Stránka 1 z 1

Napsal: pon 17.01.2011 16:08
od pepicek
Čau všem,chci se zeptat jestli je rozdíl ve dvouhmotáku u 525i a 525tds.

Napsal: pon 17.01.2011 16:47
od dave155
možná by nebylo naškodu napsat o kterym autu mluvíš..

jen tak mimochodem vlevo je ETK online2 a podle vinka Ti najede tvoje auto..

Napsal: pon 17.01.2011 17:29
od pepicek
Ja myslel že je to jedno,jaký auto konkretně,mě se jedná o rozdíl u e34 2.5 benzin a 2.5 nafta.Možná jsem to blbě napsal.

Napsal: pon 17.01.2011 18:47
od Kail
Stejnej není.
Musíš jen na TDSo.

Napsal: pon 17.01.2011 21:02
od pepicek
Jasně tak dík.

Napsal: pon 07.02.2011 19:45
od Artax
Když jsme tak u těch setrváků,nejde nahradit dvouhmota u 530d (142 kW) jednohmotou?

Napsal: pát 11.02.2011 16:49
od Artax
Nikdo neví, nebo nechce vědět? :)

Napsal: pát 11.02.2011 18:34
od pepino5xx
Nahradit jde všechno, ale není to tak jednoduché. Ty vibrace musíš tlumit spojkou s obvodovýma pružinama, tedy dát jinou spojku.

Napsal: pát 11.02.2011 20:07
od Artax
Když by to bylo rozdělaný, měnil bych to stejně, jak se to má s ekonimickými hledisky - co stojí jednohmoťák + adekvátní spojka?
Dvouhmoťák něco kolem 16000,- + spojka asi 10000,-

Napsal: pát 11.02.2011 21:23
od Kail
Nevím kolik stojí,ale věř že až si s tím po importu jednohmoty sjedeš,budeš pěkně nasranej :lol:

Napsal: sob 12.02.2011 11:09
od Artax
Myslíš kvůli vibracím?

Napsal: sob 12.02.2011 11:12
od Kail
No tak celkově,vibrace ještě nějak pobere ta odpružená lamela pokud jí tam dáš,ale škubání při řazení atd...Prostě ta dvouhmota je super věc,i když je napůl vykloktaná,pohodlí je pořád někde jinde než bez ní.

Napsal: sob 12.02.2011 11:29
od Artax
Zajímá mě, jestli to jde a za kolik :lol: , pokud se ceny nebudou nějak extra lišit půjdu do dvouhmoty, ale rád si nechám poradit. Zatím to řešit nemusím, ale rád vím, co mě čeká.