Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 24.02.2011 11:24
od Martinéz
Má někdo zkušenosti? Auto má ve velkym TP 4 místa kvůli tehdejší N1. Kupec na to ale kápl a protože auto chce, rád by řešil přestavbu. Pomůže Stehlík?

Díky kluboys

Napsal: čtv 24.02.2011 11:31
od RuDoSh
resil jsem to s multivanem (5 vs 7mist).... auto nemelo pevnou prepazku a melo vsech 7 sedadel, nezadelane kolejnice atd. Proste N1 jen papirove a jediny zpusob jak by to slo tak vymena cele kastle (aspon nejak papirove, ale uz by to pri prodeji nevypadalo moc verohodne). Tak jsem nasel kupce, ktery to neresil :-)

Napsal: čtv 24.02.2011 11:39
od Martinéz
hmm, presne tak to vidim. prodal jsem z firmy pritelkyne rodicu X kombajnu, vsechno N1, nikdo nic neresil a ted u e61 takova pruda :)

On se asi nekdo najde, treba S4ku avant s N1 jsem prodal tak, ze 20ti letej typek prijel v partyobleku skoro s koziskama na rukou a melirem, auto ani neobesel, byla tma.. jedem a po 5 minutach zacal hazet penezma ze s tim musi jet domu a ze specha :)

Napsal: pát 25.02.2011 00:20
od milo
co se tyce zpetne prestavby z N1, pred par mesici to bylo nejak nasim byrokratickym aparatem zjednoduseny. stehlik->magistrat bude predpokladam ten spravny postup

Napsal: pát 25.02.2011 00:22
od Martinéz
milo píše:co se tyce zpetne prestavby z N1, pred par mesici to bylo nejak nasim byrokratickym aparatem zjednoduseny. stehlik->magistrat bude predpokladam ten spravny postup
Pokusim se aspon informovat. Mate na nej nekdo prosim kontakt?

Napsal: pát 25.02.2011 01:01
od milo
hm ctu par clanku a s prestavbou by problem az tak nebyl. ale zpetna prestavba 4->5 mist bude asi problem :(

Napsal: pát 25.02.2011 11:22
od RuDoSh
milo píše:hm ctu par clanku a s prestavbou by problem az tak nebyl. ale zpetna prestavba 4->5 mist bude asi problem :(
Ne asi, ale urcite. Kdyz jsi chtel odpocet bylo to neco za neco. Usetril jsi, ale trochu ti to auto znehodnotili aby se toho nezneuzivalo :-) tzn. pevna prepazka (ktera nejde vyndat) a omezeny pocet mist. Takze ve finale sis koupil kombika kde jsi mohl vezt jen 4 lidi a nedal jsi tam ani roli koberce nebo nejakou tyc, skrin atd. coz kdyz kupujes kombi nebo van asi vozit potrebujes :-) byla to strasna picovina ty prepazky. Dobre to nebylo fakt k nicemu, jen omezeni.

Napsal: pát 25.02.2011 12:46
od ajfel
prestavba zpet se neda ...
ja chtel pred asi rokem koupit X3 .. po prijezdu na misto jsem zjistil, ze je to N1 .. nemela jedny pasy a ony ty uchyty maji byt ze zakona pri prestavbe znehodnocene ...
takze nic...
nejlepsi bylo, ze prodavajici ani nedal vedet, ze je to 4mistne auto ..
kdybych tam jel extra, trefim ho na miste ... byly to severni cechy, vzal jsem to z prahy cestou domu ... takhl eme to stalo "jen" hodinu a pul casu a nejake km navic ...

pak jsem to jeste zjistoval, jestli to jde zpet nebo ne a jedine, co jsem zjistil, ze nejde ..

Napsal: pát 25.02.2011 13:52
od milo
trochu jsem po tom patral - prepazka jde uz oficialne odstranit, ale s tema mistama je to presne jak pise ajfel, znehodnoceni uchytu pasu :roll:

Napsal: stř 14.03.2012 11:42
od Netopyr
právě to řeším a našel jsem totok:
http://www.ford-galaxy.cz/viewtopic.php?f=6&t=2464

je to opruz a ježdění, ale když to je N1 jenom papírově a z STK mě právě vylili že to musim vyřezat flexou, tak jsem myslel, že mu šlápnu do xichtu...

nemáte někdo zkušenost u BMW? jestli se to dá takhle vyřešit jako u toho forda?

Net.

Napsal: stř 14.03.2012 13:45
od libovka
Já mám X3 čtyřmístnou a dotazoval jsem se jestli to jde přestavět.
Bylo mi řečeno že ano. Abych došel na zastoupení BMW (pan Stehlík) aby napsali papír že vozidlo lze udělat pětimístným a na základě tohoto papíru by to měli přepsat.Samo že budou asi chtít nějakou návštěvu STK co se týče dodělání pásu.

Napsal: stř 14.03.2012 14:01
od Netopyr
jj máš recht - po půl dni na telefonu jsem se dozvěděl následující:
BMW oficielně nevydá souhlas s možností přestavby N1 na M1

p. Miroslav Stehlík
603 507 666
251 619 260
helpreg@helpreg.cz
je ovšem schopen to udělat dvoustupňově (osobně to dělá na základě plné moci pro Prahu a Prahu-Západ), tedy jedna přestavba z N1 na M1 (dělají i jiné firmy) a potom teprve změna počtu sedadel ze 4míst na 5míst v rámci druhé přestavby... cenová náročnost řádově 10kKč

všechno plně legálně a vpohodě, takže JÁ jsem spokojen a p. Stehlík bude mít práci :c)

Net.