Stránka 1 z 2
Napsal: úte 23.11.2010 20:14
od fenix
Ahoj,můžete mi někdo dát nějaké info o modelu e60 520i??Zajímá mě v podstatě všechno,motor,podvozek,celkové dojmy..děkuji.
Napsal: úte 23.11.2010 20:44
od Beefeater-64
520i je pikacovina na to auto je to moc slabej motor nejede to!
Napsal: stř 24.11.2010 10:32
od fik001
Jen souhlas.520 moc nepojede ale o to víc si pápne.Těžké auto - malý výkon
Napsal: stř 24.11.2010 10:36
od MattyX
tak jak říkají osttaní , ten motor je na tu váhu jakou to má slabej , v podstatě základní E60 která je v sockoidní výbavě

koukej spíš po 530i pokud chceš benzína a ne ropu

uspokojivá spotřeba a velice rozumnej vykon

Napsal: stř 24.11.2010 12:39
od fenix
jj,díky..pravě že ta 520i má docela slušnou výbavu na ty peníze.A co 530d??
Napsal: stř 24.11.2010 15:05
od MattyX
naftou chybu taky rozhodne neudelas , to uz se ale dostavame do jinyho tema debaty , jestli benzín a nebo ropáka... to už je tady taky hodně názoru vysemeněno . za mě osobně běž do 530i

Napsal: čtv 25.11.2010 11:48
od fenix
Děkuji všem za rady..
Napsal: pát 26.11.2010 09:34
od PolarBear
když už je tu nakousnutá tato motorizace.
Chtěl jsem se zeptat. Jakej to je vlastně motor?
Je to ten 2,2L 6ti válec s 125 kw?
To by přece nemělo jet špatně ne? Když mám teď E39 528i tak jak moc horší to může být? Zvažoval jsem, že bych aktuální auti za 2 roky vyměnil. Až se mi pořádně vrátí investice do LPG..
Nebo je cena ojetin jen malinko menší než u 525 / 530?
Napsal: pát 26.11.2010 10:44
od The_big_deal
ja jsem 520i mel. Je to presne jak rikas 2,2 atmosfera 170 koni. Neni to na zadne zavodeni, ale jede to krasne. Pokud nejsi zavodnik tak to staci. Jezdil jsem stim v prumeru praha a okoli kolem 9ti. Mimo prahu i tech 7 az 8. Jak rikam, na rychle predjizdeni to neni ale nejede to zas spatne.
Napsal: pát 26.11.2010 12:14
od mari
Na normální ježdění těch 170 koní v 520i bohatě stačí. Bohužel jak tady nenapíšeš že chceš 540i nebo min 530d tak se to ti dostane vždycky odpovědi že je to slabý. Těžký je to stejně jako e39 523i co má 170 koní a jezdí služně takže to bude prakticky stejný.
Napsal: pát 26.11.2010 12:33
od MattyX
to se ví že to stačí

stačí taky fabie htp že ?

bavíme se to o rozumným kompromisu mezi porizovaci cenou / nákladama na provoz / realnou hodnoty vozu pak pri dalsim prodej trebas

zalezi co clovek od toho chce , ale je to tak proste s kazdym nejslabsim autem v nabidce - pak vetsi propad ceny

Napsal: pát 26.11.2010 12:40
od Filozof
No pokud jsi spořílek ala deda klobouk a nepředjíždíš často dejme tomu klidně 520i.
Svojí máti bych klidně 520i svěřil. Ale já sám bych nic menšího než jsou 3litry nechtěl.
Zátah a kultivovanost je někde jinde. Když výkon potřebuješ je to idealni motorizace.
Do pětky minimálně 3litr
Když potřebuješ bezpečně předjet třeba 2 nebo 3 auta před tebou nemaš problem. Nebo kamion co jede po vedlejší a plouží se tam 80-90km/h tak jsi v (zoně smrti) protisměru chvilku a je to bezpečnější.
Kdežto se slabým motorem se trápíš a je to nebezpečný.
Až to auto budeš prodávat tak nejžádanější jsou 530d a 530i protože je to idealní motorizace do 5ky. výkon/spotřeba. Takže to i líp prodáš za dalších pár let.
Máme v rodině 530xd E61 a jezdíme za 7,4 litru na sto což je luxusní spotřeba na 3litr 4x4 v automatu.
Benzín počítej o 2-3litry víc. Podobně jak tvoje 528i.
Je to o tom kolik najezdíš km ročně.
Já bych do 520i nešel - volba je na tobě co preferuješ.

Napsal: pát 26.11.2010 15:49
od PolarBear
Hmm, no je pravda, že 523i se mi zdála hodně lenošná. 528i taky žádný zázrak, ale už je to ideální kompromis na sílu a náklady

po překopání na LPG je to paráda. (jen mě štve, že spadá do nejvyšší sazby na pov. ručení a není až tak silná

)
takže pokud bych chtěl podobné auto tak asi hledat minimálně 525i?
BTW ty 6ti válce v E60 jsou +- stejné jako v E39 že? Takže bych si tam mohl pak případně přehodit LPGčko?
Když vemu v úvahu, že ceny za cca 2 roky klesnou. Mylíte že bude reálné koupit slušný E60 kousek za cca 300k? Nebo bude lepší koupit do 200k nějaký poslední kousek E39?
528i mám teď půl roku a zatím dobrý, ale víte jak to je.. když si člověk stanoví nějaký cíl tak tím žije..

Napsal: pát 26.11.2010 18:16
od RuDoSh
na normalni jezdeni uplne v pohode, davaji tam 6q manual, takze zadna tragedie.... v automatu bych to asi nechtel
Napsal: pát 26.11.2010 20:17
od wat69
e39 jestli budes chtit nejaky solidni kousek, tak se nahledas a kdyz najdes tak to bude docela za ranec. Ale podle me je e39 z petek posledni solidi "bitelnej" model...pote se uz jedna o spotrebni zbozi E60 atd. Kdyz kouknu na zpracovani e39 a e60 např. interier, listicky a ruzny pič...inky, prijde mi ze e39 je jeste z masa a kosti, e60 z masicka a kosticek...
Elektronikou samozrejme E60 vede...Kdo se chce povozit zvoli e39 man.
Napsal: pát 26.11.2010 23:47
od fenix
No pánové,hezky jste se rozpovídaly,no nic méně poněkud pozdě,ale aspon jste mě přesvědčily,že jsem udělal dobře že jsem byl s tou 520i na pochybách..Koupil jsem tedy 530d,i když teda se slabší výbavou,a jsem 3 majitelem(ta 520i byla po prvním a se serviskou),ale i tak jsem udělal asi dobře..nejsem tedy žádný závodník,to ne,ale občas se kobylky pod kapotou hodí..A proč jsem zvolil 530d a ne 530i..v podstatě jen proto,že mám k naftě daleko blíž než k benzínu (jestli mi teda rozumíte).A hlavně,měl jsem před tím 730d a byl jsem s ním maximálně spokojen.
Napsal: sob 27.11.2010 11:26
od wat69
Tak at slouzi, lip jsi nemohl vybrat

Napsal: sob 27.11.2010 11:47
od Filozof
fenix píše:No pánové,hezky jste se rozpovídaly,no nic méně poněkud pozdě,ale aspon jste mě přesvědčily,že jsem udělal dobře že jsem byl s tou 520i na pochybách..Koupil jsem tedy 530d,i když teda se slabší výbavou,a jsem 3 majitelem(ta 520i byla po prvním a se serviskou),ale i tak jsem udělal asi dobře..nejsem tedy žádný závodník,to ne,ale občas se kobylky pod kapotou hodí..A proč jsem zvolil 530d a ne 530i..v podstatě jen proto,že mám k naftě daleko blíž než k benzínu (jestli mi teda rozumíte).A hlavně,měl jsem před tím 730d a byl jsem s ním maximálně spokojen.
Dobrá volba motor je velice povedenej
Ted jen dobrou naftu nebo jak zde někteří radí aditiva do nafty at ti dlouho vydrží bez problémů.
Osobně mám dobrou zkušenost s VERVOU od BENZINY.

Napsal: sob 27.11.2010 17:45
od fenix
Děkuju...snad bude služit bez potíží no

Napsal: čtv 02.12.2010 20:39
od jiriik
Ahoj, já mám E60 530d 170Kw a nestěžuji si skvěléj výkon a ještě lepší ten krouťák... a spotřeba? já jezdím za 8l a to jezdím svižně
