Stránka 1 z 1
Napsal: ned 30.01.2011 05:01
od Led_Zeppelin
Az faceliftovy (takze od r. 2000) nebo i ty preFL?
Napsal: ned 30.01.2011 10:25
od Player1
e39 jsou pozink od začátku výroby, takže i před FL
Napsal: ned 30.01.2011 13:05
od Led_Zeppelin
dekuju...
No pak je zvlastni, ze jsem uz narazil na nekolik kusu, u kterych ten spodek dveri (jakoby ta hrana) trochu kvete... nevim no..
Napsal: ned 30.01.2011 13:16
od fidzi
Pozink kastle neznamená, že to nebude hnít. Stačí, když se barva odloupne i s tou pozink vrstvou.
Napsal: ned 30.01.2011 19:53
od aristoloser
bys koukal jak mi koroze chroupe rohy dveří a vzadu mezi podběhem a nárazníkem na e39 r.v.96

Napsal: ned 30.01.2011 22:26
od landys
Mám 2000 a má to taky snahu kvést. Kde jsem opravoval, známky po pozinku nebyly, takže tvrdí, že to o zinku neslyšelo.
Napsal: ned 30.01.2011 22:42
od beny-maser
hele možná se pletu, ale já mám za to že pozink je už e34 a myslím si že pozinku nedělá dobře slaná břečka, která ho narušuje. Podle mě pozink taky není nesmrtelnej. Tak mě opravte jestli se pletu, atky by mě zajímala pravda.
Napsal: ned 30.01.2011 22:49
od hadice
e34 ..od začátku výroby....e36 první ročníky jen chemická lázeň....e32 pozink,....e38 pozink,.....e39 pozink od začátku výroby ročníky někde okolo 2001 a vejš jsou celohliníkové (lepené)
Napsal: ned 30.01.2011 22:50
od hadice
e31...pozink taky
Napsal: ned 30.01.2011 23:24
od beny-maser
hadice píše:e34 ..od začátku výroby....e36 první ročníky jen chemická lázeň....e32 pozink,....e38 pozink,.....e39 pozink od začátku výroby ročníky někde okolo 2001 a vejš jsou celohliníkové (lepené)
pro lamu e34 pozink nebo lázeň??

Napsal: pon 31.01.2011 11:39
od eric
Tak jestli je e39 celá pozink,tak je to ten nejmizernější pozink,jakej jsem viděl.Bohužel už jsem musel opravovat i nahnilý prahy,komplet vyvařovat a o růžkách na dveřích ani nemluvě.Taky od té doby už v zimě s e39 nejezdím 3 roky a je klid.Když se kouknete na koncerny,ty jsou taky pozink,nebo např. taková Alfa 156 nebo 166 a absolutně nikde ani náznak hniloby.Dle mýho měli e39 jen část karosérie pozink,myslím si,že blatníky,protože těm nikdy nic nebylo,ale to jen tak hádám.Každopádně antikoroze na e39 je tak na úrovni e36,tzn. bohužel velice špatná!!!:-(
Napsal: pon 31.01.2011 12:37
od fidzi
A nebude to tím, že máš nějakou zbořenou? Viděl jsem hodně E39 a koroze většinou minimálni.
Napsal: pon 31.01.2011 13:15
od eric
fidzi píše:A nebude to tím, že máš nějakou zbořenou? Viděl jsem hodně E39 a koroze většinou minimálni.
No a jak by mohly souvistek růžky dveří na btw.všech dveřích se zbořením??Bylo to orezlý jen malinko,ale já jsem na to háklivej,takže i tak mě to pěkně sra...o.A ty prahy byly taky oba.Nene,je to bohužel tím,že auto bylo prodáno 1.majiteli v ČR v Autecu,takže od začátku výroby to jezdilo v naši soli a až se mnou jako dalším majitelem to poslední 3 roky na soli nejezdí,takže proto.Já právě bohužel vidím dost e39 okvetlejch,sice né nějak dramaticky,ale jsou.Ten pozink se mi všude nezdá,minimálně na těch dvěřích si myslím,že není na předface ani náhodou

A ještě např. u nádrží pod víčkem a okolo zámku na kufru jsem to měl taky,kámoš,co má face tak to má taky a viděl jsem to i na spoustě dalších,takže to je velká slabota.Je to prostě s e39 špatný,co se týče hnití,je třeba stříkat dutiny a pravidelně kontrolovat odlouplej lak po kamínkách na kritických místech

V podstatě je zbytečná debata o tom,jestli je to pozink,nebo né,když se koukneš i na pitomýho peugeota 405,tak na něm nic nebude,takže i kdyby byla na krásně celá e39 v pozinku,tak na ní stojí za vyliž,schade

Napsal: pon 31.01.2011 14:54
od hadice
..ano souhlas s Eric..em,...je potřeba po tom jít a fakt dělat dutiny, ale pozor nechci zde asi vytahovat stará moudra ale při vystříkávání dveří se velice snadno tím voskem zalepí výtokové kanálky právě na rohách dveří..je potřeba to pak něčím prošťournout....jinak abych dodal ze své skušenosti: měl jsem čtyři e34 a snad jen jedna (100% ani neťuklá) byla vpohodě akorát ty rožky dveří, jinak ty zbývající normálně kvetly jak "na jaře..ale to bylo zjevně zapříčiněno původem (malé bouračky,sůl,oklepané spodky a lemy od kamínků,chybějící různé plastové kryty zespodu. Jako vpodstatě vzato velkou měrou na tomto "kvetení" je samotný tvar a design karoserie...protože jak se někde drží voda jen díky tomu že se tam výří vzduch tak to je špatný....jinak abych doplnil E 34 taky pozink..., dále si dovolím poznamenat že e38 kterou mám je tak nějak vpohodě..akorát jsem odstraňoval rez okolo nedořešených záslepek pro hever v prahu..prostě ten špunt už asi nešel někomu vyndat lehko tak pod něj normálně narval šroubovák vyloup ho ale zároveň tím poškodil celé složení ochraných vrstev..a pak stačí jen jízda v zimě a je to..(jedná se o před FL)
Napsal: pon 31.01.2011 18:00
od Matthes
A jak je to s antikorozní ochranou u mladší sestry E60? Má někdo zkušenosti, přec jenom první kusy co vyjely 03 už nějaký ten rok po našich řádně prosolených cestách jezdí jak je to s nima?
Napsal: pon 31.01.2011 18:10
od Vlasta
Na E60 je celej předek z hliníku