Stránka 1 z 1
Napsal: ned 12.12.2010 13:03
od axiszt
Zdravím všechny příznivce BMW, už dlouho se těším, že se taktéž stanu šťastným majtelem dravce. Ačkoliv už mám prakticky vybráno (530D E39 touring) přesto bych si rád přečetl nějaké objektivní názory jaké pořídím nejlepší BMW do 150 000. Díky moc za příspěvky!

Napsal: ned 12.12.2010 19:46
od aristoloser
tady toho je a všechno už bylo řečeno asi 530krát

nic nového už stejně neuslyšíš,pokud jsi pozorně prošel toto forum.za sebe ti přeju hlavně štastnou ruku při výběru.
Napsal: ned 12.12.2010 20:29
od Zdenal
Kup si Octavku TDI a máš klid .....

Napsal: ned 12.12.2010 20:41
od Tompo
Zdenal píše:Kup si Octavku TDI a máš klid .....

???

???
Napsal: ned 12.12.2010 22:34
od slava6
Kup si Octavku TDI a máš klid ..... Shocked
Fakt tohle nechápu,ptá sena BMW a nějaký ignorant napíše takovou blbost?
Lidi probuďte se
Napsal: pon 13.12.2010 17:22
od Zdenal
Klídek, pánové....
Jestli chce BMW, ať si zjistí všechny pro a proti sám. Je tady toho mraky. Každej kdo má benzín ho bude tlačit do benzínu a každej kdo má naftu do nafty. Nedostane ani jednu objektivní radu.
Aby si koupil Octavku TDI neni ignorace, ale provokace.
Když chce BMW, tak musí vědět proč a né se na to ptát.
Nejlepší rada zazněla: hlavně v co nejlepším stavu.
Napsal: pon 13.12.2010 18:12
od Velvetek
...kupovat u nás bude boj. Nebo máš v plánu raději dovoz?
O 530d tady toho najdeš opravdu hodně a když budeš pozorný a budeš hledat, tak najdeš všechny slabiny tohoto vozu, z toho si krásně vypozoruješ na co si dát pozor. Zadej si v HLEDAT např.: 530d, e39 atd. a sekci 5er a pak postupně procházej fóra, co Tě budou zajímat. Najdeš taky odpovědi, že pokud myslíš, že budeš jezdit za 5l, tak si máš opravdu koupit raději Octavii, ohledně střiků, jestli automat nebo ne atd atd...
Není to ale na 10min, chce si na to udělat čas...
PS: Octavii nekupuj

Napsal: pon 13.12.2010 18:27
od Lucas87
Chlape je to dost diskutabilní no... jak píše zdenal, každej tě bude pravděpodobně cpát do toho co sám má.
Nicméně ve stručnosti....
benzín: víceméně bezudrzba, nema se tam skoro co vysrat.
ve stručnosti co sem měnil na motoru já: kladky, řemeny, 2x termostat, tesneni pod ventil. víkem, váha vzduchu + teď odešla vodní pumpa
Potom už jen spotřebák: jako svíčky, olej, filtry
první E39 kupoval myslim s 170tis a teď má tušim 360tis
Byla to 523i.
Podle toho co sem zde vyčetl: odcházej vstřiky, turba. Novej vstřik tušim 6tis pokud ne opravte mne a je jich tam 6x.
Repase turba taky není sranda...
Věci jako brzdy, ramena, silentbloky neřeším pač tě to čeká u obou aut
Takže když sem teď v září kupoval novější E39 šel sem znova do benzínu, protože jestli mi odslouží za podobných podmínek jako ta předchozí budu velmi Happy.
Necpu Tě ani do nafty ani do benzínu... na s*ačku můžeš narazit v obou motorizacích...
Takže pokud budeš vybírat, vem si sebou pokud možno mechanika nebo ještě v lepším přídadě odvez si auto zkontrolovat do nějakého tvého osvědčeného autoservisu kde rozumí BMW.
Nejaky Téma:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=530d
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=530d
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=530d
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=530d
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=530d
Dál pohledej sám..

Napsal: pon 13.12.2010 20:19
od Kantry
Počítej, že to je rail a ty jsou všechny hodne drahý na opravu, pokud se podělaj..
Pokud vim tak okolo 200 tkm uz muzou bejt ve spatnym stavu vstřiky i čerpadlo a to stojí balík (ostatne jako u většiny naftovejch aut, u CR dvojnasob - např. řídící vstřik na oktávku s rotačkou 15K), takže na to bacha..
Jinak samozřejmě bacha na vůle v nápravách, svítící kontrolky (třeba kupovat ABS jednotku taky nepotěší)...
Jestli máš tu možnost, tak určitě radši z Říše a s jasným původem, přecejenom jsou trošku jinde...
Přeju úspěšný nákup, auto je to vynikajicí
Napsal: pon 13.12.2010 20:48
od Slavisimo
Kantry píše:Počítej, že to je rail a ty jsou všechny hodne drahý na opravu, pokud se podělaj..
Pokud vim tak okolo 200 tkm uz muzou bejt ve spatnym stavu vstřiky i čerpadlo a to stojí balík (ostatne jako u většiny naftovejch aut, u CR dvojnasob - např. řídící vstřik na oktávku s rotačkou 15K), takže na to bacha..
Jinak samozřejmě bacha na vůle v nápravách, svítící kontrolky (třeba kupovat ABS jednotku taky nepotěší)...
Jestli máš tu možnost, tak určitě radši z Říše a s jasným původem, přecejenom jsou trošku jinde...
Přeju úspěšný nákup, auto je to vynikajicí
Zas ho nestras...Taky muzu rict ze PD vstrikovac stoji 25tis a sezenes ho za 4500.-
Cpat bude do vseho, je jedno jesli do PD u oktavky nebo do CR u 530D.
Napsal: úte 14.12.2010 09:41
od DirtyHarry
Diesela bych se nebál,stejně tak se ti může podělat benál. A jestli máš navíc přísun nafty,tak není co řešit

. Větší strach bych měl z tý ochcábky,je o ně větší zájem a prodá se tudíž kdejakej srágor. Auto bych koupil v říši,to co se přitáhne sem,je 1) zalevno,aby dovozce vydělal a tudíž ne úplně košer,nebo 2) už je to olítaný,doba slávy minulá a čekaj tě investice. Německo,soukromej prodejce,serviska a bez tažnýho.
Napsal: ned 26.12.2010 19:33
od milospa
Nevíte prosím kde by se nechalo půjčit a vyzkoušet E 60 550i nejlépe s automatem?
Rozhoduju se jestli si pořídit 535D nebo 550i. Uvažuju o ročníku cca 2006. S 535D jsem jezdil a oproti mé E 39 530D (s kterou jezdím 7 let a jsem s ní spokojený) mi připadala neskutečně lepší. Láká mě 550i ale bojím se trakce na zhoršených podmínek. Mám Corvette C6 s 405 PS a jak je jen trochu vlhko nedej bože mokro tak požitek z jízdy úplně mizí. Bojím se aby to s 550i nebylo podobné. V Autoojetinách právě o tomto problému u 550i některý z redaktorů psal. Před koupí bych s tím autem chtěl tak 2 dny jezdit ale v žádné půjčovně jsem na tento typ nenarazil.