba se tam utvoří selkem pěkný sajrajt.Nevím jak vypadá EGR u common railu,ale u tds šel vyčistit bez problému.Hodil jsem ho do nafty a potom prostříkal VDčkem,ale ten konkor bude možná i lepší.
Napsal: ned 15.05.2011 13:42
od beny-maser
WDéčko a podobné spreje taky fungujou, ale můj osobní dojem je že míň a jsou dražší
Napsal: pon 16.05.2011 15:39
od jararak
ide cistit v pohde
daj dole plastovy dekel motora, potom povol tu jednu stahovacku od potrbia, 4 sruby od sania a jednu stahovacku od IC, ja som hrubu spinu oskrabal nozom, pouzil kombinaciu arva + cistic AL diskov a striekal WAPkov, kamos robil to iste a vravel ze lepsi je cistic na brzdy, tak ci onak v oboch pripadoch nie kristalovy lesk, ale je to ciste

. Je to mechanicka suciastka, nevidel som tam ziadne ryhy na tej oske takze nepredpokladam, ze u nej moze dojst k opotrebovaniu.