Napsal: pát 15.04.2011 13:38
Řeším takový problém, který se děje ihned od chvíle co jsem vyjel z wapky (motor jsem nemyl, jen auto zvenku). Začalo hrozně cukat, vynechávat válce, někdy mi přijde že to jede cca na 6-7válců, někdy - přes odpojování cívek to jelo jen na 4 válce - jednu stranu motoru. Ze začátku to jelo občas blbě, pak to třeba škublo a najednou to jelo jak má. A třeba další den zas špatně... po pár dnech se to zhoršovalo a cca 4 dny už to jede skoro pořád takhle blbě. A začala se mi vybíjet baterka... zjistil jsem že s plně nabitou baterkou jede auto uplně dobře jak má, ale třeba po půlhod to zase začne kravit - jak kdyby auto jelo jen s baterky jakoby tam nebyl altík. Když auto klekne uplně, tak baterka se ale cca po půlhodině trochu probere a zas nějakou chvíli funguje. Co mě taky zaráží, někdy to jelo blbě, ale jak jsem dal plyn na podlahu tak to cuklo a jelo ok na všechny válce. Ale jak jsem trochu ubral, tak zas jen cca na 4-6 válců. Prostě jak se vybíjí baterka, tak už přestává stíhat krmit všechny cívky a začíná vynechávat.
Spíš bych chtěl zda by mi někdo dovedl potvrdit, že to je opravdu altíkem. Měl jsem ho včera vyndanej, je docela projetej, ale to neni z ničeho nic ze dne na den - předtim auto dobíjelo ok. Jak byl vyndanej, tak jsem ho aspoň očistil, i kontakty a uhlíky a vrátil do auta a po proměření zas dobíjelo ok - cca 14,1V. Po půlhodině jízdy se ale zas všechno vrátilo. Tipuju že zateklo do diod v altíku? Bylo tam všechno suchý ale nevim, třeba jsou poškozený a už vyschli...
Spíš bych chtěl zda by mi někdo dovedl potvrdit, že to je opravdu altíkem. Měl jsem ho včera vyndanej, je docela projetej, ale to neni z ničeho nic ze dne na den - předtim auto dobíjelo ok. Jak byl vyndanej, tak jsem ho aspoň očistil, i kontakty a uhlíky a vrátil do auta a po proměření zas dobíjelo ok - cca 14,1V. Po půlhodině jízdy se ale zas všechno vrátilo. Tipuju že zateklo do diod v altíku? Bylo tam všechno suchý ale nevim, třeba jsou poškozený a už vyschli...