Stránka 1 z 1

Napsal: stř 05.01.2011 23:05
od Velvetek
pánové, přicházím možná s divným dotazem, ale přeci: dá se nějak udělat, abych mohl nastavovat teplotu topení pouze jedním tlačítkem a měnila se teplota i pro spolujezdce? U e39. Občas mě totiž nebaví, přecvakávat teplotu na obou stranách a abych nechal každou jinou, to mi zase vadí :)

Napsal: stř 05.01.2011 23:14
od Mountainbiker
To by byla trošku degradace komfortu, ne? :? Napadá mě jediné - koupit si např. Škodu Octavia I. :lol: Sory za OT.

Napsal: stř 05.01.2011 23:35
od Velvetek
Mountainbiker píše:To by byla trošku degradace komfortu, ne? :? Napadá mě jediné - koupit si např. Škodu Octavia I. :lol: Sory za OT.
no haha, velmi vtipné, já ale myslel, jestli to jde nějakým trikem přecvaknout, když jedu sám, né že bych tu funkci chtěl zrušit... s tou OCT I., jsi mě teda urazil :lol:

Napsal: čtv 06.01.2011 00:01
od cabatomas
Co Ti natom vadí?Že je u Tebe teplota 20 a u spolujezce 22? :D Jestli Tě rozčilujou ty odlišný čísla teplot tam,tak to přelep lepenkou a je klid...nevidim vtom problem...

Napsal: čtv 06.01.2011 00:06
od Mountainbiker
Já vím co mu vadí - je to puntičkář, a když nejsou obě čísílka stejný, tak to prostě rozptyluje... Jsem hodně podobný 8) ale takhle daleko jsem ještě nedošel... :lol: :lol:

Napsal: čtv 06.01.2011 00:38
od Pyron
Má to např. ford Smax, tlačítko "mono", u e39 to neni..

Napsal: čtv 06.01.2011 01:58
od Brátn
abych se přiznal, tak mě to naprosto stejně sere, když jsou ty čísilka různý a překlikávat každý zvlášť je fakt opruz,

jediný co mě napadá, tak je propojit zevnitř na tišťáku a pak když zmáčneš jedno, tak se zmáčkne i druhý, ale tím trvale příjdeš o dvouzónovou klimu

třeba u VW to vyřešili tak, že když otáčíš řidičovým, tak se mění obě, když šáhneš na spolujezdcovo, tak jen spolujezdcovo a pak fungujou obě zvlášť a tlačítkem to zase sjednotíš a ovládáš řidičovým

Napsal: čtv 06.01.2011 07:21
od Velvetek
Bratn: děkuji za pochopení.

Ono to nemá pouze Ford a VW. A mně nevadí, když tam mám 20 a spolujezdec 22, ale teď v zimě si tam dávám na vytopení třeba 25 a pak stahuji na cca 19,5 (na delší cestě), takže mě to občas nebaví přecvakávat na obou stranách a nechat na jedné 19 a na druhé 26 mně teda příjde opravdu blbý. Předelávat nic nechci, jen jsem chtěl vědět, jestli je nějaký jiný trik, něco podržet či tak. Těm, co to pobouřilo, se tedy omlouvám :wink:

Napsal: čtv 06.01.2011 10:08
od Dan td
Velvetek píše:ale teď v zimě si tam dávám na vytopení třeba 25 a pak stahuji na cca 19,5 (na delší cestě)
Tohle děláš v podstatě zbytečně. I když nastavíš třeba 20st., tak auto topí opravdu na maximum, aby té teploty dosáhlo. Potom topit přestane a udržuje 20st. Takže tím, že to nastavíš na 25 "na vytopení" to nijak neurychlíš :wink:

Napsal: čtv 06.01.2011 13:48
od Snejk
ja teda nevim ale ja s tim teda problemy nemam... vytapim zasadne na 32 a to vemu proste normalen dva prsty na jedne ruce a automaticky zmacknu obe sipecky a drzim a ani na to necumim ono je to tam celkem rychle... a kdyz uz se jooo smazim ... coz teda vetsinou mam 32 celou cestu... ale pak to poustim jen na nohy a do xichtu vlaznejsi vanek... tak zase vemu zkroucenej pařát a zmacknu obe najednou traba na tech 24.... ale v zime spis radsi "odpojim" okno a jedu dal na 32... mrdat...

Napsal: čtv 06.01.2011 18:19
od Velvetek
Tak díky, pánové. Já s tím v podstatě taky zásadní problém nemám, ale napadlo mě to. Člověk by neřekl, jaké reakce vyvolá takový nevinný dotaz :wink:

Napsal: čtv 06.01.2011 18:24
od soukupadam
Jak udělam elektrický stahování okýnek na volnatu? na multifunkčnim je místa pro knofliky dost

Napsal: čtv 06.01.2011 22:25
od kim
Těch tlačítek na okna je taky moc. Stačilo by jedno na všechny :P SORRY ale dlouhé zimní večery dělají divy..........

Napsal: pát 07.01.2011 02:10
od soukupadam
jediný co mě na E39 sere je že nemá stahování oken na volantu.

Tento přísvěkek myslim opravdu vážně

Napsal: pát 07.01.2011 08:53
od berkelay
A kam by jsi to na volantu jako chtěl umístit? Nedovedu si představit, jak by to pak vypadalo. Už i tak je tam těch tlačítek dost, tempomat na pravé straně (tlačítka pro přidání, ubrání, aktivace tempomatu), v levo hlasitost, předhod ve skladbách CD/stanicích (tam a zpět) a přidej si k tomu ještě ovládání telefonu a případně tlačítko pro výhřev volantu a to jsem ještě určitě na nějaké tlačítko zapomněl. Po stranách tedy už místo na další není a na dolní a horní část volantu je to nesmysl, protože smysl MLF volantu je, aby jsi mohl tlačítka ovládat (palcem) bez spuštění volantu a pokud nedržíš volant jako hňup jednou rukou dole nebo jako největší gangster nahoře (což ale spousta lidí na druhou stranu dělá:-) ) tak by jsi na ně prostě nedosáhnul.

Napsal: pát 07.01.2011 15:48
od vasapasa
Já akorát nechápu proč si neztlumíte to topení tím kolečkem mezi výdechama uprostřed palubky. Já mám tedka přes zimu nastaveno 32 32 na obě zóny a když jedu náhodou někde dál tak jen pootočím kolečko z červené čárky na modrou a topení se zeslabí.

Nevím teda jaká je přesně funkce toho kolečka. Je tam asi 5 nebo 6 poloh, tak kdyby mi to někdo mohl vysvětlit jak to topení funguje když je tím kolečkem potočený do určité polohy,tak bych byl rád.Díky

Napsal: pát 07.01.2011 17:55
od ACDC
Při točení tím kolečkem pouze určuješ míchání studeného vzduchu s vzduchem z klimy. Je to čistě mechanický system. A štve mně, že není podsvětlené. Soudruzi lajdáci.

Napsal: pát 07.01.2011 18:35
od Foster
Vážně není podsvětlené?
Nikomu to ovládání míchaní studeného a teplého vzduchu u výdechů na středním panelu nesvítí? Mě to to na některém starším modelu svítilo. Ale ted mi to na E39 nesvítí. Myslel jsem, že tam mám prasklou žárovku... :roll:

Napsal: sob 08.01.2011 01:14
od Brátn
bohužel na tohle lajdáci inženýři v BMW zapomněli, E34 to má, E39 ne a tak pokaždý rozsvítím v autě abych se podíval, jestli je teplá dolů nebo nahoru, jediný co měly navíc mladší verze, tak bylo jasně bílý označení na kolečku kde se láme červená s modrou a to jde vidět v lichtpacketový oranžový diodě ze stropní svítilny, ale jinak dohromady je to vše