Stránka 1 z 1
Napsal: úte 15.02.2011 22:10
od Petersson
Nevím jak tento problém posat, ale zkusím to...Když držím delší dobu motor v otáčkách,tak se mi stane že z motoru ukápne olej na motor (je to někde v místech jak jsou svíčky hned pod plastovým krytem na motoru).Když olej ukápne na motor tak se začne pálit (někdy jde i kouř) a následně mě topení ten kouř nátáhne do kabiny.
Je dost nepříjemný pach.
Vím že jsem to moc dobře nepopsal,ale nesetkat jste se s tím už někdo?
Kde by mohl být problém?Nějaké těsnení v motoru.
Prosím poraďte.
Děkuji předem.
BMW 525i r.v. 2001
Napsal: úte 15.02.2011 22:35
od Vesa88
Hele a neni mozne ze mas nekde vodu zateklou a jak pridas tak se to zatahem nalije na motor? Me to totiz udelalo v patek kdyz jsem dal plnou brzdu tak se zakourilo z pod haubny od steracu...
Napsal: úte 15.02.2011 22:38
od hrosiksparta
nekoukal jsi treba nekdy ted na merku kolik tam mas oleje ja uz ji tam jednou poradne nedocvakl a olej se mi dostal do altiku az se mi rozsvitilo dobijeni
Napsal: úte 15.02.2011 22:59
od DestinyE34
Ahoj,pokud si myslíš,že je to z pod plastového víka,tak ho oddělej a mrkni,jestli neteče těsnění pod ventilovým víkem. Nové seženeš kolem 600kč a je po problému,pokud je to tím. A nebo z ventilového víka vede určitě nějaká hadička na olej,nemusí tam být dobré těsnění a jak ho vytočíš,jde tam více oleje a je problém. Určitě se ale podívej po motoru,kde je co potečené. Jinak ti ani bez auta,ani bez fotky neporadíme

taky...nevím jak 2001 ,ale asi tam máš taky cívky? Na válcích na svíčkách... těsnění může být špatné,jak odděláš cívky,tak by jsi měl potečené svíčky,nic na tom není,rozdělej,podívej a vyřeš

Napsal: úte 15.02.2011 23:02
od Petersson
Kluci (hrosiksparta,vesa88) ani jeden případ co píšete to určitě není,ale děkuji za postřehy.
Nevím čím to může být ale dost mě to štve.
Napsal: sob 19.02.2011 00:38
od magorcondoria
Šáhni ze zadu na hlavu.Je tam šroubek M6 záslepka.Zda není povolená,je to krtičkej závit, snadno ztratí předpětí a povolí se.Pak to teče na výfuky.
Napsal: stř 23.02.2011 21:54
od Petersson
Opraveno!
Výměna dvou těsnění v motoru plus kompletní výměna těsnění kolem cívek.
Staré těsnění nebyla už guma ale byl to už téměř plast.Po zmáčknutí se těsnení lámalo.