Stránka 1 z 2

Napsal: pát 10.12.2010 20:09
od cabatomas
Zdary,potřeboval bych promazat ventilátor topení v kokpitu,když má malý otáčky,tak vrže a píská,nevíte někdo jak se k němu snadno dostat?

Napsal: pát 10.12.2010 22:39
od libovka
... na tříkolce? :roll:

Napsal: sob 11.12.2010 08:05
od cabatomas
jo,sorry:) Na 530d E39;)

Napsal: sob 11.12.2010 13:26
od dafson
musi palubka dolu tak se k tomu asi dostanes nejlip-) ja sem ho s kolegou musel menit a jinak to neslo...nekdo rikal ze se tam snad da dostat i z prostoru od motoru ale tomu moc neverim.

Napsal: sob 11.12.2010 15:32
od kim
Tady to máš popsané. Je to sranda, děla jsem to taky.
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/428942

Napsal: sob 11.12.2010 16:29
od Zdenal
on ale asi myslí ventilátor topení

Napsal: sob 11.12.2010 18:31
od kim
Sorry

Napsal: sob 11.12.2010 22:45
od cabatomas
no,myslel sem ventilátor topení,když má mín jak půlku foukání,tak vrže.

Napsal: ned 12.12.2010 09:47
od kim

Napsal: ned 12.12.2010 09:50
od kim

Napsal: ned 12.12.2010 14:09
od cabatomas
A kudy se tam dostanu?

Napsal: ned 12.12.2010 18:06
od Brátn
jedině palubka dolů, tohle totiž nejsou fotky z E39

Napsal: ned 12.12.2010 19:49
od aristoloser
cabatomas píše:no,myslel sem ventilátor topení,když má mín jak půlku foukání,tak vrže.
zesílit volume na rádiu :lol:

Napsal: ned 12.12.2010 21:39
od marcocz78
mám to samé,knučí v nízkých otáčkách.ale ted se mi do toho nechce v zímně,ale skusím to prostříknout SILIKONovým sprayem.

Napsal: pon 13.12.2010 09:33
od cabatomas
Taky to zkusim prostžíknout silikonem,to by mohlo pomoct,dam foukání na plno a stříknu to pod oba filtry

Napsal: pon 13.12.2010 14:05
od cabatomas
Tak se to prostříkal sylikonem a pořád to samý,chce to vyměnit.Kolik stojí novej?Nevíte někdo?Nemužu ho najít.

Napsal: pon 13.12.2010 14:55
od all
postup který mi pomohl.

odpojil jsem ježka a dal na panelu max foukání. otevřou se klapky k bokům větráku. Jak je motor a na něm nasazené vrtule, tak mají děrovaný čelo kterým se protáhne hadička k ložiskům.
Ze předu jak jsou filtry, odpojit koleno které vede do auta. a sprejem já použil nejdřív wd40 ale to mi moc nepomohlo, tak jsem potom použil teflonový mazný sprej nasadil hadičku a opatrně orotáhnul vedením k větráku a nastříkal... pak sem točil rukou o vrtulku at se to nerostříká a zateče tam kam má. druhý den sem to zkompletoval a bylo po protivnym zvuku, už cca 3 měsíce klid.. :wink:

fotky, snad pomůže, návod je takový krkolomný :-)
některé jsou převzané proto sem použil barvičky :-D

http://img257.imageshack.us/img257/728/ ... zduchu.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/292/ ... filtru.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/6891 ... huodka.jpg

http://img413.imageshack.us/img413/629/ ... vtrkem.jpg

http://img88.imageshack.us/img88/629/dr ... vtrkem.jpg

http://img63.imageshack.us/img63/7056/vtrksvrtulema.jpg

Napsal: stř 15.12.2010 00:27
od cabatomas
Vtom se moc nevyznam,ta poslední fotka toho motorku je od motoru nebo v kabině?

Napsal: stř 15.12.2010 11:35
od all
foto je použito jen na znázornění jak vypadá ta vrtule a kam se snažit nastříkat ten sprej. jinak u e39 jediná cesta k motorku, vyndyt palubovku a tam už je to hračka :-) odepnout kryt a vyndat motor.

jde o to že odpojíš trubky vedoucí vzduch k vrtulím , střčíš tam ruku s hadičkou od spreje nahmatáš vtruli a díry v ní, strčíš tam hadičku a nastříkáš to na ložiska. pokud sou to uhlíky, pomužeš si tak na tejden :-( a tam je potřeba demontáž motoru

Napsal: pát 17.12.2010 10:07
od cabatomas
Asi stym zajedu do originál bmw,nevíš kolik stojí novej motor?Kolik asi tak za to můžou chtít?Nechci sundavat palubku v takový zimě.Za studena to nedělá,jen se to ohřeje a vrže to,to budou asi fakt uhlíky.