Stránka 1 z 1

Napsal: pon 17.01.2011 20:22
od E30STORM
Ahoj,dnes po krátké jízdě mi auto zakuckalo,jakoby jelo na méně válců a z ničeho nic zdechlo.
Motor točí,ale ani náznak nastartování.
Zítra jde do servisu,nicméně chtěl bych znát Vaše názory ať mě neodrbají.
Zda je to tutově podávací čerpadlo,nebo to v podstatě může být cokoliv.
Je to E39 , 523i , 96rok.

Díky moc za rady.

Napsal: pon 17.01.2011 20:23
od E30STORM
A ještě jedna věc,vy kteří se vyznáte,pokud by to popřípadě bylo čerpadlo,můžu mít z E39 2.8i , pojede to?Popřípadě existuje levnější varianta - třeba z jiného motoru atd?
Díky!

Napsal: úte 18.01.2011 05:45
od Brátn
MOD: uprav si název vlákna dle pravidel žádný pomoc apod.

najdi si je v ETK
523 tady http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... er/browse/

a 528 už zvládneš ne? pak srovnej výrobní čísla, ale tipuju, že budou stejný

a jednoduchý trik jak zjistit, jestli čerpadlo čerpá, je se na něj podívat :wink:

Napsal: úte 18.01.2011 09:03
od E30STORM
Díky!

Napsal: úte 18.01.2011 09:43
od Don
a pak take dulezita vec... mas tam benzin? :)

Napsal: úte 18.01.2011 10:09
od dave155
diagnostika, tipuju čidlo kliky

Napsal: úte 18.01.2011 10:38
od Snejk
přesně tak, nejspíš čidlo kliky... diagnostika bohuzel neodhali...

pak spravně jít se podivat na pumpu... stejna bude... min na test muzes pouzit vlastne jakoukoli elektrickou pumpu z cehokoli (vsechny maji vic jak 3atm) klidne i z pochcávky, je to jedno...

Napsal: úte 18.01.2011 11:10
od JaneCk
Jakože diagnostika neodhalí čidlo kliky? Mě odhalila...

Napsal: úte 18.01.2011 11:31
od E30STORM
zase takovej debil nejsem abych tam neměl benzín :DDD, tankuju podstivě u 15ti litrů .
Takže na dia to čidlo neodhalím?

Napsal: úte 18.01.2011 12:17
od LUKAJDA
to víš že odhalíš aji kliky aji, vačky !! Mě to poznalo 2x a správně. Normálně zajeď na diagnostiku a uvidíš, ale čidla to pozná hravě

Napsal: úte 18.01.2011 13:48
od Brátn
odhalí jak čidlo kliky tak vačky, ale teda co vím tak i s vypojeným čidlem kliky se dá nastartovat, jen to jede na nižší výkon a nechce se točit, to samé čidlo vačky tam je zase nepravidelný chod

Napsal: úte 18.01.2011 14:58
od Elektro
Doporučuji zkontrolovat pojistky.Jednou mi odešla pojistka na čerpalo.Po výměně funguje normálně.

Napsal: úte 18.01.2011 15:54
od Kruty
Presne jak uz tu bylo napsano - nejdrive zkontroluj pojistku od cerpadla, pak jestli cerpadlo "bzuci" a podava benzin...

Jestli je cerpadlo uplne potichu, tak zkus pripojit natvrdo napajeni na konektor cerpadla... je na servisnim otvoru ktery najdes pod zadni sedackou na prave strane. Pokud stale nic, tak vyndat cerpadlo a pripojit to primo na nej...

Mel jsem problem s tim, ze byl uklepanej dratek uvnitr buzirky na spodni strane konektoru na viku servisniho otvoru u nadrze, a jinak se to nedalo odhalit...

pokud cerpadlo funguje OK, tak teprve hledej zavady v cidlech...

U E39 se obcas stava, ze se nekde uklepe drat, a pak to trochu majitele potrapi... resil jsem takto jiz nekolik zavad na svem aute, a pokazde to bylo "jen" prerusenym dratem, zbytek auta drzi... tuk tuk :-)

Napsal: úte 18.01.2011 16:02
od E30STORM
OK,OK,zkusíme to takhle, pokud to rozjedu,pochlubím se čím to bylo :-DD,momentálně se na tom pracuje.

Napsal: úte 18.01.2011 19:04
od dexter
Když mě odešlo čerpadlo, tak se to chovalo tak, že mělo ani kdyby pořád snahu to chytnout a hned chcíplo. Výpary v hadičkách :-) Nejednodužší je když někdo poslouchá jestli zabzučí při otočení klíčku. Jestli zabzučí (natlačí palivo) tak to bude nejspíš čidlo kliky (taky jsem zažil že drátky k němu byli prodřené, protože tam chyběla krytka, nebo spíš takový zácvak). Jestli by si měl prdlou pojistku (nebo víc) a po výměně by to stejně nejelo, tak omrkni ty silové co jsou pod kobercem u nohou spolujezdce. :roll:

Napsal: úte 18.01.2011 22:33
od E30STORM
Takže závada vyřešena .
Filtr hrubých nečistot totálně zasranej bordelem,čerpadlo touto sračkou ucpáno a spálená pojistka čerpadla.
Takže zítra koupím palivovej filtr a je to.
Každopádně jsem si tímto aspoň prověřil ceny ND a jsem v obraze.
Díky za postřehy chlapy.