Stránka 1 z 1
Napsal: pát 12.11.2010 12:27
od petr39
Při rychlosti 100-130km/h při brždění mi celkem dost kmitá volant.Mám nové spodní ramena,tyčky stab.,gumi na stabilizátoru,kotouče ATE najeto 20tis./km dokáže mi někdo poradit kde je závada díky.
Napsal: pát 12.11.2010 12:32
od libovka
Začni kotoučema a druhá možnost jsou tlumiče.
Napsal: pát 12.11.2010 12:39
od petr39
Dík za radu ale kotouče mám celkem nové najeto 20tis./km
Ještě se mi stává že kolem 100km/h se auto trochu třese.
Napsal: pát 12.11.2010 14:18
od libovka
to že máš kotouče nové,i když 20tis už nejsou nové,neznamená že jsou v pohodě.Co takhle ještě vyvážit kola.
Napsal: pát 12.11.2010 14:23
od petr39
Kola jsem si nechal vyvažit a žádná změna.
Napsal: pát 12.11.2010 14:52
od 524td
Zkontroluj čepy krajních a hlavní řídící tyče.
Napsal: pát 12.11.2010 14:59
od petr39
Čepy na řídící jsem kontroloval a jsou bez vůle.Je to záhada.
Napsal: pát 12.11.2010 15:23
od 524td
Potom bych to opravdu viděl na špatné kotouče jak tady již bylo řečeno. Sundej je a nech je změřit na hodinkách na soustruhu.
Napsal: pát 12.11.2010 20:34
od belch
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... _wishbone/
Díl 4 jsi měnil? Pořád se tady řeší to samé, a přitom je to skoro pokaždé tohle...
Napsal: pát 12.11.2010 20:48
od Hansen
Spíš díl 5. Mně to dělalo na trojce, pětce i sedmě. Vždycky to byla tahle pouzdra. Způsobuje to gyroskopický efekt kola a poškozené pouzdro. Jediná pouzdra, která vydržela dost dlouho byly originály a nebo Lemförder. Některá pouzdra z druhovýroby stojí za takové h...., že se začne kolo klepat za 100 km po výměně.
Napsal: pát 12.11.2010 20:53
od petr39
díl 4 a díl 5 jsem neměnil zkusím to ještě koupit dík za radu
Napsal: pát 12.11.2010 20:59
od belch
Pravda, stačí v zásadě vyměnit jen ten silentblok č. 5, ale vzhledem k tomu, jak dlouho vydrží z prvovýroby, ten čep už bude taky na cestě. Vyměnit jedině celé rameno včetně silentbloku (obě ramena - ale to je snad jasné).
Napsal: sob 13.11.2010 17:45
od oldaf
Hansen píše:Spíš díl 5. Mně to dělalo na trojce, pětce i sedmě. Vždycky to byla tahle pouzdra. Způsobuje to gyroskopický efekt kola a poškozené pouzdro. Jediná pouzdra, která vydržela dost dlouho byly originály a nebo Lemförder. Některá pouzdra z druhovýroby stojí za takové h...., že se začne kolo klepat za 100 km po výměně.
Naprostý souhlas, na všech autech co jsem měl vždycky po výměně těchto pouzder kmitání volantu přestalo. Taky jsem kvůli tomu měnil i kotouče ale pomohlo až tohle.