Stránka 1 z 1
Napsal: pát 22.04.2011 17:39
od cmelak
Mám problém ohledně rozsvícení kontrolky DDE a ztrátou výkonu motoru.
Dnes když jsem chtěl zase po dlouhý době vědět jak auto "jede" dal jsem na trojku podlahu a od spodu to mělo mírně trhavej tah a když by to už jako by chtělo jet tak najednou se rozsvítila kontrolka DDE, motor absolutně ztratil výkon a byl hlučnější (klapal jak starej vychlastanej tranzit)
Stačilo jen, klidně i za jízdy, vypnout motor a znovu nastartovat, kontrolka zhasla a auto mělo zas normální výkon.
Takhle jsem to zkoušel asi třikrát za sebou a pokaždý to na tu trojku vypadlo když jsem dal podlahu a chtěl jsem to rozjet od spodu.
Nemá někdo s tímto zkušenost?
Napsal: pát 22.04.2011 17:57
od milo
malo nafty, podle vseho palivove cerpadlo v nadrzi, nebo pod ridicem. resili jsme to tady
Napsal: pát 22.04.2011 19:35
od cmelak
To v nádrži je na levý straně, jakoby sedačka za řidičem?
Napsal: pát 22.04.2011 20:12
od milo
v nadrzi je za spolujezdcem. ja menil obe, to v nadrzi i to pomocne pod sedackou ridice, tak nevim ktere z nich bylo KO. a rovnou vymen i filtr.
Napsal: pát 22.04.2011 20:13
od milo
kupoval jsem tady na klubu nejakou levou druhovyrobu, obe cerpadla dokupy kolem 2 litru. od vymeny bez problemu.
Napsal: pát 22.04.2011 20:14
od cmelak
Aha já teda to co říkáš, to podávací v nádrži měnil před třemi měsíci (chcípalo mi to pod 15l nafty), myslel jsem že je tam ještě jedno, tak teď už zbývá jen to středotlaký (pod řidičem) a vysokotlaký (na motoru) ..
Napsal: pát 22.04.2011 20:50
od Vesa88
Vim ze je to jine auto, ale minuly tyden resil ten sami problem kolega na Mondeu 2.2TDCi a byl to EGR ventil...Jed na diagnostiku, ta ti urcite povi co to dela...
Napsal: pát 22.04.2011 21:23
od milo
diagnostikou tomu samozrejme neublizis

Napsal: sob 23.04.2011 18:43
od cmelak
Tak mám dvě novinky, dneska jsem se tomu podíval blíž na zoubek a koukám na konec podávací hadičky co jde do toho vysokotlakýho čerpadla, a kolem je to vždy po jízdě dost ochcaný, to že mi tam v těch místech někde uniká nafta je jistý ale teď zjistit od kud přesně?
Je pravda že jsem v zimě, díky mé neomalenosti při výměně palivového filtru, měnil podávací hadičku co jde z pal. filtru do vys.tlak.čerp. a nemůžu vyloučit že jsem to tam nějak špatně nenasadil, přesto se mi to ale zdá málo pravděpodobný, nemůže nějak uchcávat to samotný čerpadlo?
Druhý poznatek: Když jsem při svižnější jízdě zastavil auto, nechal klapat a otevřel kapotu, dejchnul na mě trošku šedivý dým od paroží, nebo směrem od turba, a to takhle v různých intervalech, mohl bych mít podfouklý těsnění na výfukovým potrubí? Jaké to má příznaky? Moje jsou ty že když při 30km/h dám trojku a podlahu a motor tahá od spodu, má to takovej cukavej tah..
Konec podávací hadičky co jde do vys.tlak.čerp.

Napsal: sob 23.04.2011 21:44
od Axel
-Panove, cerpadlo v nadrzi pouze precerpava palivo z jedne nadrze do druhe, zkuste ho klidne odpojit i pri nastartovanem motoru a nic se nestane.
-Vstup do vysokotlakeho cerpadla, co je na fotce mam taky oroseny naftou a taky jsem si myslel, ze mam spatne utazenou obimku. Ale kdyz jsem ji vymenil, utahl a odmastil vsechno kolem, tak jsem zjistil, ze nafta unika z toho obdelnicku se 4 sroubama, takze spatne tesneni pod nim. Takze to zkus odmastit a zjistis, jestli to tece z te hadicky, anebo ze samotneho cerpadla.
Napsal: ned 24.04.2011 11:35
od Snejk
ten obdelnik se ctyrma sroubama je jedna ze tri "hlav" a to jsou jeho "ventilova vika". pod tim jsou normalne pistky.. a proste to uz pres ty tesneni prochcava to je normalni... muzes si dat cerpadlo pretesnit ale dokud to funguje tak to na nic vliv nema, dokud to netece nejak extremne, vetsina cerpadel proste takhle rosi...