Napsal: úte 29.03.2011 23:13
tak prosim o radu
) o kolik KG ci G odlehcit aby to melo šmrc ale abych to zas neprehnal? 


Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
A to je právě to podstatnédj_pospa píše:vsak to tam mas napsanye34 ...a jinak 520i 110kw
:palec: :palec: :palec:Francis píše:Výkon to nepřidá a mrštná E34 520i nebude ani kdyby byl setrvák z papíru.
tomu trosku nerozumim,mohl bys mi to prelozit nejak ?MattyX píše:ne ?Francis píše:Výkon to nepřidá
http://www.metricmechanic.com/catalog/f ... -tests.php
To jsou testy AKCELERACE. Je jasné, že k roztočení hmotnějšího setrvačníku je potřeba více koníků, resp. hmotnější setrvačník zhorší akceleraci. Ovšem VELMI se do toho promítne výkon motoru vs. hmotnost vozu a jak jsem psal výše, u E34 asi nebude vynaložené úsilí a prostředky odpovídat získanému zlepšení akcelerace celého vozu. Řekl bych (resp. napsal), že je to za hodně peněz málo muziky.
Asi tak smysl by to mělo na polu nebo nějakém jiném miniautě kde je každý kilo znát, tak tam se odlehčený setrvačník na akceleraci promítne. Ale u 520 bych ten setrvačník řešil úplně až na posledním místě po hodně a hodně úpravách s vizí toho, že s tím budu amatérsky závodit, ale to by asi zase bylo lepší šáhnout po e30.Francis píše:To jsou testy AKCELERACE. Je jasné, že k roztočení hmotnějšího setrvačníku je potřeba více koníků, resp. hmotnější setrvačník zhorší akceleraci. Ovšem VELMI se do toho promítne výkon motoru vs. hmotnost vozu a jak jsem psal výše, u E34 asi nebude vynaložené úsilí a prostředky odpovídat získanému zlepšení akcelerace celého vozu. Řekl bych (resp. napsal), že je to za hodně peněz málo muziky.
já bych šel nej efektivnější cestou, když už chceš zvíšit výkon šel bych do čipu motoru tam se dá za málo peněz udělat hodně muziky a je to celkem bez práce o proti představě vyndavání setrváku. Ten motor ještě nějakého koníka navíc snese, když nebudeš jezdit jak blb a dopřeješ mu dobrý olej.dj_pospa píše:tak asi tak ...mam tu 520i v peknym stavu,co se tyce kastle i motoru.je mi jasny,ze 525i je uplne jina kategorie,ale co sem se dival na net,moc jich neni na prodej a kdyz uz,v hroznym stavu.novej motor se mi taky kupovat nechce,neni moc penez.tak bych chtel aspon trochu rozhybat ten muj dvoulitr:) kdyz teda radite co nedelat,poradte co udelat