Stránka 1 z 1
Napsal: ned 19.12.2010 17:17
od milo
mam problem s 530d, skubani ve vyssich otackach, nakonec mi to vcera pri prudaim pridani plynu chciplo uplne a ani zarazeni rychlosti nezabralo. nastartovalo to az pres klicek-vypnuti/zapnuti cerpadel. mel jsem u sebe nahodou ntb s carsoftem a vypsal chyby
1190 rail pressure regulation
1260 delivery pump control
dnes jsem zacal nejlevnejsi variantou-vymena palivoveho filtru. na zkousku jsem otocil klicek bez filtru a nafta vicemene jen ukapavala. o nejakem tlaku nemohla byt rec. cerpadlo pod ridicem ma dost nepravidelne otacky. vymenim jej asi jako prvni. kde se krome prvovyroby da sehnat?
je mi jasny ze to muze byt i CR cerpadlo nebo vstriky, v kazdem pripade by ta nafta bez filtru mela celkem vystriknout ne?
Napsal: ned 19.12.2010 17:38
od all
ted to řeším u kámošové 330d , uplně ty samé chyby. a je to skutečně vadou čerpadla podávání! řešil jsem to koupí strašího za cca 2.5 tis
oprava tak na 20-30min
jinak jí mají i v kelly, ale cena za to čerpadlo bosch je hustá

Napsal: pon 20.12.2010 13:17
od brumlae34
Umim nejlevnejsi nove za 1500,- , ale radsi bych doporucil variantu pierburg (origo) za 4.400,-.
Napsal: pon 20.12.2010 13:40
od milo
nekdo z prahy by neumel?
Napsal: čtv 23.12.2010 20:23
od marcocz78
mám Německou druhovýrobu čerpadla,a fachá bez problémů

Napsal: pát 24.12.2010 20:06
od milo
tak jsem koupil od brumlae34 obe cerpadla, nahodim je jak bude cas

Napsal: pon 27.12.2010 16:06
od cmelak
Zeptám se taky na tohle téma v souvislosti s tím že mám třeba v autě míň jak 15 l paliva, a ani se mi někdy skoro nerozsvítí hladový oko a už to chcípne jako kdyby tam nebyla nafta? Jaká je častější závada? Špatnej ukazatel paliva nebo podávací čerpadlo?

Napsal: pon 27.12.2010 21:44
od all
milo píše:tak jsem koupil od brumlae34 obe cerpadla, nahodim je jak bude cas

dvě? podávací?
já myslel že je jen nízkotlaké (pod řidičem) a vysokotlaké (comon rail)
to si kupoval tyhle?
nebo je i v nádrži jako u e36
Napsal: stř 29.12.2010 14:24
od milo
u 530d je v nadrzi i pod ridicem + CR vysokotlake
Napsal: stř 29.12.2010 17:31
od Zdenal
cmelak píše:Zeptám se taky na tohle téma v souvislosti s tím že mám třeba v autě míň jak 15 l paliva, a ani se mi někdy skoro nerozsvítí hladový oko a už to chcípne jako kdyby tam nebyla nafta? Jaká je častější závada? Špatnej ukazatel paliva nebo podávací čerpadlo?

To nejspíš bude podávací čerpadlo v nádrži.
Napsal: pon 07.02.2011 21:09
od Artax
brumlae34 píše:Umim nejlevnejsi nove za 1500,- , ale radsi bych doporucil variantu pierburg (origo) za 4.400,-.
A za kolik umíš vstřiky na 530d (142 kW)?

Napsal: ned 13.03.2011 20:14
od ruza2
Ahoj.Přidám se k tomuhle tématu.Jak mám v nádrži mezi nulou a 15l,podle ukazatele,tak se mi při ostřejší jízdě v zatáčkách rozsvítí symbol převodovky (to žlutý ozubený kolečko s vykřičníkem,v pravo dole na přístrojovce)myslím že to je symbol převodovky.Vypnu motor,tak na 5min a zhasne.Co to může dělat?
Napsal: ned 13.03.2011 21:35
od cmelak
ruza2 píše:Ahoj.Přidám se k tomuhle tématu.Jak mám v nádrži mezi nulou a 15l,podle ukazatele,tak se mi při ostřejší jízdě v zatáčkách rozsvítí symbol převodovky (to žlutý ozubený kolečko s vykřičníkem,v pravo dole na přístrojovce)myslím že to je symbol převodovky.Vypnu motor,tak na 5min a zhasne.Co to může dělat?
Tipoval bych to na nedostatek oleje v převodovce. Jestli se mýlim tak ať mě někdo opraví.
Napsal: ned 13.03.2011 22:21
od ruza2
To mě taky napadlo,ale co má společnýho olej v převodovce a palivo.Když natankuju,aby to ukazovalo 30l tak to neudělá.Mě spíš napadlo že si motor šlukne vzduch a chvilku jakobi vynechá a táhne převodovku,protože když mě došla nafta normálně při jízdě,motor zdech a než jsem zastavil tak se rozsvítila taky.mám to auto měsíc,takže to vychytávám.Že špatně ukazuje plivoměr jsem už zjistil.A nebo je včudu to přepouštěcí čerpadlo v nádrži.Když se to rozsvítí tak převodovka řadí normálně.Jo a je to e39 530dA 11/2000.Díky za typ.