Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 18.11.2010 20:32
od Kubatt
Ahoj. jakou máte spotřebu u tohoto motoru? já jsem docela smutně zjistil, že jezdím za 9l/100km. údaj z BC hovořil o 7,8l. jezdím cca 15 km tam a zpět každý den + nějakou jízdu do 50 km. mám automat a moc to nehoním-dodržuju předpisy, jezdím většinou na tempomat. jak jste na tom vy?
Napsal: čtv 18.11.2010 20:42
od Velvetek
mnoho a mnohokrát diskutované téma tady
Ale při těchto km, jak píšeš si myslím, že je to zcela normální a myslím, že docela i dobrý. Mám to teď stejně. Musíš to brát taky tak, že živíš třílitr se šesti válci, pokud chceš jezdit za 5l/100km, kup si starou 1.9TDI (ale pozor, do bawora ji nedávali;)))
Pokud bys jezdil více dálky, dostaneš spotřebu níž, vždyt i na dálnici se dá udržet svižnou jízdou pod 7l/100km. Okresky svižnou jízdou ovšem ne, je na to je to auto velký. I když jsem přišel nato, že pomalá jízda se ne vždy u tohoto motoru rovná nižší spotřebě. Zkus si třeba místo tempomatu s plynem hrát, tím ji taky snížíš

Napsal: čtv 18.11.2010 20:57
od wat69
porad okolo 7-8,5l dlouhodoby prumer...e39 (143kW)
Napsal: čtv 18.11.2010 21:10
od detrhomer
Uplně stejně, každý den 15km do práce a zpět,občas poskakování po městě a jednou za 10dní 100km na chalupu a zpět
A mám průměr 8,5l, ale s předešlým autem Peugeot 605 2,5TD
Jsem měl za stejných podmínek 10l

a nejelo to tak dobře jako tohle

Napsal: čtv 18.11.2010 22:12
od pupik33
E39 spotřeba na verbrucht 1. 7,6 na 2. 8,3 Ostrava-Praha na spotřebu 120-130 km/h 5.9 co více říci

Napsal: čtv 18.11.2010 22:42
od KUBBACHER
Většinou jezdím kratiny do 20km, většinou předpisově a ukazuje +- 7l/100km, ale nekontroloval jsem přesnost BC. Se spotřebou jsem velmi spokojen je to pecka na ten objem. Jinak také jsem měl 605 2,5td, ale jak píše detrhomer ta sílá v něm byla spíše symbolická a spotřeba horší.
Jinak dálnice, naloženi a plně obsazeni v rychlosti od 110 do 190km/h jelo do 8l/100km. Dá se s tím jet i za 6l ala klobouk. Toť mé poznatky z BC.
Napsal: čtv 18.11.2010 22:54
od the-rock
Takže když to bere více nafty, může to být způsobeno čím?! Vzduchový filtr? Palivový filtr je vyměněn, takže lambda třeba?! Protože předtím jsem jezdil taky za 7,2 110-150km/h..a teď ať jedu jakkoli tak pod 8,9l na 100km/h nejdu..čím to je čím to je..

Protože docela mě to mrzí, že Vy jezdíte za tolik a já za TOLIK..díky
Napsal: čtv 18.11.2010 23:08
od Kubatt
the-rock píše:Takže když to bere více nafty, může to být způsobeno čím?! Vzduchový filtr? Palivový filtr je vyměněn, takže lambda třeba?! Protože předtím jsem jezdil taky za 7,2 110-150km/h..a teď ať jedu jakkoli tak pod 8,9l na 100km/h nejdu..čím to je čím to je..

Protože docela mě to mrzí, že Vy jezdíte za tolik a já za TOLIK..díky
no je fakt, že vzducháč už je za zenitem, tak to musím poléčit. jako já jsem si taky liboval, když na bc svítila spotřeba od posledního tankování 7.8, ale po dotankování jsem zjistil, že jsem najel 760km na 67 litrů nafty, což je o litr víc. no uvidíme
Napsal: čtv 18.11.2010 23:08
od KUBBACHER
A co dinamika? Je pořád stejná, nebo je to línější? Může to být váha vzduchu nebo vstřikovač, atd., ale odborník by asi doporučil diagnostiku.
Napsal: čtv 18.11.2010 23:17
od Levrone
Ahoj. Tak ja se svym E39,135kW jsem pravidelne jezdil do prace vzdalene 20km a pod 8.3l ani nahodou. Ale pak jsem jel Chorvatsko a zpet ale opravdu jsem to lechtal max 120km/h a ejhle 6.8l dle BC. A hned byl rohlik na tvari

. Ale jaka je skutecnost je fakt asi diskutabilni.........................................................................podle me se to trochu muze lisit od skutecnosti. Ale chtel bych Vam rici co jsem slysel: pokud budete udrzovat stav paliva v nadrzi porad kolem 80% tak to pry zere mene

(tlak vysky hladiny na potrubi,mene vzduchu v nadrzi-cerpadlo pry nemusi tolik tlacit-myslim dopravni) Podle meho pičovina ale uz mi to reklo vice lidi ze to fakt funguje............................................tak co myslite...........................................................
Napsal: pát 19.11.2010 00:09
od brumlae34
Jezdím cca 5km do práce a zpěz občas nějakou dalku, občas cihla a mam 8.0L jinak e39 , man. + čip. Jinak Dálka s platonakem 8,5l!
Napsal: pát 19.11.2010 01:08
od Dlugy
Levrone píše:Ahoj. Tak ja se svym E39,135kW jsem pravidelne jezdil do prace vzdalene 20km a pod 8.3l ani nahodou. Ale pak jsem jel Chorvatsko a zpet ale opravdu jsem to lechtal max 120km/h a ejhle 6.8l dle BC. A hned byl rohlik na tvari

. Ale jaka je skutecnost je fakt asi diskutabilni.........................................................................podle me se to trochu muze lisit od skutecnosti. Ale chtel bych Vam rici co jsem slysel: pokud budete udrzovat stav paliva v nadrzi porad kolem 80% tak to pry zere mene

(tlak vysky hladiny na potrubi,mene vzduchu v nadrzi-cerpadlo pry nemusi tolik tlacit-myslim dopravni) Podle meho pičovina ale uz mi to reklo vice lidi ze to fakt funguje............................................tak co myslite...........................................................
hóóóódne velká pííčovina.....

Napsal: pát 19.11.2010 08:33
od Kubatt
Levrone píše:Ahoj. Tak ja se svym E39,135kW jsem pravidelne jezdil do prace vzdalene 20km a pod 8.3l ani nahodou. Ale pak jsem jel Chorvatsko a zpet ale opravdu jsem to lechtal max 120km/h a ejhle 6.8l dle BC. A hned byl rohlik na tvari

. Ale jaka je skutecnost je fakt asi diskutabilni.........................................................................podle me se to trochu muze lisit od skutecnosti. Ale chtel bych Vam rici co jsem slysel: pokud budete udrzovat stav paliva v nadrzi porad kolem 80% tak to pry zere mene

(tlak vysky hladiny na potrubi,mene vzduchu v nadrzi-cerpadlo pry nemusi tolik tlacit-myslim dopravni) Podle meho pičovina ale uz mi to reklo vice lidi ze to fakt funguje............................................tak co myslite...........................................................
tak to je podle mě velká blbost. jinak já jsem měl na BC nejnižší spotřebu 5.8l. mám to i vyfoceno. Bylo to po cestě z vídně po tankování vynulováno a trasa cca 120 km domů. A to jsem to zase až tak moc nešetřil-rakousko dálnice, u nás hodně předjíždění. BC prostě není tak přesný, jak bychom si přáli

Napsal: pát 19.11.2010 17:06
od milo
ja jednou jel na chatu (praha smerem na dvur kralove) za 5.1 dle bc. bylo to ale v brutalni vanici a jel jsem s pekelne lehkou nohou

po dalnici se nedalo ani 80.
jinak dlouhodoby podle bc mam 7.3. skakani po meste je kolem 8.5 a dalky lehce pod 7.
predFL motor, manual, touring
Napsal: pát 19.11.2010 17:16
od The_big_deal
ja mam automat a zere mi to prumer tak nejak 8,5. Bydlim na okraji prahy a tak je to znat. Po dalnici pri 120 az 130 nejakych 7 litru
Napsal: pát 19.11.2010 18:48
od kim

teď: 7,1 l/100km
léto: 5,8 - 6,5
530D kombajn/2003
A to má, má jízdá velmi svižný charakter

Napsal: pát 19.11.2010 20:06
od cmelak
Já mám teď 7,1-7,2 v létě 6,8 a to ten motor nemám v nejlepší kondici!
530D manual sedan 2000 142kW
Napsal: pát 19.11.2010 23:01
od Konaa
Mě to žere v prumeru 13,9l na 100km.Auto nezatáhne,jak má.A hulí uplne černe!Filtry vymenený.Olej nežere.A váha vzduchu prej že ne že neodchází me rekli v Bmw servisu.TAk nevim,jetsli vstriky,ale to by asi nechytalo za studena za tepla na drc!Poradíte díky.
Napsal: sob 20.11.2010 09:36
od cmelak
Konaa píše:Mě to žere v prumeru 13,9l na 100km.Auto nezatáhne,jak má.A hulí uplne černe!Filtry vymenený.Olej nežere.A váha vzduchu prej že ne že neodchází me rekli v Bmw servisu.TAk nevim,jetsli vstriky,ale to by asi nechytalo za studena za tepla na drc!Poradíte díky.
A dívali se ti v BMW servisu na lambda sondu? To že ti to hulí je dáno špatným spalováním.
Napsal: sob 20.11.2010 10:50
od brumlae34
Tenhle Diesel ji nemá !!! A i vahy odchazeji. Jinak by to mohlo byt turbo, nebo ucpanej katalyzator.