Stránka 1 z 1
Napsal: pon 31.01.2011 21:03
od Honza325
Klucí na tátově 530d jsou menší problémy:
1. Když se brzdí, tak pedál vibruje, skoro jako když kope ABS... Kotoučema ani deskama by to být nemělo - zánovní... Je to dost nepříjemný, ale nejvtěší záhada je, že to třeba hodinu nebo dvě hodiny jízdy takhle blbne a najednou si všimneš, že je vše mormál. Pak to prostě z ničeho nic přestane. Podotýkám ještě, že kontrolka ABS ani jiná co se týče brzd nesvítí...
Tak jsem zvědav, jestli někdo víte...
Já s tim dneska jel a úplně jsem se lek, co to je. Táta to neřešil, protože to prý dělá občas.

2. když se zmáčkne čudlik na sklopení zrcáte, sklopí se jen to u řidiče. Bude to druhý určitě mrtvý nebo jen nějaká hloupost...?
3. taky se u 530d zasírá EGR ventil? Zdá se mi, že už mu to nejede jako dřív, ale přitom turbo asi rok po repasi... Tak mě napadlo třeba vyčistit/vyměnit EGR. Nebo rovnou nějak zaslepit?
4. Je možný na 16:9 navi nějak dodělat USB? Aby se tam dali pouštět Mp3? Protože nevim jak vám, ale v našem changer neumí Mp3...
Poraďte odborníci

Jelikož musim svýho bělouše prodat, je dost možný, že mi bude propůjčeno tohle auto, tak se ptám. O 5er totiž vim prd.
Napsal: pon 31.01.2011 23:54
od PearlJam
MP3 se daji pustit pres kazetu, kterou tam vrazis a ma to vystup na mp3. Specialni kazeta cca za 3 kila. V Elektrowordu jsem ji videl. Staci mit k tomu prehravac.
Napsal: pon 31.01.2011 23:59
od dieg0
Napsal: úte 01.02.2011 01:42
od Brátn
v jaké rychlosti ti to dělá když brzdíš? pokud z cca 130 na cca 90, tak je to stabík (vyměnit malé kosti stabilizátoru a gumu na stabilizátoru)
Napsal: úte 01.02.2011 09:01
od Raadii
Z těch možností MP3 doporučuju ten transmiter, je tam oproti kazetě mnohem lepší kvalita zvuku, ale i tak to neni žádnej hrot... Měl jsem ho z aukra za 79kč.
Jinak nevim jak ti kopou ty brzdy, ale kdyby to bylo fakt ABS, tak je možný, že je zasraný čidlo od šponek a ABS si pak myslí, že jedeš smykem. Ale nevim jestli je to tak blbě řešený jak u mýho předchozího auta.
Napsal: úte 01.02.2011 11:17
od Risa525
cesta nejmenšího odporu-zajed' na stk na vibrační podložky dej technikovi kilo a mrkněte na přední nápravu...na 90% bude problém tam(jak píše Bratn)
Napsal: úte 01.02.2011 19:27
od Honza325
Jj, tak tu kazetku tu jsem už jednou měl. Ta je dobrá... Ale ten celej modul vypadá taky dost dobře... Díky!
Jinak to brždění právě že spíš v rozmezí 60 až 0 km/h... Tak nevim... Že by fakt ta náprava? A jakože třeba silenty jo? Nebo já vůbec nevim, e39 má vepředu prej nějak dvojitý ramena nebo prostě prej úplně jiný, než e36. Kdyby to byly jenom nějaký silentbloky, tak ty bych koupil, ale nevim teda, jestli bych dělal celý ramena, když to asi nebude nikdy moje... Máte někdo vytipovaný nějaký díly přední nápravy (myslim tim spotřební díly, co se tam nejvíc vys...aj) s dobrym poměrem kvali/cena, něco jako u e36 Meyle HD?Už jsem někde slyšel, že e39 je náchylná na pření nápravy, brzdy a automaty, ale že by se to fakt chovalo takhle matoucně
Takže možnost nějaké závady na brzdách byste z mýho popisku vyloučili? Třeba něco s posilovačem nebo se systémem ABS, ASC...?
Napsal: úte 01.02.2011 20:13
od Brátn
sorry četl jsem to zrychleně a nevšiml jsem si, že píšeš, že je to do pedálu, tak to není stabík a nic na nápravě, ale něco na brzdách a nejspíš abs a nejspíš čidla, protože křivé kotouče atd bys cítil ve volantu při jemném brždění
Napsal: úte 01.02.2011 20:37
od Honza325
jj, v pohodě. No tak to je teda zvláštní. A že tam nesvítí žádná kontrolka... tim abs by to mohlo být co? Ukázala by to diagnostika? A kdyby to bylo nějakym čidlem, dalo by se to zjistit přeměřenim? ( co má ukazovat správně fungující čidlo?)
Napsal: úte 01.02.2011 20:38
od Honza325
a brzdovej válec/posilovač bys vyloučil?
Napsal: úte 01.02.2011 21:10
od hrosiksparta
urcite by se ti rozsvitila kontrolka abs kdyby to s tim melo souvislost
Napsal: stř 02.02.2011 09:12
od Raadii
Kdyby to byl ten problém co jsem psal já, tak by se ti kontrolka nerozsvítila, mě taky nesvítila, protože čidlo je normálně funkční, jen špatně vyhodnocuje stav kvůli nadbytku bordelu, kterej se dá vyfoukat kompresorem. Mě to dělalo při rychlosti cca od 40-0km/h. Ale bylo to fakt znatelný kopání ABS jako když jedeš smykem, to poznáš jak ABS kope při smyku ne? Každopádně diagnostika to objevila a nic jsem nemusel měnit, jen se to vyčistilo a od tý doby klid. Ale nebylo to u BMW, nicméně brzy tam byly naprosto totožný s BMW E36, takže ty čidla jsou principielně asi stejný....
Napsal: stř 02.02.2011 11:38
od Honza325
No právě mno. Kope to úplně stejně jako když to zadupneš na ledě třeba...
Napsal: stř 02.02.2011 12:09
od Brátn
hrosiksparta píše:urcite by se ti rozsvitila kontrolka abs kdyby to s tim melo souvislost
nemusí pokud si to myslí, že funguje v pořádku, což je případ špinavýho čidla ABS
brzdovej válec bych vyloučil ten by se choval jinak ale na 100% ti to neřeknu
Napsal: stř 02.02.2011 13:24
od Raadii
Každopádně než se pustíš do větších akcí, vyfoukal bych všechny čidla kompresorem, to tě vyjde nejlevnějš a pak můžeš bádat dál jestli to tim nebude. Z toho cos psal se mi to jeví totožně s tim co jsem měl já....
Napsal: stř 02.02.2011 17:15
od Honza325
Hmm, zatim děkuji všem za radu...

Auto nemam teď u sebe. Nebydlim už s rodičema a táta ho má u sebe, tak až bude po ruce, vezmu to k šéfovi a uděláme s tim snad teda něco.
Ještě mám pár blbejch dotazů ohledně e39 (a nevylučuju, že ještě nějaký nepřibydou...), protože jsem se o e39 fakt nikdy nezajímal. Ale udělám na to nový téma ať v tom neni bordel...