Stránka 1 z 1
Napsal: ned 06.02.2011 16:32
od ARI
ahoj vsem.psal jsem zde o tom ventilu odvetrani motoru.tak jsem ho dnes vymenil za novy.nastartuju chvilku kour tak jsem myslel ze je to zbytek oleje v sani.ale uz to trvalo asi 5 minut a nic motor kuckal nesel na vsechny valce.tak jsem vypl.sundal jsem viko a vyhazel vsechny svicky vsechny od oleje jakobych tam strikackou pustil olej.tak ted nevim co se stalo od kud se tam ten olej tlaci nebo nevim.teplota vody ok.takze krize.diky za cokoli kdo napise.
MOD Brátn: navazuje na témata
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=15
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 741#966741
Napsal: ned 06.02.2011 22:26
od Jendix
ARI píše:ahoj vsem.psal jsem zde o tom ventilu odvetrani motoru.tak jsem ho dnes vymenil za novy.nastartuju chvilku kour tak jsem myslel ze je to zbytek oleje v sani.ale uz to trvalo asi 5 minut a nic motor kuckal nesel na vsechny valce.tak jsem vypl.sundal jsem viko a vyhazel vsechny svicky vsechny od oleje jakobych tam strikackou pustil olej.tak ted nevim co se stalo od kud se tam ten olej tlaci nebo nevim.teplota vody ok.takze krize.diky za cokoli kdo napise.
Ahoj, nejsem žádnej expert přes motory, ale když se nad tím zamyslím, tak je pro mě jediný rozumný vysvětlení snad jen to, že se už máš víc vyběhlý vložky a tlačí se ti to skrz kroužky do klikovýho prostoru, odkud to tlačí tu olejovou emulzi do sání. I když ten olej by měl vlastně vyseparovat ten ventil kterej jsi měnil.
Napsal: ned 06.02.2011 22:46
od 540david
Jiskřiště od oleje, nebo svíčky zezhora?
Napsal: pon 07.02.2011 00:17
od Dan td
Jesti to chápu dobře, měnil jsi odlučovač oleje ? Nerozebíral jsi ho náhodou (ten novej) a nesložil třeba špatně ? Z toho co popisuješ to vypadá, jak kdyby byl ucpanej.
Napsal: pon 07.02.2011 01:34
od ARI
ty svicky byli cele od oleje jako bych je ponoril do oleje.jiskriste bylo dost opaleny a cerny.ten ventil jsem nekuchal je tam jak ma byt.ale.co jsem neskontroloval je ten maly naustek z vika ventilu co vede do toho ventilu.takze me napadlo, ze je to ucpany a nekoluje to.a jde to opacne z vany zpatky do sani,ale i s olejem.je mi divny ze motor slapal a ted tohle,rikam jedine ten vyvod z vika,pak uz nevim.zitra na to mrknu.pak napisu.dobre me tak ,mel jsem to zkontrolovat.ale zapomel jsem.snad to bude tim.diky
Napsal: pon 07.02.2011 12:44
od ARI
takze zadna zmena.ten vyvod byl min pruchozi ale po vycisteni se nic nestalo.asi po 5 min.jsem vyndal jedniu svicku a to stejne.cela od oleje.tak nevim cim to muze byt.je divny ze je to ve vsech valcich.
Napsal: pon 07.02.2011 21:33
od ARI
napadlo me,jestli i ten novy ventil nemuze byt spatny.jsou dve moznosti kudy ten olej tam tece.zitra odpojim tu spodni hadici co vede z vany a zkusim natocit.a dam druhy svicky.vyfoukam valce od oleje a nastartuju.pokud nic tak hlava dolu.coz je horsi.
Napsal: úte 08.02.2011 00:12
od starML
Když jsem Ti psal
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0 , že ty hadice máš vyčistit a propláchnout benzínem nebo petrolejem, tak jsi to udělal, nebo ne? On ten olej ještě může být zatečený např. i ve filtru sání a nevím kam všude se dostal, když jsi s tím kouřícím ještě jel. Dovedu si představit, že by byl zaolejovaný jeden nebo dva válce, kdyby praskl nějaký pístní kroužek nebo mazací kanál. Ale jestli je zaolejovaných všech 6 válců, tak ten olej tam půjde přes sání. A do sání se dostane jen tím systémem odvětrání. Kdyby zase nebyly zaolejované svíčky, tak řeknu, že se jen vypaluje výfuk a trénuješ katalyzátory, kolik ještě vydrží. Takže pokud máš systém odvětrání čistý, tak ta závada bude horší, jenže já nerad straším.
Takové množství plynů, které s sebou vezme takové množství oleje se do klikové skříně může dostat jen děravým pístem. Takže než začneš sundavat hlavu, tak dej baterku na nabíječku a někde si půjčíš měřič kompresních tlaků pro benzínové motory. Svíčky už máš venku, nebo to už máš nacvičené. Budeš startovat s plným plynem a někdo druhý Ti změří tlaky v jednotlivých válcích. Svíčky tam mít nebudeš, takže motor nechytne a ta trocha benzínu, co vyletí z těch otevřených válců nevadí, jen do toho nesmí koukat, a kouřit u toho. Potom napiš, jaké tlaky jste naměřili.
Tohle už je třetí vlákno, ve kterém se řeší jeden a ten samý problém na tomtéž autě. Tím se ztrácí souvislosti a posloupnost příspěvků. Mě osobně to nějak nevadí, ale MODi by to asi měli sloučit.
Napsal: úte 08.02.2011 12:33
od Brátn
MOD: slučovat nejde takže zbytek zamčený a prosím ARIho, aby už nezakládal nic dalšího a pokračoval pouze tady
Napsal: úte 08.02.2011 12:34
od ARI
jeste nez budu delat kompresi,odpojim spodni hadici z vany dam tam jinou delsi kterou si dam do nejake nadoby a skusim natocit.pokud z ni pujde olej z vany,tak uz bude jasny ze to nejde kvuli ventilu ale ze se tlakuje vana a tlaci do ven.takze ten ventil muzu vyloucit.jinak vse pri montazi jsem delal.vse bylo pruchozy.kdyby tedy sel z te hadice olej tak se tlakuje vana a to bude asi horsi zavada jak pises.ale ze jsou pod olejem vsechny valce.a kdyby byl jen jeden v haji tak se to muze takto zaplnit??diiky
Napsal: úte 08.02.2011 20:17
od ARI
tak pokracuji.nove poznatky.odpojil jsem vyvod z vany co vede k ventilu odvetrani,ten jsem zaslepil.na vyvod z vany jsem dal samostatne hadici do motoroveho prostoru a dal do maleho kanystru. vyhodil svicky,a pustil malej tlak do hadice do vany.a z pateho nebo ctvrteho valce sel vzduch,nevim jestli jsem to udelal dobre ale asi jo.pak jsem dal pouzitelne svicky ne nove ale funkcni a natocil.motor chytl pekne modry kour se ustalil ale jeste porad jde ven.ale jeden valec vubec nepali no a nejde.a po chvilce se v kanystru objevil olej z vany.takze celou dobu se tlacil zpet do sani protoze je ve valci netesnost.tak ten ventil jsem koupil asi zbytecne.no co uz.tak a ted co mam delat.prej mam vxhodit motor a rozdelat a opravit.vana je nizko a nepujde asi dolu a na kliku se nedostanu,nebo co radite.je to e39 528ia 97 rok.diky.