Stránka 1 z 3
Napsal: stř 22.12.2010 18:44
od Hansian
Zdravím, nevíte někdo jestli jde do E34ky 524TD napáchat mechanický čerpadlo z E28ky 524TD?..... díky za rady..

Napsal: stř 22.12.2010 18:49
od Johaaan
mam ho tam, kdyz mi auto prestalo tahnout a bylo mi receno ze jety, v te dobe, je za dvacet a novy tricet, origo bmw 60, koupil jsem mechanicky za 3tisice a uz na nej par let jezdim..

Napsal: stř 22.12.2010 19:02
od Hansian
tak to je super.. a nějaký ůpravy nebo tak něco?..chodí potom všechno jak má?..

Napsal: stř 22.12.2010 19:11
od Johaaan
uz je to dlouho, prestalo samozrejme ukazovat ekonomiku jizdy, musel jsem vyhodit potak pod plynem a nainstalovat lanko, jinak jsem tusim jen seridil natoceni cerpadla podle ucha a citu, motor bezi, chyta, jen trosku vic odkuruje kdyz ho drtim, ale to bude mit velkou zasluhu ze jsem mu trochu pridal nafty.. co se ti stalo se starym, jak se to projevovalo?
Napsal: stř 22.12.2010 19:14
od Johaaan
jinak jsem tady nekde videl cely ustrojeny motor za 8 a cely lehce tukly auto v Hradci za 11..
Napsal: stř 22.12.2010 19:17
od 524td
Přestavět to jde, ale nemysli si, že je to výměna kus za kus. Dříve se to dělalo dost často z důvodu častých poruch řídicích jednotek. E34 524td ma ř.j. dvě. Po předělání vstřikovacího čerpadla z elektricky ovládaného na mechanicky ovládané počítej s větší spotřebou. Nevím přesně co máš za problém se svým vozem, ale při dnešních cenách dobrých jetých čerpadel a ř.j. bych asi do přestavby určitě nešel.
Napsal: stř 22.12.2010 19:17
od Hansian
když je to ohráty tak to točí strašně dlouho než to chytí... zachvilku na tom oddělám startér
Napsal: stř 22.12.2010 19:21
od 524td
To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.
Napsal: stř 22.12.2010 19:26
od Hansian
zvláštní je že když v létě jezdím na friťák tak to chytne na převalení

Napsal: stř 22.12.2010 19:27
od 524td
Já osobně jsem prodával vstřikovací čerpadlo z E30 324td, což je stejné, v bezvadném stavu se zárukou za 2000,-Kč a nemohl jsem ho prodat. Řídicí jednotky obě také se zárukou za 1000,-Kč a prodával jsem je asi rok. Tak jen aby jsi měl představu o cenách. Když to budeš chtít předělat na mechaniku, tak budeš muset také koupit nové mech. čerpadlo a pokud přestavbu nebudeš dělat sám, tak budeš ještě platit za práci a už nikdy nebudeš mít originální stav vozu. Ještě bych to uvážil.

Napsal: stř 22.12.2010 19:29
od 524td
A nezapadává ti jen nafta? Co studené jak to chytá? Jde hned na všech 6 válců?
Napsal: stř 22.12.2010 19:31
od Hansian
studený to právě chytá jak víno
Napsal: stř 22.12.2010 19:33
od Hansian
řidíci jednotku přece nepotřebuju ne?...já mám to mechanický připravený tak akorát nekde vyhrabu lanko a den práce...

Napsal: stř 22.12.2010 19:35
od 524td
Zkus před nastartováním teplého motoru dotlačit do čerpadla naftu ruční pumpou. Měl jsem podobný problé u své E30 324td, a zjistil jsem, že mám ucpané odvětrání nádrže a že se mi v nádrži dělá podtlak, který náftu z čerpadla a filtru po zastavení vozu nasaje zpět do nádrže. Provrtal jsem zátku a bylo vyřešeno.

Napsal: stř 22.12.2010 19:37
od 524td
Pokud máš mech. čerpadlo připravené a uděláš to sám, tak za pokus nic nedáš, to je fakt.
Napsal: stř 22.12.2010 19:37
od Johaaan
s tou prestavbou a origo stavem dnes uz souhlasim, taky bych na to nespechal a dobre si to promyslel, ale s tou opravou cerpadla bych byl opatrny, delam v jedny nejmenovany firme kde prichazim s cerpadlama jak mechanickejma tak i elektronicky rizenejma vyrobenyma firmou Bosch a servisovanych opet servisy Bosch a co kolikrat i za posrany obycejny mechanicky cerpadlo dokaze prijit za fakturu, to nema cenu to tvoje auto.. oni taky rovnou menej cely obaly a podobne, asi nemaj moc prace tak dohanej zisky na dilech, nevim, ale fakt sem cumel co clovek dokaze potkat ohledne opravy vstrik cerpadel Bosch, zkusenosti s Brnem a Zábřehem..
Napsal: stř 22.12.2010 19:39
od Hansian
kdyby to byl stejnej problém jako na tý E30 tak by to dělalo i když jezdím na friták ne?...nebo?

Napsal: stř 22.12.2010 19:44
od oldaf
Přehodíš to bez problémů, práce tak na 4 hodinky, nejvíc práce je s lankem. Lanko se dá přizpůsobit z pežota 205 1,8d. To že ti to dlouho startuje za tepla je vyběhanou rozdělovací hlavou v čerpadle. Určitě ti tuhle překopávku doporučuju protože auto bude spolehlivější. Překopávám na mechaniku už i TDSa. S mechanikou budeš mít tak o litr větší spotřebu ale zas to líp jede.
Napsal: stř 22.12.2010 19:44
od Johaaan
myslim si ze kdyby to bylo stejny na e30 tak by to delalo i studeny, i teply, prece kdyby ti stihla spadnout nafta jerste v dobe tepleho motoru, musela by byt couvla i kdyz uz je motor davno studeny.. nemohlo by to treba byt jeste nejaky teplotni cidlo, co dava info jednotce o davce paliva na start? nebo by se jedine asi muselo s teplym motorem ohrat i cerpadlo natolik, ze by pak blbla elektžronika cerpadla
Napsal: stř 22.12.2010 19:46
od Hansian
nacpu tam mechaniku
