Stránka 1 z 2
Napsal: úte 01.02.2011 21:16
od jerrykx
Zdravim příznivce modrý vrtule,
nečekaně chci poradit, pořídil jsem si od nejmenovaného Fxee

dálkový centrál s e46 klíčem a chtěl bych to zapojit do své e34 a než se do toho pustím, tak bych chtěl poprosit zdali by nikdo neměl nějakej návod, schéma jak kde proč zapojit, abych nad tim nestrávil víkend, samozřejmě chci aby fungovalo vše i samostatně kufr,dojezd oken, doublelock..
Předem dík

Napsal: stř 02.02.2011 12:35
od jerrykx
Napsal: stř 02.02.2011 13:27
od Raadii
Co je doublelock? A když už se tu řeší ty okna, chtěl jsem se zeptat proč se mi otevírá jen jedno okno při podržení tlačítka a otevře se jen kousek? Díkys a sorry, že ti odpovídám otázkou

Napsal: stř 02.02.2011 14:04
od jerrykx
Raadii píše:Co je doublelock? A když už se tu řeší ty okna, chtěl jsem se zeptat proč se mi otevírá jen jedno okno při podržení tlačítka a otevře se jen kousek? Díkys a sorry, že ti odpovídám otázkou

Doublelock je dvojité zamykání, na druhou polohu klíčku se zablokuje centrál a nejde tím pádem vyháčkovat, otevírání oken sem u e34 neviděl, jen zavírání a zavírání jen jednoho okna by mohl možná dělat vadný grundmodul, nebo vadný spínač v zámku.
Napsal: stř 02.02.2011 14:13
od Raadii
Ahaaa, tak to je celkem vychytávka, zvlášť když mam dálkáč bez alarmu. Ale asi nemam doublelock. Nebo jak to zjistit jestli ho mam? Jinak já nemam E34 ale 39 jestli je nějakej rozdíl v tom stahování atd....
Napsal: stř 02.02.2011 14:43
od jerrykx
Mno u e34 to poznáš tak, že když budeš chtít auto zavřít klíčkem, tak na první polohu doprava to zavře "obyčejně" a další poloha(otočíš klíčkem ještě více doprava), tak tím zablokuješ zámky a jestli se zablokovali poznáš tim, že si otevřeš okno a na doublelockem zamkneš a nesmí jít vytáhnout kolík ve dveřích(prostě když nikoho zamkneš na doublelock v autě, tak s z něho nedostane(teda když neberu rostřískání oken:D, nebo vytrhání tapicírungu a přepojení motůrku)
Jinak třeba zawšivená fábie má dojezd na klíček nahoru i dolů, tak je možný, že to má i e39
...mno a kdo teď odpoví mě,

Napsal: stř 02.02.2011 14:54
od Raadii
Aha, no ty vole tak mě napadlo, že jsem od doby co auto mam jsem ještě klíček do zámku ani jednou nerval, musim to vyzkoušet... Neboj po pracovní době ti někdo odpoví

Napsal: stř 02.02.2011 15:02
od jerrykx
Raadii píše:Aha, no ty vole tak mě napadlo, že jsem od doby co auto mam jsem ještě klíček do zámku ani jednou nerval, musim to vyzkoušet... Neboj po pracovní době ti někdo odpoví

mno vpodstatě nemusíš nic nikam strkat, mělo by to fungovat i na dálku, aspoň teda myslim, puď podržením zamykacího tlačítka, nebo dvojitým zmáčknutím.
Napsal: stř 02.02.2011 15:29
od Dan td
jerrykx píše:Mno u e34 to poznáš tak, že když budeš chtít auto zavřít klíčkem, tak na první polohu doprava to zavře "obyčejně" a další poloha(otočíš klíčkem ještě více doprava),
Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
Napsal: stř 02.02.2011 15:34
od jerrykx
Dan td píše:jerrykx píše:Mno u e34 to poznáš tak, že když budeš chtít auto zavřít klíčkem, tak na první polohu doprava to zavře "obyčejně" a další poloha(otočíš klíčkem ještě více doprava),
Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
a prosimtě, tak to mam asi nějakou spešl verzi a všechny co sem kdy viděl taky
a cvaknutí uslyšet musíš zdali nejsi nahluchlej, protože na dublelock zapadne pomocí dalšího motůrku v centrálu západka, která zajistí táhlo

Napsal: stř 02.02.2011 15:47
od cmelak
Taky bych chtěl připojit dotaz, týká se to E39, mám origo dálku, problém je v tom že občas se tomu nechce na dálku zamknout, nevim čím je to podmíněný ale otevřit na dálku jde vždycky, když ale vylezu z auta a chci zamknout tak asi z 80% to nejde a musim klíčem.
Mohla by to být baterie v dálk. ovladači? Nebo něco jinýho?
Napsal: stř 02.02.2011 15:53
od Raadii
Baterky se tady někde řeší, před chvilkou jsem na to koukal. Píšou tam, že některý klíče (myslim že ty co maj tvar toho co rád lížeš mladý) se dobíjí za jízdy v zapalování a v těch starších se baterka mění... Mrkni a najdeš.

Napsal: stř 02.02.2011 16:06
od Velvetek
Napsal: stř 02.02.2011 16:07
od cmelak
Aha to je možný tak to bude asi něčím jiným, jinak já mladý rád lížu penis a takový tvary dálkový ovladače nemaj tak nevim co si měl na mysli

Napsal: stř 02.02.2011 16:09
od Raadii
Tak bacha na to, od každý holky co má větší penis než ty sám, ruce pryč

Napsal: stř 02.02.2011 16:30
od Snejk
Dan td píše:
Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
e32 i 34 maj třísstavovej zamek a opravdu pootočení "o kus ddál" aktivuje doublelock....
pokud zapojujes central tak mas 2 vodice... zamykací, odmykací a doublelock je kombinace obou naraz...
je nutna uprava diodama abys to mohl smysluplne provozovat i kdyz nektere centraly uz tu funkci maji ze poslou signaly na oba.. jiste ti k tomu fx dal nejakou dokumentaci...
zapojeni je fakt trapne uplne pro opici

parada je ze se to vsechno krasne schova u general modulu protoze tam jsou vsechny potrebne vstupy/vystupy...
Napsal: stř 02.02.2011 22:41
od Fx
A co se na tom povedlo? Ano, origo diamant klíče (od 9/99 v E39 a E46) se dobíjí ze zapalování, nicméně baterka nevydrží věčně ani když je nabíjecí. Nepovolením zamknutí signalizuje slabou voltáž, pokud auto zachytí signál "pokus o zamčení s vybitou baterkou v DO" třikrát, lze to zaznamenat i na výpisu z diagnostiky. Pokud se následně pětkrát zamkne s OK baterkou, chyba sama mizí.
EDIT: Aha, možná jsi myslel tvar klíče

to jsem nějak přeskočil. Já klíč ve tvaru ucha ještě neviděl
Dan td píše:Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
Druhou polohu klíče měly i první E36 s jednotkou ZVM2 (doufám, že se nepletu v názvu jednotky).
Snejk: Dokumentace k DO obsahuje seznam vstupů a výstupů, ne konkrétní zapojení, protože ve všech autech, kam lze použít, se používalo několik typů jednotek a u každé je zapojení jiné. K starším jednotkám jsem to nikdy nezapojoval, a proto konkrétní zapojení poskytnout nemůžu...
Napsal: čtv 03.02.2011 00:21
od jerrykx
Snejk píše:Dan td píše:
Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
e32 i 34 maj třísstavovej zamek a opravdu pootočení "o kus ddál" aktivuje doublelock....
pokud zapojujes central tak mas 2 vodice... zamykací, odmykací a doublelock je kombinace obou naraz...
je nutna uprava diodama abys to mohl smysluplne provozovat i kdyz nektere centraly uz tu funkci maji ze poslou signaly na oba.. jiste ti k tomu fx dal nejakou dokumentaci...
zapojeni je fakt trapne uplne pro opici

parada je ze se to vsechno krasne schova u general modulu protoze tam jsou vsechny potrebne vstupy/vystupy...
Jak píše Fx (aby né když je od něj

), dokumentaci(schéma) k tomu mam, ale jen také holé jakej dráteník je k čemu
Měl by mi to zapojit jeden známej, ale zrovna nedisponuje velkým množstvím času, tak se o to chci napřed pokusit sám

Napsal: čtv 03.02.2011 10:50
od Snejk
no to je ale to jedine co od toho schema take ocekavam. nepocitam s tim ze tam je napsano napojit drat zeleny na cervenobily v konektoru bla bla bla ...
staci ze jsou popsane vystupy s co na nich je... jestli odemykaci a zamykaci je + , jestli zatahovani oken je prodlouzene +, jestli je deadlock kombinace zamykaciho a odmykaciho nebo je to drat extra a tim to musis modifikovat...
btw jestli chces poradit/popr sestavit navod tak mi to musis nejak popsat popr. oskenovat ten navod takhle jako nevim co ti mam poradit...
Napsal: čtv 03.02.2011 10:56
od Fx
Odemykací a zamykací může být + i - v závislosti na tom, jak zapojíš relé. Dojezd oken (prodloužený impuls na 20s) je negativní.
Deadlock tam popsaný není, protože se to může lišit pro různá auta. Např. u jednotky centrálu ZKE IV je to zdvojený zamykací impuls na dva vstupy jednotky ZKE IV. Odemykací je pak stejný pro stav "zamčeno" nebo "v double locku". Jak je to u starší jednotky mi není známo, proto neuvádím.