Stránka 1 z 1
Napsal: pon 28.02.2011 23:28
od Honza325
Čauky všem,
semtam se mi stane, že při jízdě jakoby vynechá plyn, jakože to při pozvolném rozjezdu cukne nebo občas normálně jede a místama jakoby přidá ( je to otázka momentu ) výkon. Je to takový kolísavý, prostě se to chová jako když jsou špatný vstřiky, ale ty musim vyloučit. Stává se mi to v otáčkách zhruba mezi 1750-2100ot./min. Jinak volnoběh absolutně v pořádku, nikdy ani nejmenší zakolísání, na vyšší otáčky jede výborně, turbo taky tlačí jak má a zvenčí žádný divný zvuky a kouřivost je taky v pořádku, spotřeba taky ok,
Podle mě, čím by to mohlo být + co jsem se dočetl tady, jemožný, že se takhle může projevovat podávací čerpadlo pod sedačkou řidiče...? Nebo váha vzduchu nebo co myslíte??
Co je na mym autě jediná možnost, která je mi známa je ta, že musim už konečně zajet pro vzduchovej filtr (může to být i špatnym filtrem? Že by to mělo až takovýhle dopady?) a taky před časem jsem měnil ten plastovej snímač v palivovym filtru, co se do něj zastrčí snímač tlaku, protože mi přes něj tekla nafta. Ten kabel s konektorem co se do toho strčí mám ještě teď trochu od nafty - zatim nebyl čas to u kámoše profouknout vzduchem. Ale taky se mi nezdá, že by to bylo timhle. Jako že by to dávalo chybný údaje. A vypojit to a zkusit bez snímače nemůžu, protože se mi to cukání neděje pravidelně, ale občas...
Tak čekám co byste mi nejlépe z vlastní zkušenosi poradili...
OMLOUVÁM se zase za román, ale snaha co nejblíže přiblížit situaci.
Jinak je to e39 525d touring, r.2002, žádnej chip atd., najeto 200tis.
Napsal: čtv 10.03.2011 21:44
od mr_nick
čau,
měl sem trochu podobný příznaky, mám teda e39 TDS a byl to vytahanej řetěz a dělalo to čerpadlo, skončilo to tím, že řetěz přeskočil p zub a odneslo to čerpadlo
Jeslti radím blbě tak SORRY

Napsal: pát 11.03.2011 09:45
od milo
hm cukani by ukazovalo mj. na to cerpadlo. ale pridani plynu ne. nebude spatny plynovy pedal? projevuje se to i pri jizde na tempomat?
Napsal: pát 11.03.2011 16:37
od Honza325
mr_nick píše:čau,
měl sem trochu podobný příznaky, mám teda e39 TDS a byl to vytahanej řetěz a dělalo to čerpadlo, skončilo to tím, že řetěz přeskočil p zub a odneslo to čerpadlo
Jeslti radím blbě tak SORRY

Ty jo to myslim, že asi ne... Ale díkec

Napsal: pát 11.03.2011 16:42
od Honza325
milo píše:hm cukani by ukazovalo mj. na to cerpadlo. ale pridani plynu ne. nebude spatny plynovy pedal? projevuje se to i pri jizde na tempomat?
Špatnej pedal??? Sakra to se taky stává jo? On už je v e39 FL elektrickej?
S tim čerpadlem nevim mno. Táta vyhrabal fakturu,mám jí tu u sebe a v srpnu 2010 bylo na autě děláno: repase hlavního čerpadla, nový čerpadlo Pierburg pod řidičem a vyměněno čerpadlo v nádrži za funkční, ale použitý... Tak jedině, že by po zhruba půl roce zas odešlo? Auto od té doby najelo skoro nic... Vstřiky byli taky dělaný před sice delší dobou,ale najeto asi cca 60tis., tak ty snad taky ne... Tak já už nevim co. Mě už teda napadá jen váha nebo čidlo na vačku nebo nevim
Začátkem příštího týdne mám jet na tu diagnostiku, ale jak znám svoje štěstí, neukáže nic...

Napsal: ned 13.03.2011 00:31
od matej525
mam podobnej problem... myslel sem si že to je pedal plynu ale zatim sem ho nevymenil. mohlo by to opravdu bejt tim retezem, to znamena udelat rozvody?
Napsal: ned 13.03.2011 02:39
od Srandik32
Může to dělat to čerpadlo v nádrži,mě to dělala e36 325TD,hlavně v točkách.Ale když odešlo úplně a měl jsem v nádži čtvrtku nebo míň,tak jsem nenastartoval.Jinak dá se koupit normálně třeba v Kelly.Uvidíš co na to diag.

Napsal: ned 13.03.2011 20:48
od Honza325
Že by mělo takovýhle příznaky čerpadlo v nádrži?

O tom jsem ani nepřemejšlel, že by to dělal tenhle bazmek

I když je pravda, že v tý faktuře, co mám doma, tak tam se píše, že v minulosti bylo měněný čerpadlo v nádrži, ale ne za nový, ale použitý. Tak je fakt možný, že použitý už dosloužilo...

Už se těšim na tu diag.
Napsal: úte 15.03.2011 22:16
od Honza325
TAK závada VYŘEŠENA! Dnes mi kámoš odřek tu diagnostiku, protože měli v servisu moc práce, tak jsem se do toho pustil podomácku

Koupil jsem novej vzduchovej filtr (kterej jsem nutně potřeboval i tak), vzal jsem ho od Mahle, pak mi kámoš v Elitu doporučil speciální sprej na čištění váhy vzduchu (běžná cena nevim,okolo 270Kč, já měl slevu) a jelo se k šéfovi do garáže. Takže, vyměnil jsem vzduchovej filtr (ale tim to nebylo - pak jsem to projížděl), vyčistil jsem tim přípravkem váhu vzduchu, rovnou z nudy jsem prostříkal konektor čidla na vačce + snímače tlaku na naftovym filtru a pak jsem zaslepil podtlakovou hadičku na EGR ventilu a ejhle, najel jsem pak 120km a závada nikde, zmizela, takže jsem momentálně moc šťastný člověk...

A všechno mě to sálo celkem asi 740Kč, z toho asi 610Kč po slevě filtr... Nejvíc to ale přisuzuju tomu EGRku a potom až zanešený váze - ale zase tolik tadělaná nebyla... Stejně jí časem koupim pro sichr novou. Jinak jsem koukal jestli auto nezačlo víc kouřit a vůbec...

Napsal: pon 06.06.2011 23:13
od Petersson
Honza325 píše:TAK závada VYŘEŠENA! Dnes mi kámoš odřek tu diagnostiku, protože měli v servisu moc práce, tak jsem se do toho pustil podomácku

Koupil jsem novej vzduchovej filtr (kterej jsem nutně potřeboval i tak), vzal jsem ho od Mahle, pak mi kámoš v Elitu doporučil speciální sprej na čištění váhy vzduchu (běžná cena nevim,okolo 270Kč, já měl slevu) a jelo se k šéfovi do garáže. Takže, vyměnil jsem vzduchovej filtr (ale tim to nebylo - pak jsem to projížděl), vyčistil jsem tim přípravkem váhu vzduchu, rovnou z nudy jsem prostříkal konektor čidla na vačce + snímače tlaku na naftovym filtru a pak jsem zaslepil podtlakovou hadičku na EGR ventilu a ejhle, najel jsem pak 120km a závada nikde, zmizela, takže jsem momentálně moc šťastný člověk...

A všechno mě to sálo celkem asi 740Kč, z toho asi 610Kč po slevě filtr... Nejvíc to ale přisuzuju tomu EGRku a potom až zanešený váze - ale zase tolik tadělaná nebyla... Stejně jí časem koupim pro sichr novou. Jinak jsem koukal jestli auto nezačlo víc kouřit a vůbec...

Ahoj mám stejný problém jako ty.
Kde přesně je ta podtlaková hadička na EGR ventilu?
Díky.
Napsal: úte 07.06.2011 18:30
od Honza325
No přímo na EGR ventilu

Zboku napravo, to uvidíš... Ta hadička vede dolu pod dekl motoru a pak dál... Tak z EGR ji vytáhni a zůstane ti tam taková kovová trubička - na tu jsem nasadil takovou hadičku/bužírku a do ní dal malej šroubek, aby se ucpala. Pak jsem to ještě pro sichr nahřál. No a tu hadičku co z toho původně vedla jsem taky zaslepil šroubkem a uchytil tam k nějakýmu svazku, aby tam neplandala. Víc laicky už to vysvětlit nedokážu
Mě to ale stejně časem nedalo a nakonec jsem EGR ventil vyndal, celej hezky vyčistil a pak opět zapojil do původního stavu a chová se to jak má a nemám nic zaslepený.
Jinak nespoléhej se, že tvoje závada je 100% shodná s tou mojí a tímto to vyřešíš, vždyť víš co to auto má čidel, senzorů a ostatních věcí, který můžou bejt špatný...
Napsal: úte 07.06.2011 21:11
od mravenec
Ahoj sundal jsi váhu když si ji čistil.Máš a můžeš poslat nějakej obrázek EGR ventilu.Díky za odpověd.
Napsal: úte 07.06.2011 21:22
od Honza325

No to je jasný, že sundal. Jak bys jí chtěl čistit bez vyndání z potrubí. Obrázek EGR ventilu nemám, na něm nic neuvidíš. Obyčejná hnusná kovová součástka... Sundáš první dekl motoru - ten úplně vpředu nad chladičema a uvidíš okamžitě EGR ventil. Vede do něj "stříbrná" roura s výf. plynama.