Stránka 1 z 2

Napsal: stř 22.12.2010 20:01
od cmelak
Neměl jste někdo problém s regulací teploty na digi klimatroniku u E39? Když mám motor normál zahřátej a mám tam třeba 32C tak to chci stáhnout na příjemných 21C ale pořád to fouká až to pálí, až když dám 16C tak fouká studenej ale i jakmile dám 16.5C tak zase fouká strašně horkej. Naopak ať dělám co dělám, studenej mě fouká z toho zadního fukaru co je mezi předníma sedačkama.

Nebude tam špatnej nějakej regulátor teploty? Popř. jak je složitá výměna?

Díky.

Napsal: čtv 23.12.2010 10:28
od E30STORM
Připojil bych se tady k tomu dotazu.
Mám 523i , 96 a taky by mě zajímalo ,zda se nedá regulovat teplota na zadní sedačky.A když ano ,tak jak to udělat :-)

Napsal: čtv 23.12.2010 11:01
od pindak1
Regulace teploty topení na zadní sedadla u e39 se tu řešilo.Prej to bylo za příplatek.Já tam taky nemám regulaci tak mám v zimě zavřenou klapku.

Napsal: čtv 23.12.2010 11:54
od Cossie
Regulace teploty dozadu bylo opravdu za příplatek nebo myslím, že po faceliftu už to pak měly standartně. Co se týká foukání vpředu, tak bych to viděl asi na špatné čidlo vnitřní teploty - dává moc nízké hodnoty a auto se to pořád snaží vytopit, na 16 to dfouká studené proto, že je to minimální hodnota, tedy snaží se vychladit, ale třeba mě někdo opraví :wink:

Napsal: čtv 30.12.2010 19:08
od niko325
Tiez mam ten isty problem - 16,0 studeny, 16,5 horuci. Este som to neodstranil, zistujem cim sa teplota reguluje, myslim ze by to mohol byt senzor Temperature sensor, heater/evaporator 64 11 6 930 015, na E39 64 11 8 391 392, ale to iba typujem.

Napsal: čtv 30.12.2010 20:19
od niko325

Napsal: čtv 30.12.2010 20:28
od cmelak
niko325 píše:http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=62780&highlight=regulace+teploty
- posledna odpoved
Jen by me zajimalo kde ten ventil nasel, jeste zvlast kdyz je to na 3er..

Napsal: čtv 30.12.2010 21:18
od niko325
tym som nechcel povedat ze to je tym ventilom, poslal som to iba pre info kvoli tym teplotnym cidlam. Tym vedntilom to nebude, aj ked najprv som si myslel ze to bude kvoli nemu, kedze som nevedel o tom ze tam je este hned za radiatorom kurenia teplotne cidlo. Ventil v tvojom aj mojom pripade funguje, nakolko ked nastavim teplotu na 16 tak sa zavre a ide studeny vzduch. Ak je vetil nefunkcny tak aj po nastaveni na 16 by fukal horuci vzduch, nakolko ak je ventil odpojeny alebo nefunkcny tak je stale otvoreny. Dnes som ho mal vybraty a rozobrany, kuzel ktory otvara a zatvara privod je bez naznaku znecistenia a poskodenia. Ventil je ovladany pulzovo a tym reguluje teplotu. Napadlo ma ze predsa vo vnutry auta musi byt nejake cidlo ktore meria teplotu vhananeho vzduchu a reguluje ten ventil. Nasiel som ho cez ETK a nakoniec aj v spominanom prispevku na nete...

Napsal: pát 31.12.2010 16:43
od cmelak
A všechny ty teplotní čidla jsou umístěny v panelu klimatizace? Kdybych teda sehnal novej panel ovládaní klimatizace tak by to jít už mohlo ne?

Napsal: pát 31.12.2010 17:50
od niko325
V ovladacom panely klimatizacie/kurenia je umiestnene teplotne cidlo ktore snima vnutornu teplotu v aute. Ak si na panely zapnes automatilu tak kurenie/klimatizacia sa podla toho cidla bude snazit vykurit/vychladit auto na teplotu ktoru mas nastavenu na displei a jednotka si sama navoli teplotu fukaneho vzduchu tak aby dosiahla v aute teplotu nastavenu na displei. V pripade ze na panley nezapnes automatilu tak si auto vykurujes/vychladzujes manualne tj. do auta by ti mal fukat vzduch takej teploty aku mas nastavenu na displei bez ohladu na to aku mas v aute teplotu. Teplota vhananeho vzduchu by sa mala v tomto pripade snimat teplotnym cidlom ktore by malo byt umiestnene niekde za radiatorom v smere prudenia vzduchu a cez toto cidlo by sa mal ovladat uz spominany regulacny ventil umiestneny v motorovom priestore. Nakolko ty mas e39 mas samostatne kurenie/klimu pre vodica a samostatne pre spolujazdca, tym padom mas dva regulacne ventily, dve cidla.... Preto ak mas spominany problem aj u vodica aj u spojujazdca sucasne tak problem bude asi niekde inde nakolko nepredpokladam ze by si mal sucasne obe cidla zle... Na takomto principe by to malo fungovat ale ak sa milim tak ma opravte...

Napsal: úte 01.03.2011 23:31
od magorcondoria
První si zkontrolujte zda vám funguje ventilátor v panelu klimatizace.Tahá dovnitř vzduch z interieru na teplotní čidlo.

Napsal: stř 02.03.2011 10:26
od milo
ten nefunkcni ventilator v panelu dela presne opacny problem- do nastavenych cca 29 stupnu fouka studene a topi az 29-32. delsi jizdou se to zhorsuje (cidlo se zahriva od okolnich soucastek a neni chlazeno vetrakem). pozor, vetrak se muze i tocit! ale nedostatecne. tak to je u me. kdyz se netoci, topi to az pri nastaveni teploty na 30. kdyz ho vycistim a promazu, topi jak ma (ale tak 3-4 dny). snazim se sehnat novy dil, kdyztak napisu odkud se to podarilo.

popisovany problem tady bude asi nejake vadne cidlo. urcite nemente cely panel klimatizace, na trhu neni snad zadny bazarovy ve 100% stavu 8)

Napsal: čtv 03.03.2011 00:33
od magorcondoria
Ještě zamaštěný snímač slunečního svitu ,rozhodí regulaci teploty.

Napsal: čtv 03.03.2011 21:10
od detrhomer
Přesně toto mi to dělalo pořád to topilo a po nějakém pátrání to u mě bylo odpadlé napájení té pomocné pumpy u motoru,která je u naftového filtru :)
Po znovuzapojení to začalo makat normálně :)

Napsal: úte 05.04.2011 20:28
od cmelak
Tak panel klimy jsem sundal a ten ventilátor běhá, v pátek jsem pustil klimu v koloně a pustil jsem to na nohy, na střed a na přední okno, měl jsem nastavenou teplotu 16C a na nohy a na přední okno to topilo jako kdyby tam bylo nastaveno 32C a to jsem měl pořád zaplou klimu, jen ze středního panelu šla zima, nechápu... dneska to bylo zase úplně v pohodě..

Napsal: úte 05.04.2011 23:14
od Vesa88
Tobe to jde nastavit na nohy, stred a celni okno naraz? :) Ja kdyz dam ofuk celniho okna tak to fouka naplno a jen na okno, kdyz zapnu k tomu treba nohy, tak se to na okno vypne :)

Napsal: stř 06.04.2011 07:45
od Bastyan
No jo, jde to. Ta šipka nahoru je totiž foukání na okno (tlačítko vlevo nahoře). Takže si můžeš dát najednou všechny tři směry. Symbol okna je pro výhřev a rychlé odmlžení. Jestli tedy návod nekecá :D

Napsal: stř 06.04.2011 09:21
od jiriik
Kamoš s tím měl taky problém.... měl tam 16C°a pořád tu to foukalo vařící vzduch :lol: Tak zjistil, že na palubce uprostřed mezi výdechy ventilace má kolečko, kde se ještě reguluje teplota :D Kolečko otočil na modrou část a hned byla v autě zima:-D

Napsal: stř 06.04.2011 14:37
od cmelak
jiriik píše:Kamoš s tím měl taky problém.... měl tam 16C°a pořád tu to foukalo vařící vzduch :lol: Tak zjistil, že na palubce uprostřed mezi výdechy ventilace má kolečko, kde se ještě reguluje teplota :D Kolečko otočil na modrou část a hned byla v autě zima:-D
To jo, protože mu hřál jen ten střední výdech, mě hřejou nohy a přední okno, tento výdech mám v pohodě právěže..

Napsal: pon 11.04.2011 09:16
od Raadii
Připojuju se s dotazem, mám problém, že se mi pravděpodobně posral jeden ten ventilátor co nasává vzduch z kabiny na teplotní čidlo, takže na mě (na řidiče) fouká při zaplý klimatizaci normálně teplota kterou si nastavim, ale na spolujezdce fouká pořád teplej vzduch. Akorát i když je v autě celkem teplo (takže by mělo bejt i to čidlo teplý) mi fouká stejně furt na spolujezdce teplej vzduch. Takže se chci zeptat, jestli by to nějak nešlo propojit abych měl z dvouzonový klimačky jednozonovou, nebo jak to nejlevnějí a nejjednodušeji vyřešit? Jestli je to teda vůbec tim teplotnim čidlem...