Stránka 1 z 2
Napsal: ned 07.11.2010 15:08
od HIDEN
Ahoj lidi, mám takovej problém moje E34 s tds za stejneho počasí a podmínek jezdí uplně rozdílně prostě jedu, je to mrdka líná, pak zhasnu motor, nastartuju a je to znatelně lepší nechápu.Nějaké zkušenosti?
Napsal: stř 10.11.2010 16:19
od HIDEN
nikdo nic nevíte? potřebuju poradit
Napsal: stř 17.11.2010 05:00
od ady123
A je rozdíl když jedeš za studena a za tepla?
Napsal: stř 17.11.2010 10:22
od geronimoh
Mám taky E34 TDs, ale jede pořád stejně. Za studena ho nehoním, a za tepla je do 2000 otáček líné a od 2000 otáček nahoru ožije a je to žihadlo. Jestli máč čistý vzduchový a palivový filtr, tak nevím co by to mohlo dělat, možná prasklá nějaká podtlaková hadička nebo něco takového.
Napsal: ned 21.11.2010 15:48
od smocek
zkus se podivat jak mas spinavy zebra na IC a jestli Ti nepodchazi EGR ventil

Napsal: ned 21.11.2010 15:51
od smocek
videl bych to na nejaky zmatek kolem egr ventilu .. ze nekdy zustane vyset nebo nezustane

nejlepsi budes mit kdyz instalujes k egr ventilu 5korunu mezi priruby a odpojis hadicku od potlaku a mas klid

a rekl bych ze to bude znatelna zmena

Napsal: ned 21.11.2010 18:35
od Tompo
co se toho EGRu týče, jak docílím toho, aby zůstal v "zatažené" poloze, nebo je to jedno?
Napsal: ned 21.11.2010 19:11
od smocek
tim ze tam strcis tu tusim petikorunu mezi priruby a stahnes to tak uz je zavreny

Napsal: ned 21.11.2010 20:14
od Tompo
Já právě myslel, že pístek uvnitř je řízen podtlakem, takže pokud to odpojím a bude zrovna otevřený, tak už ho nemá co zavřít, ne?
Napsal: čtv 25.11.2010 12:26
od smocek
tak proto tam davas tu petikorunu aby i kdyz by byl otevreny zadny vyfukovy splodiny neprosly do sani

Napsal: čtv 25.11.2010 12:27
od smocek
jinak podtlakem je otvirany

Napsal: stř 16.03.2011 20:54
od loyd-krismas
Mám prosbu a nechci zakládat nové téma. Mám E34 TDS koupenou před týdnem a dnes se mi stalo, že začalo chcípat za jízdy v nízké rychlosti. Pak nejde dlooouho nastartovat a pak zase při nízké rychlosti chcípne. Nevíte co to může být???
Díky za rady
Napsal: čtv 17.03.2011 12:36
od lama-e34
Typoval bych to na čerpadlo. Pokud se ti to stane, zkus ho pak polít studenou vodou, ono se zchladí, pokud to pak naskočí, bude to nejspíše čepradlem.
Napsal: čtv 17.03.2011 17:02
od loyd-krismas
Díky za typ, ale stalo se to i ráno když byl motor přes noc studený. A za studena startoval na hned, jen teplý starty byly horší.
Napsal: čtv 17.03.2011 17:36
od radokrno
a tohle právě dělá čerpadlo,za tepla na nic proto ta voda...
kdyby to nechtělo chytnout za studena tak pak asi žhaviče,,,takhle to bude to čerpadlo,,zasraná ta hlava čerpadla...nebo přicpanej spodek...jo to je bolest toto...a rovnou by to chtělo zkouknout vstřiky ,jestli je někdo nedělal tak už to nebude nic moc ve spojení s tim čerpadlem....měl jsem to samý....
a neškube ti to ve vysokých rychlostech?jako že jedeš rychle a najednou to jakoby zpomalý...a pak zas se chytne a jedeeee...taky palivový naftový filtr...by to chtělo..řikáš ,že to máš týden..jaká byla údržba před tebou..co řikal.. o opravách ?co dělal a tak?
Napsal: čtv 17.03.2011 18:02
od loyd-krismas
říkal že náplně všechny a filtry jsou vyměněný. Zdálo se mi, že se o to staral, jednak kladl na srdce za studena hodně opatrně a motor šel jak hodinky. Při vysokých rychlostech to bylo ok, jel jsem s tím 200km po dálnici zhruba 140km/h a celou cestu bez problémů. Tak se zkusím vrhnout na to čerpadlo. Bylo mi divný to chcípání při nízké rychlosti.
Napsal: čtv 17.03.2011 18:19
od radokrno
zkus se eště poptat ,jeden zásah do čerpadla a může to být horší.. může to dělat čidlo na kliku...třeba..diagnostika atd...je toho moc co to ůže dělat...chce si to auto projít a seznámit se s ním...je to spolehlivý vůz,,ale je potřeba se starat..je to přeci jen bmw a diesel a ty byly a jsou jedny z nej..

Napsal: čtv 17.03.2011 18:25
od loyd-krismas
díky, zítra jde na kloudnou diag. tak snad se tam něco ukáže.
Napsal: pát 18.03.2011 09:22
od fornax
loyd-krismas píše:Mám prosbu a nechci zakládat nové téma. Mám E34 TDS koupenou před týdnem a dnes se mi stalo, že začalo chcípat za jízdy v nízké rychlosti. Pak nejde dlooouho nastartovat a pak zase při nízké rychlosti chcípne. Nevíte co to může být???
Díky za rady
To chcípání mně kdysi způsobila nekvalitní nafta, po natankování nové nádrže kvaliní nafty se to postupně ztratilo. Špatné teplé starty je čerpadlem. To můžeš ošulit tím, že motor bude žhavit i za tepla. Tu se tady na foru už řešilo
Napsal: pát 18.03.2011 17:48
od loyd-krismas
Nekvalitní naftou to snad nebude, tankuju na Benzině.