Stránka 1 z 1

Napsal: pát 07.01.2011 22:15
od viktos
Prosím,kdo má podobnou zkušenost. E39 525d jede normálně,pak půl dne jede pouze do dvouapůl otáček,ztratí výkon.Když sešlápnu plnej vyjede do dvou až tří tis. otáček nejde přes,nepřeřadí dokavad nepustím plyn. A k večeru najednou se zblázní a jede super.

Napsal: sob 08.01.2011 09:04
od renocar
vadná regulace turba

Napsal: sob 08.01.2011 15:32
od beny-maser
jestli je to regulace turba,tak je to hodně o stylu jízdy,můj švára to měl na octávce to samé a stačilo jen chcípnout a znovu nastartovat, aby se vymazala chyba, pak to jelo zase normálně dokud nestoupnul tlak v sání natolik, že to padlo zase do nouzáku. U octávky to stačilo vzít a pořádně to párkrát potrápit,aby se rozhýbala zatuhlá regulace a už je to více jak rok OK a oprava nestála ani korunu.
Ještě k tomu stylu jízdy, hlavně s tím přestali jezdit jak s traktorem!!
To je moje zkušenost s regulací turba,ale u vw. Na mém TDS jsem to nikdy neřešil. Co váha vzduchu? když jí odpojíš změní se něco?

Napsal: sob 08.01.2011 15:38
od Tompo
Tím, že to chcípneš se chyba nevymaže, jen to "vyskočí" z nouzáku... A ještě jsem tedy nepotkal ani jeden případ, kdy by se to opravilo, tím, že tomu začneš nakládat... živou jízdou tomu předejdeš, to ano, ale nespravíš to... tam byl vždy problém buď v baňce jako takové, ale 95% nefunkce a padání do nouzáku spravilo Turbo vyhodit, rozebrat, na magnetce srovnat velkou podložku a udělat nové(větší) vymezovací podložky... Pak to už bylo OK!!!

Napsal: sob 08.01.2011 15:40
od libovka
tak tak.Regulace turba.

Napsal: sob 08.01.2011 17:04
od beny-maser
octávce stačilo opravdu jen naložit tak na 15km a bylo po problému, švára je vemeno co si neumí vyměnit ani žárovku,a mě se nechtělo vyndavat turbo a rozebírat regulaci,tohle mi poradili klucy co dělaj vw, musel jsem to znovu startovat na prvních pěti kilometrech tak třikrát potom byl už klid,ale jak říkám u BMW jsem to nikdy neřešil

Napsal: sob 08.01.2011 19:15
od viktos
Tompo píše:Tím, že to chcípneš se chyba nevymaže, jen to "vyskočí" z nouzáku... A ještě jsem tedy nepotkal ani jeden případ, kdy by se to opravilo, tím, že tomu začneš nakládat... živou jízdou tomu předejdeš, to ano, ale nespravíš to... tam byl vždy problém buď v baňce jako takové, ale 95% nefunkce a padání do nouzáku spravilo Turbo vyhodit, rozebrat, na magnetce srovnat velkou podložku a udělat nové(větší) vymezovací podložky... Pak to už bylo OK!!!


Turbo před rokem vyměněno.Kolik pak může stát oprava regulace?Jinak všm děkuji za pomoc.

Napsal: ned 09.01.2011 11:22
od beny-maser
ještě než to začneš vyndavat, tak bych zkusil změřit tlak v sání,vemeš si nějakej měřák tlaku třeba na měření tlaku v pneumatikách a natáhni si hadičku z regulace na kterou si dáš téčko stačí ti na tu chvilku tam dát hadičku třeba pro vzduchovací motorek pro rybičky, vzít spolujezdce a projet to, tlak by se měl držet po nafoukání turba na konstantní hodnotě,nevím přesně kolik fouká 525D,ale tds má rovnej jeden bar, tvoje auto bude foukat určitě víc to ti, ale přesně neřeknu, můj odhat je kolem 1,5baru.
sice tímhle nic neopravíš,ale budeš vědět přesně na čem jsi s regulací a hlavně tě to vyjde do dvou stovek a ušetříš si možná spoustu práce a peněz(pokud to regulací nebude)