Stránka 1 z 2

Napsal: ned 31.10.2010 08:32
od pupik33
Při brždění mi vibruje volant tak že se pomalu nedá auto udržet, horší to je při větší rychlosti když někam dojíždím, měnil jsem už 4 sady kotoučů měl jsem ATE,BREMBO,TEXTAR,vrtané Zimermann pokaždé po ujetí cca 2000 začnou mírně vibrovat a postupně se to zhoršuje , idiot nejsem brzdím normálně nejsem sportovec čili v žádném případě nejsou kotouče přehřáte, pokaždé když jsem je sundal byly ojeteé krásně po celé ploše žádné modrá barva teď jsem je měřil hodinkama házivost vnitřek venek pravá i levá stejně 0,02-0,04 mm čili kotouč se ani nehne,samozřejmě ve studeném stavu, zahřáté je nezměřím,ramena všechny nové přední i zadní.Už fakt nevím když jsou studené brzdy tak to tak nekope ale přesto to cítit je volal jsem do BMW říkali že neví v čem by to mohlo být.Myslel jsem že můžou házet náboje ale měřením kotoučů jsem toto vyloučil.Napadá Vás něco? díky :? :? :?

Napsal: ned 31.10.2010 11:10
od Kubatt
a co třeba kola? jestli není jedno koplé a projevovalo by se to při brzdění. já to měl taky, ale po výměně kotoučů to zmizelo

Napsal: ned 31.10.2010 12:05
od kukmak
u mne to delalo.vymenil jsem novy disky a uz to ne dela

Napsal: ned 31.10.2010 12:29
od Levrone
Ahojte. Na kotouce to nevypada. Taky bych se priklanel ke kolum. Co prehodit zadni na predek? Po vyvazeni. Potom jedine nejaka velmi levna znacka pneumatik co se nerovnomerne opotrebuje. A co stabilizatory?

Napsal: ned 31.10.2010 13:23
od ROBi
Zkus vyměnit za jiná kola (třeba si od někoho půjč, nebo zimáky apod.) a pak uvidíš.

Napsal: ned 31.10.2010 16:53
od fikusfiala
no typnul bych kotouče i z vlastní zkušenosti,kola by ti to dělali i za jízdy a ne jen při brždění

Napsal: ned 31.10.2010 20:16
od Levrone
fikusfiala píše:no typnul bych kotouče i z vlastní zkušenosti,kola by ti to dělali i za jízdy a ne jen při brždění
Neni pravda panacku :D

Napsal: ned 31.10.2010 20:22
od orton
Tak pánové, mam ten samý problém a bylo mi řečeno, že je to vůlí na nějaké tyčce řízení bo co...ale ruku do ohně za to nedam...

Napsal: ned 31.10.2010 21:50
od pupik33
Jo beru, ale proč to přestane dělat po výměně kotoučů ? Beru vůle v tyčkách řízení nevyváženost kol, zkusím teď po přehození kol být u vyvažování a být u toho.Opravdu nechápu je to moje asi 20 auto ale to jsem nikdy neřešil až u Toleda ale tam byl problém výrobní s poddimenzovanýma kotouči.

Napsal: ned 31.10.2010 22:07
od Levrone
pupik33 píše:Jo beru, ale proč to přestane dělat po výměně kotoučů ? Beru vůle v tyčkách řízení nevyváženost kol, zkusím teď po přehození kol být u vyvažování a být u toho.Opravdu nechápu je to moje asi 20 auto ale to jsem nikdy neřešil až u Toleda ale tam byl problém výrobní s poddimenzovanýma kotouči.
Protoze po urcitych kilometrech se jakoby "sladi" kolo s kotoucem,kotouc chytne urcitou drazku atd atd. Logicky vymenis X kotoucu a nic tak ted zacni od gum ne????? Jednoduche jak facka!!!!!!!!!!!!!!! A uvidis. :D

Napsal: ned 31.10.2010 23:53
od kukmak
levrone ma pravdu.res gumy, disky,a vyvazeni kol

Napsal: pát 05.11.2010 16:14
od jakdojinej
taky se mi to lehce otrasa pri brzdeni, ale neni to jako do volantu, spis lehke vibrace celym autem a kdyz dobrzduju tak frekvence vibraci klesa. Kola jsou vyvazeny, muzeme vyloucit. Desky a kotouce pred pul rokem nove, byli na mereni hazivosti a jsou v toleranci. Cili asi neco na naprave, kde hledat pls? Ramena? Cepy rizeni? Pohledem se zda ze v nich vule neni, ale je to treba cejtit v zatacce na pravou ruku, vemu li ji moc prudce tak se to cele rozklepe a je potreba ubrat plyn a opatrne, pri normalnich rychlostech vetsinou nic, v zatacce na levou ruku se to nikdy neobjevilo a je fuk jak rychle jedu. Ale nadruhou stranu kdyz naopak tocim doleva a vemu pravym kolem omylem najakou douru, tak v je citit klepnuti, neco tam lupne.

Vibrace jsou nekdy citi i pri jizde rovne ale jen na nejakym povrchu a v urcitejch rychlostech. Dokud jsem byl na letnich gumach 235/40/18 a 265/35/18 tak to tam bylo sice taky, ale jen nepatrne, pri prechodu na zimak se to vyrazne zhorsilo.

Napsal: pát 05.11.2010 20:49
od detrhomer
Jak říkají kluci,řeš kola.
Mě to dělalo taky a nakonec to byla ptákovina :)
Ty silony na kolech :) co slouží k vystředění :)

Napsal: pát 05.11.2010 21:20
od kim
:!: Stav kotoučů, :!: pokud je málo materiálu na deskách, ty se zahřívají a směs předává tepelnou energii dále na kotouč, ten se může poté pod vlivem vysoké teploty kroutit.Řešil jsem to taky.
Kotouče nemám taky nic moc, ale koupil jsem desky( na příliš jeté kotouče nemá cenu natahovat zbytečnou kvalitu a po cca 500km - pohoda.
Příští rok kotouč i desky ( nepodceňovat spojení značek kotoučů a desek!!!)

Napsal: pon 08.11.2010 00:21
od magorcondoria
Pokud se vám stále deformují nové kotouče,změřte si vůle v ložiskách.Měla by být do 0,04 max (centimetr pod okrajem kotouče).A změřit házivost unašečů.
S tou tlouštkou třecího materialu, to je dobrá ptákovina ,jak jsi na to přišel?

Napsal: pon 08.11.2010 17:47
od Brátn
drobná rada, pokud vibruje volant jen při brždění v rozmezí 120-80km/hod, tak jsou to kosti stabilizátoru přední nápravy

Napsal: úte 09.11.2010 01:56
od Sesto1
ak ste vymenili predne kotuce s platnickami a trasenie trosku ustupilo ale stale trasie tak treba vymenit aj zadne kotuce ktore toto trasenie maju nastarosti.Mam to odskusane na kamaratovej e39.Strasne mu triaslo auto.Vymenil predne koruce bolo to lepsie ale stale triaslo.potom vymenil aj zadne a kraaaaasa bez trasenia.

Este mam na vas ja otazku pre maly moj nazor.
Vravite ze ste vymenily predne kotuce a po case zacali zase triast.mozete si skontrolovat zadne kotuce ci su na celej dosadacej ploche s platnickou vysuchane tak ako maju byt z oboch stran (vnutorna aj vonkajsia strana) kazdy kotuc?Jedna sa o to ci nemate iba kusok na kotuci kde to brzdi?hlavne skontrolujte vnutornu stranu.Musi byt zdvihnute auto alebo bole koleso.
Totiz ja mam tiez zanovne kotuce a po cca 20 000km to trasie ako fras a zadne mam este asi povodne a pekne hrzdave.Vnutorna strana nieje skoro vobec vysuchana ale poriadne hrdzava.
Takze predne dostavaju pekne na pix. a necudo ze sa krivia pri tej vahe auta.

dik za vase odozvy.

viete poradit v Ba kde mi stocia kotuce?
dik
Sesto

Napsal: úte 09.11.2010 21:25
od marcocz78
...tohle řeším dlouho,ALE VÍM ČÍM TO JE 8O (ale nemám čas se do toho pustit) přední silentbloky na spodním ramenu - jsou směrem k nárazníku v žel. válečku.(výměna - byly celé roztrhlé a ztyřelé vevnitř) a pak pokud auto bylo bouchlé na kolo/a , tak E39 je skoro celá ze slitiny hliníku - NÁPRAVY!!! , a náboj kola je z něj a místa kde jsou uchycené kul.čepy ramen TAK JSOU VYVLOŽKOVÁNY ocelovými pouzdry VÁLEČKY a ty se v náboji vymačkají - pak to má vůli a třese se to,TAK SI PROJDI CELOU PŘEDNÍ NÁPRAVU,já to mám vymačkané - tudíž v hajzlu,ale snížil jsem vybrace výměnou ramen a silentbloků, chodilo mi to skoro půl cáku,a nepřál bych ti vidět brždění při 160ti - HOROR. :roll: :roll: :roll: HOLT MUSÍŠ UDĚLAT GO PŘEDNÍ NÁPRAVY a né se jen zaměřit na KOTOUČE!!! -pneu,disky,kotouče,čepy, silentbloky,stabi,kosti a test tlumičů. a jedna dobrá rada na závěr, POKUD MÁŠ ZNÁMÉHO NA STK,TAK SI NAJED NA POHYBLIVÉ PLOŠINY-TEST ČEPŮ,DOST TI TO POMŮŽE...

Napsal: čtv 09.01.2014 17:23
od Kortys
pupik33 píše:Při brždění mi vibruje volant tak že se pomalu nedá auto udržet, horší to je při větší rychlosti když někam dojíždím, měnil jsem už 4 sady kotoučů měl jsem ATE,BREMBO,TEXTAR,vrtané Zimermann pokaždé po ujetí cca 2000 začnou mírně vibrovat a postupně se to zhoršuje , idiot nejsem brzdím normálně nejsem sportovec čili v žádném případě nejsou kotouče přehřáte, pokaždé když jsem je sundal byly ojeteé krásně po celé ploše žádné modrá barva teď jsem je měřil hodinkama házivost vnitřek venek pravá i levá stejně 0,02-0,04 mm čili kotouč se ani nehne,samozřejmě ve studeném stavu, zahřáté je nezměřím,ramena všechny nové přední i zadní.Už fakt nevím když jsou studené brzdy tak to tak nekope ale přesto to cítit je volal jsem do BMW říkali že neví v čem by to mohlo být.Myslel jsem že můžou házet náboje ale měřením kotoučů jsem toto vyloučil.Napadá Vás něco? díky :? :? :?
Mám úplně stejný problém i postup výměny. Poslední kotouče Zimermann, dokonce stočené přímo na autě, aby se vyloučila házivost unašeče. Nic nepomohlo. Nevyřešil jste to někdo?

Napsal: čtv 09.01.2014 18:36
od Rady523i
mě toto dělá taky ale jen pravá přední strana , kosti byli vyměněné cca pul roku i s kotoučema a to od brembo max a i desticky nové a po cca 1500-2000 km zase i unašeč mám nový a zase to dělá ,,,už nevím čím naprava ticha bez vrznutí nic ticho a pri pbrzdění z 60 na 30 to dělá vybrace do volantu do pedálu ne nekdo rikal ze brembo max nejsou dobrý kotouče ,,,sere mě to a nevim co s tim