Napsal: čtv 04.11.2010 21:34
prosím poraďta, či napište jakoukoliv zkušenost či postřech s podobným problémem:
mám na place auto, u kterého došlo při zapojování nového AKU k přepólování.. plusový kontakt na mínus a mínusový na plus..délka cca 5sek.
na repas šel samozřejmě alternátor (všechny diody v hajzlu)
vyměněny všechny střelené pojistky jak v kastlíku tak v kufru..
nově nastartováno s novým altíkem a auto vykazuje tyto závady:
při zapojení AKU se rozsvítí z ničeho nic pravé potkávací světlo (hned po přiložení kontaktů k AKU)
a i přes to, že jsou všechny pojistky dobré (včetně proměření odporu) nefunguje orig. radio, elektrické zrcátka a centrální zamykání v předních dveří (zbytek - zadní, kufr a nádrž funguje normálně)
nevím jestli je na světla nějaké relé, či modul..
nevím jestli má centrál více řídících jednotek
nevím jestli má orig radio ještě pojistku přímo na rádiu
moc elektruv autě nerozumím a nemám ani nějaké extra vybavení, prosím o jakoukoliv radu k tomutu problému..třeba jestli existují nějaké věci, které zkusit vyměnit, proměřit atd..
díky za jakýkoliv postřeh
jedná se o BMW E39 Touring 520i M52
mám na place auto, u kterého došlo při zapojování nového AKU k přepólování.. plusový kontakt na mínus a mínusový na plus..délka cca 5sek.
na repas šel samozřejmě alternátor (všechny diody v hajzlu)
vyměněny všechny střelené pojistky jak v kastlíku tak v kufru..
nově nastartováno s novým altíkem a auto vykazuje tyto závady:
při zapojení AKU se rozsvítí z ničeho nic pravé potkávací světlo (hned po přiložení kontaktů k AKU)
a i přes to, že jsou všechny pojistky dobré (včetně proměření odporu) nefunguje orig. radio, elektrické zrcátka a centrální zamykání v předních dveří (zbytek - zadní, kufr a nádrž funguje normálně)
nevím jestli je na světla nějaké relé, či modul..
nevím jestli má centrál více řídících jednotek
nevím jestli má orig radio ještě pojistku přímo na rádiu
moc elektruv autě nerozumím a nemám ani nějaké extra vybavení, prosím o jakoukoliv radu k tomutu problému..třeba jestli existují nějaké věci, které zkusit vyměnit, proměřit atd..
díky za jakýkoliv postřeh
jedná se o BMW E39 Touring 520i M52