Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 17.03.2011 19:49
od shadou
Dnes jsem zapnul klíček,naskočila přístrojovka tak jak má a najednou šli všechny ručičky dolů a je mrtvo.Check je funkční,některé kontrolky jdou.
Jedná se o auto E34,525iA Tour,rok 93
našel jsem hodně dotazů,ale řešení pro mě žádné
díky za rady
Napsal: čtv 17.03.2011 21:46
od beny-maser
umřel chip v budíkách?
příčinou špatná fáze měsíce,nebo radioaktivní spad z Fukušimi.
pokud není vypadlej jeden konektor zbudíků o čem pochybuji,protože má zajištění tak asi ten čip. Najednou zničeho nic zapomene co na něm je. Nebyl by jsi první co se mu to stalo. Možná tady o tom bude víc.
Napsal: ned 20.03.2011 16:25
od shadou
takže za potíže mohl skrat na zadním světle.
Děkuji za zájem a rady
Napsal: ned 20.03.2011 18:08
od beny-maser
tak to jsi dopadl dobře!jak se ti povedlo na to přijít?upřímně, mě by to nenapadlo hledat vzadu.
Napsal: pon 21.03.2011 08:24
od shadou
postupně jsem nacházel další nefunkční příslušenství a začal jsem hledat společného jmenovatele. Nakonec se přetížil okruh a odešla pojistka. Po výměně okamžitě všechno fungovalo a tak jsem začal hledat podle toho co na pojistku je napojený.Nakonec sem sešláp brzdu a opět mrtvé budíky.
Mě to taky nenapadlo,šel jsem na to jako každý vylučovací metodou.Pomohla ta prasklá pojistka. Je neuvěřitelné ,že neodešla hned, Kabel který měl poškozenou izolaci zřejmě nejřív prskal a na pojistce se udělal studený spoj. když se okruh přetížil pojiska konečně praskla .