Stránka 1 z 4
Napsal: pát 01.04.2011 21:40
od vajo
Dobrý den, nevíte někdo čím to může být, že auto někdy jede v celém rozsahu otáček plynule tak jak má a někdy je v nižších otáčkách přidušený zhruba od 1400 do 2000 otáček, prostě se mu pár vteřin nechce rozjet a pak se najednou utrhne a jede......ještě se stává, že při teplých startech nastaruju až na potřetí. Jakoby chytne téměř hned, ale dvakrát okamžitě po náznaku chytnutí zhasne a také jen někdy. Díky za rady
Napsal: sob 02.04.2011 10:29
od jiriik
Ahoj, nejsem si uplně jistý, ale myslím, že když auto nestartuje za tepla, tak je špatné čerpadlo...Známému to dělalo na autě a cena opravy nebyla malá...
Ale nechci tě strašit uvidíš co poví ostatní
Napsal: pon 04.04.2011 18:03
od Jendix
Kolik to má najeto? Jinak jsem taky slyšel že to může dělat čerpadlo.
Napsal: pon 04.04.2011 18:25
od E30STORM
A to je to v podstatě nové auto , to sou mi věci toto..nezavidim ti a jsem rad, ze mam starou popelnici.
Preji brzke vyřešeníé problému.
Napsal: pon 04.04.2011 18:47
od cmelak
Když to nechytá pokuď je motor zahřátý je v háji čidlo vačky.
Nevim kdy naposledy si měnil palivový filtr, popř. vzduchový.. ?
Může někde netěsnit Turbo->Sání ?
Napsal: pon 04.04.2011 20:18
od vajo
Najeto má poctivejch 155000 a filtry jsou nový všechny
Napsal: pon 04.04.2011 20:19
od vajo
Turbo bylo dávaný nový, ale to by podfukovalo i studený kdyby netěsnilo. Jinak ne vždy po zahřátí to takhle zlobí spíš tak nevyzpytatelně
Napsal: čtv 07.04.2011 20:26
od Ancek
Mám to samé auto, ten samý problém. Dělá to pouze když je teplo, celou zimu je pokoj...Pouze od nízkých otáček, sešlápnu lehce plyn, auto se jakoby přidusí, přidám víc a zdá se, že motor na chvilku zhluční a jak se dostane na vyšší otáčky, je to ok.. Diagnostika nehlásí žádnou chybu, už nevím, co s tím...
Napsal: čtv 07.04.2011 20:28
od Ancek
jinak starty jsou v pořádku
Napsal: ned 10.04.2011 00:05
od kizby
pokud to sou poctivý km tak čerpadlo to nebude. Zkus odpojit váhu vzduchu, jak to pojede, pokud neucítíš změnu, nebo to pojede líp tak bude KO, pokud to pojede hůř tak bude nejspiš dobrá a hledal bych dál
Napsal: úte 12.04.2011 08:55
od Ancek
O víkendu odzkouším tu váhu a uvidíme... Bude to mít nějakou souvislost s teplotou, protože za studena a v zimě je to OK. Taky mám najeto 155000km , nové filtry, vstřiky OK , nový palivový filtr, diagnostika OK.
Napsal: úte 12.04.2011 09:18
od vajo
Váha to dělat nebude, nemělo by to výkon v celém rozsahu....nevím jestli to není tou elektronikou např. elktronicky stavitelným regulátorem turba
Napsal: úte 12.04.2011 09:31
od Ancek
To by přece dělalo nezávisle na teplotě...
Napsal: úte 12.04.2011 09:39
od vajo
Mohlo by jsou-li vodiče zčásti narušeny....zvyšující se teplotou klesá vodivost kabelů
Napsal: úte 12.04.2011 10:18
od Ancek
Zkountroluji i kabeláž, ale moc tomu nevěřím...
Napsal: úte 12.04.2011 10:25
od vajo
Taky mi to nejde moc do hlavy....ještě mě napadá FPC filtr, svody, katalyzátor
Napsal: úte 12.04.2011 10:58
od Ancek
Svody budu měnit příští týden, mám je prasklý na více místech, je to bolest těchto ročníků.. Myslíš, že by to mohlo mít souvislost?
Napsal: úte 12.04.2011 13:17
od vajo
Teoreticky by mohlo....já je mám zavařený, ale nevím jestli úplně dobře
Napsal: úte 12.04.2011 14:10
od Ancek
Taky mně bylo nabídnuto zavaření,ale raději koupím nové parohy - je to sice darda, ale jistota je jistota...

Napsal: úte 12.04.2011 14:18
od vajo
Co za ně chtěj? Dej pak vědět jestli celý problém byl v parohách