Stránka 1 z 1
Napsal: ned 07.11.2010 11:07
od Konaa
Zdravim Báwkaře.Potřebuju poradit.Jak mam co nejšetrněji vyndat s výfuku všechny katalyzátory a kolik jich je atd.Zdá se mě,že tam bude nějaký ucpaný.Protože se auto dusí a hulí černě a nemá,takový výkon jaký by mělo mít už se mi to stálo dvakrát,ale ne u Bmw.Doufám,že to bude ono protože už jsem vyměnil filtry všechny,váhu vzduchu,turbo je OK a porád nic,Auto nežere olej.Ale nemá takový výkon a černý tmavý kouř,jak při plnem,tak klidne jizdě.Díky za pomoc
Napsal: ned 07.11.2010 11:30
od Martem
Řešil jsem to samé. Byli tam 4 katy a všechny jsem kuchal. Rozříznout,vymlátit,zavařit.

Napsal: ned 07.11.2010 11:41
od Konaa
A pomohlo to?To te to,taky nejelo hulilo atd?nebo co tě to dělalo?dík
Napsal: ned 07.11.2010 11:41
od Hanz
rozhodne to nedelej jako kolega, pokud uz se rozhodnes je vyndat a oblazit nas vsechny karcinogenima casticema, zachovej stejny prurez trubky, tzn. skrz katy dej trubku, jinak ztratis cast vykonu virenim...
Napsal: ned 07.11.2010 13:04
od Konaa
Tak ted nevim

Já si myslim,že to nemuže být zas,tak velká stráta výkonu.
Napsal: ned 07.11.2010 13:05
od Konaa
Známej ho kuchal a nepoznal strátu výkonu.
Napsal: ned 07.11.2010 13:16
od Martem
Auto kouřilo,nemělo sílu,jelo max. 160 a po odstranění katů jede uplně v pohodě. Kouří minimálně a to jen ve velké zátěži,ale to díky čipu.
Napsal: ned 07.11.2010 15:00
od Konaa
A¨takže když je vykuchám ty katíky tak auto nestratí výkon,jak se tady píše?
Napsal: ned 07.11.2010 15:04
od Martem
neřekl bych,že jsem přišel o výkon
Napsal: ned 07.11.2010 15:07
od Konaa
Nepoznal jsi nějaký rozdíl ve výkonu.Ale myslim si ,ze pokud bude ucpaný,tak to bude lepsí než aby to jezdilo ucpaný

jak jsi na to prisel ze je to zrovna ono?A bylo to nejak poznat když jsi to rozříznul,že to bylo ucpané abych mohl srovnávat pak.díky
Napsal: ned 07.11.2010 15:09
od MattyX
Martem píše:neřekl bych,že jsem přišel o výkon
no jestli katy byli KO vysypany a ucpany , pak je logicky ze kdyz je udelas pruchozi tak ze vykon oproti tomu co tam bylo nestratis

ale jak rikal hanz , zbytecne stracis pak vykon diky vyrivosti , plyny ve vyfuku nemaji danej jasnej smer a pri vyusteni z mensiho prumeru do vetsino se proste rozviri a motor nema tak dobrej vyplach tak jako bud s novyma katama ci trubkama

jinak na emisich vas urcite pochvalí

Napsal: ned 07.11.2010 15:14
od Konaa
zkusím je všchny vykuchat a uvidíme co se bude dít dál

a aspon,že mám novou stk a emise

Napsal: ned 07.11.2010 15:17
od Martem
MattyX píše:Martem píše:neřekl bych,že jsem přišel o výkon
no jestli katy byli KO vysypany a ucpany , pak je logicky ze kdyz je udelas pruchozi tak ze vykon oproti tomu co tam bylo nestratis

ale jak rikal hanz , zbytecne stracis pak vykon diky vyrivosti , plyny ve vyfuku nemaji danej jasnej smer a pri vyusteni z mensiho prumeru do vetsino se proste rozviri a motor nema tak dobrej vyplach tak jako bud s novyma katama ci trubkama

jinak na emisich vas urcite pochvalí

Emise neřeším. Ale někde jsem tu četl,že nebude problem. Prej vyzkušeno. Za autem tahám vlek s autama a kopec nekopec,furt to jede bez problému. Prostě dělník

Napsal: ned 07.11.2010 15:26
od MattyX
Martem píše:MattyX píše:Martem píše:neřekl bych,že jsem přišel o výkon
no jestli katy byli KO vysypany a ucpany , pak je logicky ze kdyz je udelas pruchozi tak ze vykon oproti tomu co tam bylo nestratis

ale jak rikal hanz , zbytecne stracis pak vykon diky vyrivosti , plyny ve vyfuku nemaji danej jasnej smer a pri vyusteni z mensiho prumeru do vetsino se proste rozviri a motor nema tak dobrej vyplach tak jako bud s novyma katama ci trubkama

jinak na emisich vas urcite pochvalí

Emise neřeším. Ale někde jsem tu četl,že nebude problem. Prej vyzkušeno. Za autem tahám vlek s autama a kopec nekopec,furt to jede bez problému. Prostě dělník

jasan , ja tvoje pocity nezpochybnuji

, ale proste jsou urcity fakta o vyfucich a jejich fungovani ktere zpochybnit nelze

Napsal: ned 07.11.2010 15:41
od Martem
MattyX píše:Martem píše:MattyX píše:
no jestli katy byli KO vysypany a ucpany , pak je logicky ze kdyz je udelas pruchozi tak ze vykon oproti tomu co tam bylo nestratis

ale jak rikal hanz , zbytecne stracis pak vykon diky vyrivosti , plyny ve vyfuku nemaji danej jasnej smer a pri vyusteni z mensiho prumeru do vetsino se proste rozviri a motor nema tak dobrej vyplach tak jako bud s novyma katama ci trubkama

jinak na emisich vas urcite pochvalí

Emise neřeším. Ale někde jsem tu četl,že nebude problem. Prej vyzkušeno. Za autem tahám vlek s autama a kopec nekopec,furt to jede bez problému. Prostě dělník

jasan , ja tvoje pocity nezpochybnuji

, ale proste jsou urcity fakta o vyfucich a jejich fungovani ktere zpochybnit nelze

Vím,už jsem o tom taky slyšel. Težko říct,jestli bych poznal rozdíl,kdybych tet koupil funkční katy.
Napsal: ned 07.11.2010 15:45
od MattyX
Martem píše:MattyX píše:Martem píše:
Emise neřeším. Ale někde jsem tu četl,že nebude problem. Prej vyzkušeno. Za autem tahám vlek s autama a kopec nekopec,furt to jede bez problému. Prostě dělník

jasan , ja tvoje pocity nezpochybnuji

, ale proste jsou urcity fakta o vyfucich a jejich fungovani ktere zpochybnit nelze

Vím,už jsem o tom taky slyšel. Težko říct,jestli bych poznal rozdíl,kdybych tet koupil funkční katy.
ja měl na tříce vykuchaný katy od předchozího majitele , dal sem tam z e36 2.8 metalický a auto dole pobralo vic kroutaku , pocitove to funguje rozhodně líp
