Stránka 1 z 2

Napsal: ned 13.03.2011 22:51
od fred279
jakej je duvod sjiždeni zadnich kol?? pouze na vnitřní strane kola ?? mam tam sice vetši šiřku ale predek me to nedela . co by to mohlo bejt??

Napsal: ned 13.03.2011 22:54
od Vesa88
Me to u e39 delal snizenej podvozek a tim padem rozhozena geometrie(predek mi to taky nedelal)...Kdyz si auto nechas premerit nic tim neztratis...

Napsal: pon 14.03.2011 05:09
od Tendr520i
A e39 nemá nivo regulaci? Já mám totiž na e34 taky áčka jak svině a chtěl bych to pořešit.

Napsal: pon 14.03.2011 08:55
od Vesa88
Nemeli to vsechny, takze ja ji zrovna nemam...Jak rikam zajdete si na geometrii, sam jsem tam byl pred 14 dnema a je to nebe a dudy, auto se s ackama chova hrozne...

Napsal: pon 14.03.2011 15:40
od fred279
Vesa88 píše:Me to u e39 delal snizenej podvozek a tim padem rozhozena geometrie(predek mi to taky nedelal)...Kdyz si auto nechas premerit nic tim neztratis...


ja tam sice mam mit nivo ale predchozi majtel ho vyskrip za regulací a dal tam obyč tlumiče a pera a strašne me to sedi a dela me to ačko jak prase

Napsal: pon 14.03.2011 15:49
od Tendr520i
Mě řekli na geometrii, že e34 se vzadu ladit nedá, tak nevim...

Napsal: pon 14.03.2011 16:10
od Kail
Jasně že nedá,je to snížením nebo unavenejma perama.
Nutno říct že na širokejch kolech to mírně dělá i na origo podvozku.

Ale nepřipadá mi to nijak markantní,já měl poměrně hodně sníženo,pneu 245/40 r18 a když jsem je sjel na vnitřní hraně "dohladka" tak na venkovní zůstalo sotva 2mm vzorku.

Pokud to není nějakej extrém,jako že za měsíc je zvenku celej vzorek a uvnitř plátno tak to nemá cenu řešit.Ono pořádně ani není jak,cpát podložky nad tlumiče mi připadá jako prasárna.

Napsal: pon 14.03.2011 16:12
od Kail
A u e39 se dá na zadku geometrie ladit,tam problém není.
Ale pokud tam dáte 10" ALU tak to stejně budete muset rozhodit,když bude kolo rovně tak se nevejde do blatníku při zapružení...

Napsal: pon 14.03.2011 16:43
od Vesa88
kail: A to je overene s tim 10" kolem? Mam prave v planu kupovat bud 17" vzadu 10" nebo 18" a ty maj tusim 9" :) Auto mam o 3cm dole...

Napsal: pon 14.03.2011 20:20
od fred279
Kail píše:Jasně že nedá,je to snížením nebo unavenejma perama.
Nutno říct že na širokejch kolech to mírně dělá i na origo podvozku.

Ale nepřipadá mi to nijak markantní,já měl poměrně hodně sníženo,pneu 245/40 r18 a když jsem je sjel na vnitřní hraně "dohladka" tak na venkovní zůstalo sotva 2mm vzorku.

Pokud to není nějakej extrém,jako že za měsíc je zvenku celej vzorek a uvnitř plátno tak to nemá cenu řešit.Ono pořádně ani není jak,cpát podložky nad tlumiče mi připadá jako prasárna.


no prave mam tam 245/40 R 17 a mam sjety vnitřky jak prase a sedi tem zadek až hamba na to že predek je nakoplej jak prase tak dobry no predchozi majtel skoušel i puky do pružiny ale bez lepšiho vysledku ale chci tam skusit dat pružiny ze 7 řady ktery by mely bejt tvrdší pokud budou vychazet šiřkou a dylkou

Napsal: pon 14.03.2011 20:31
od fred279
a nemohly by to delat takovy to maly dvojty silembloky vipadaj jako 8 sice nevim k čemu sloužej ale kamoš co ml taky E34 řikal že to taky ma vliv na geometrii

Napsal: pon 14.03.2011 21:01
od pepino5xx
Odklon je vidět s většíma pneu.
Pokud se ti sjíždí kola zevnitř, vyměnit takový ty malý kostičky.

Napsal: pon 14.03.2011 21:33
od fred279
pepino5xx píše:Odklon je vidět s většíma pneu.
Pokud se ti sjíždí kola zevnitř, vyměnit takový ty malý kostičky.


kostičky??

Napsal: pon 14.03.2011 22:12
od BMWX5power
silentbloky?

Napsal: úte 15.03.2011 12:44
od Kail
Pepino myslel právě ty "osmičky",je fakt že na geometrii to mírně vliv má,ale na sjíždění pneu navnitřky se to nijak zvlášť nepodepisuje - vlastní zkušenost,nic jsem nezaregistroval...
Myslím že když koupíte nový a hlavně origo pružiny tak se auto zvedne.

Napsal: úte 15.03.2011 12:50
od Kail
Vesa88 píše:kail: A to je overene s tim 10" kolem? Mam prave v planu kupovat bud 17" vzadu 10" nebo 18" a ty maj tusim 9" :) Auto mam o 3cm dole...


Záleží na ET toho disku,do e39 moc nevidím takže konkrétně ti neporadím.
Kámoš měl 10"x18" nějaký repliky BBS a musel to mít na zadku hodně rozhozený.

Napsal: úte 15.03.2011 12:52
od Tendr520i
A nešlo by to dát výš pomocí té nivo regulace?

Napsal: úte 15.03.2011 18:17
od pepino5xx
Kail píše:Pepino myslel právě ty "osmičky",je fakt že na geometrii to mírně vliv má,ale na sjíždění pneu navnitřky se to nijak zvlášť nepodepisuje - vlastní zkušenost,nic jsem nezaregistroval...
Myslím že když koupíte nový a hlavně origo pružiny tak se auto zvedne.

No nevím teda, měl jsem 15" zimáky a právě ty "osmičky" mě sjeli vnitřky na drát, po výměně OK, takže ano, mají vliv na geometrii.

Napsal: úte 15.03.2011 18:52
od beny-maser
já bych řekl, že ty osmičky nemají na sjíždění kol zas až takovej vliv,
základem je že je to bavorák a má zadní nápravu standartně do ačka kvůli stabilitě,otázkou je jak to ačko má vypadat určitě když to někdo pekelně stuní a pošle k zemi tak to je extrém a to ačko je tam výraznější,jinak čím širší pneu tam jsou tím víc mají tendenci se zvnitřku sjíždět,chce to je nechat přezout z vnitřku na ven tak v půlce života

Napsal: úte 15.03.2011 21:24
od fred279
nejde o velikost v zaklau ja vim že to ma mit ačko ale de o to že letnaky dou do hajzli nivo predchozi majtel vyskripal a sedi to na nejakejch starejch unavenejch pružinach kdybych sehnal nivo a tlumiče tak by to bylo v poho