Stránka 1 z 1
Napsal: stř 05.01.2011 23:05
od Velvetek
pánové, přicházím možná s divným dotazem, ale přeci: dá se nějak udělat, abych mohl nastavovat teplotu topení pouze jedním tlačítkem a měnila se teplota i pro spolujezdce? U e39. Občas mě totiž nebaví, přecvakávat teplotu na obou stranách a abych nechal každou jinou, to mi zase vadí

Napsal: stř 05.01.2011 23:14
od Mountainbiker
To by byla trošku degradace komfortu, ne?

Napadá mě jediné - koupit si např. Škodu Octavia I.

Sory za OT.
Napsal: stř 05.01.2011 23:35
od Velvetek
Mountainbiker píše:To by byla trošku degradace komfortu, ne?

Napadá mě jediné - koupit si např. Škodu Octavia I.

Sory za OT.
no haha, velmi vtipné, já ale myslel, jestli to jde nějakým trikem přecvaknout, když jedu sám, né že bych tu funkci chtěl zrušit... s tou OCT I., jsi mě teda urazil

Napsal: čtv 06.01.2011 00:01
od cabatomas
Co Ti natom vadí?Že je u Tebe teplota 20 a u spolujezce 22?

Jestli Tě rozčilujou ty odlišný čísla teplot tam,tak to přelep lepenkou a je klid...nevidim vtom problem...
Napsal: čtv 06.01.2011 00:06
od Mountainbiker
Já vím co mu vadí - je to puntičkář, a když nejsou obě čísílka stejný, tak to prostě rozptyluje... Jsem hodně podobný

ale takhle daleko jsem ještě nedošel...

Napsal: čtv 06.01.2011 00:38
od Pyron
Má to např. ford Smax, tlačítko "mono", u e39 to neni..
Napsal: čtv 06.01.2011 01:58
od Brátn
abych se přiznal, tak mě to naprosto stejně sere, když jsou ty čísilka různý a překlikávat každý zvlášť je fakt opruz,
jediný co mě napadá, tak je propojit zevnitř na tišťáku a pak když zmáčneš jedno, tak se zmáčkne i druhý, ale tím trvale příjdeš o dvouzónovou klimu
třeba u VW to vyřešili tak, že když otáčíš řidičovým, tak se mění obě, když šáhneš na spolujezdcovo, tak jen spolujezdcovo a pak fungujou obě zvlášť a tlačítkem to zase sjednotíš a ovládáš řidičovým
Napsal: čtv 06.01.2011 07:21
od Velvetek
Bratn: děkuji za pochopení.
Ono to nemá pouze Ford a VW. A mně nevadí, když tam mám 20 a spolujezdec 22, ale teď v zimě si tam dávám na vytopení třeba 25 a pak stahuji na cca 19,5 (na delší cestě), takže mě to občas nebaví přecvakávat na obou stranách a nechat na jedné 19 a na druhé 26 mně teda příjde opravdu blbý. Předelávat nic nechci, jen jsem chtěl vědět, jestli je nějaký jiný trik, něco podržet či tak. Těm, co to pobouřilo, se tedy omlouvám

Napsal: čtv 06.01.2011 10:08
od Dan td
Velvetek píše:ale teď v zimě si tam dávám na vytopení třeba 25 a pak stahuji na cca 19,5 (na delší cestě)
Tohle děláš v podstatě zbytečně. I když nastavíš třeba 20st., tak auto topí opravdu na maximum, aby té teploty dosáhlo. Potom topit přestane a udržuje 20st. Takže tím, že to nastavíš na 25 "na vytopení" to nijak neurychlíš

Napsal: čtv 06.01.2011 13:48
od Snejk
ja teda nevim ale ja s tim teda problemy nemam... vytapim zasadne na 32 a to vemu proste normalen dva prsty na jedne ruce a automaticky zmacknu obe sipecky a drzim a ani na to necumim ono je to tam celkem rychle... a kdyz uz se jooo smazim ... coz teda vetsinou mam 32 celou cestu... ale pak to poustim jen na nohy a do xichtu vlaznejsi vanek... tak zase vemu zkroucenej pařát a zmacknu obe najednou traba na tech 24.... ale v zime spis radsi "odpojim" okno a jedu dal na 32... mrdat...
Napsal: čtv 06.01.2011 18:19
od Velvetek
Tak díky, pánové. Já s tím v podstatě taky zásadní problém nemám, ale napadlo mě to. Člověk by neřekl, jaké reakce vyvolá takový nevinný dotaz

Napsal: čtv 06.01.2011 18:24
od soukupadam
Jak udělam elektrický stahování okýnek na volnatu? na multifunkčnim je místa pro knofliky dost
Napsal: čtv 06.01.2011 22:25
od kim
Těch tlačítek na okna je taky moc. Stačilo by jedno na všechny

SORRY ale dlouhé zimní večery dělají divy..........
Napsal: pát 07.01.2011 02:10
od soukupadam
jediný co mě na E39 sere je že nemá stahování oken na volantu.
Tento přísvěkek myslim opravdu vážně
Napsal: pát 07.01.2011 08:53
od berkelay
A kam by jsi to na volantu jako chtěl umístit? Nedovedu si představit, jak by to pak vypadalo. Už i tak je tam těch tlačítek dost, tempomat na pravé straně (tlačítka pro přidání, ubrání, aktivace tempomatu), v levo hlasitost, předhod ve skladbách CD/stanicích (tam a zpět) a přidej si k tomu ještě ovládání telefonu a případně tlačítko pro výhřev volantu a to jsem ještě určitě na nějaké tlačítko zapomněl. Po stranách tedy už místo na další není a na dolní a horní část volantu je to nesmysl, protože smysl MLF volantu je, aby jsi mohl tlačítka ovládat (palcem) bez spuštění volantu a pokud nedržíš volant jako hňup jednou rukou dole nebo jako největší gangster nahoře (což ale spousta lidí na druhou stranu dělá:-) ) tak by jsi na ně prostě nedosáhnul.
Napsal: pát 07.01.2011 15:48
od vasapasa
Já akorát nechápu proč si neztlumíte to topení tím kolečkem mezi výdechama uprostřed palubky. Já mám tedka přes zimu nastaveno 32 32 na obě zóny a když jedu náhodou někde dál tak jen pootočím kolečko z červené čárky na modrou a topení se zeslabí.
Nevím teda jaká je přesně funkce toho kolečka. Je tam asi 5 nebo 6 poloh, tak kdyby mi to někdo mohl vysvětlit jak to topení funguje když je tím kolečkem potočený do určité polohy,tak bych byl rád.Díky
Napsal: pát 07.01.2011 17:55
od ACDC
Při točení tím kolečkem pouze určuješ míchání studeného vzduchu s vzduchem z klimy. Je to čistě mechanický system. A štve mně, že není podsvětlené. Soudruzi lajdáci.
Napsal: pát 07.01.2011 18:35
od Foster
Vážně není podsvětlené?
Nikomu to ovládání míchaní studeného a teplého vzduchu u výdechů na středním panelu nesvítí? Mě to to na některém starším modelu svítilo. Ale ted mi to na E39 nesvítí. Myslel jsem, že tam mám prasklou žárovku...

Napsal: sob 08.01.2011 01:14
od Brátn
bohužel na tohle lajdáci inženýři v BMW zapomněli, E34 to má, E39 ne a tak pokaždý rozsvítím v autě abych se podíval, jestli je teplá dolů nebo nahoru, jediný co měly navíc mladší verze, tak bylo jasně bílý označení na kolečku kde se láme červená s modrou a to jde vidět v lichtpacketový oranžový diodě ze stropní svítilny, ale jinak dohromady je to vše