Stránka 1 z 1

Napsal: sob 23.10.2010 12:54
od Sweden
Čau kluci,zkuste někdo poradit,mám problém ohledně rozchození nějakých funkcí.Měl jsem z ničeho nic vybitou baterii,to zatím neřeším,ale řeším problém že mi po dobití baterie nejdou směrovky,velkej BC,rádio a světla zpátečky s PDC.Baterie nabitá,pojistky ok.

Nevíte co dál?Nemá se po vybití něco párovat nebo tak podobně??

Díky všem.Jo je to na 530da E39 M57.

Napsal: sob 23.10.2010 14:40
od Sweden
Tak lehká změna,směrovky jdou ale na přístrojovce nebliká směrovka a vůbec není slyšet přerušovač,jinak rytmus blikání je standartní tak jak má být.Test budíků jsem udělal,vše je ok.Nejvíc mě znepokojuje ten velký board,mechanika v kufru funguje normálně,jak na navigaci tak i měnič.Světla zpátečky společně s PDC nejdou.Další poznatek je že když auto zamknu tak mi neblikne směrovkami,varovný normálně jsou,ale opět bez zvuku přerušovače a směrovek na palubce.

S autem jsem nic netvořil,z ničeho nic bylo vybité,stálo týden v teplé garáži,ať už se baterie vybila z důvodu stáří,má 3roky tak by podle mne neměla,ať už kvůli možné závadě na tak populárním ježkovi,nebo bůh ví kvůli čemu tak je to teď nepodstatné,momentálně je podstatnější proč se vyskytly již výše popsané závady.

Za každou radu budu moc rád. :wink:

Napsal: sob 23.10.2010 15:24
od Sweden
tak se musím lehce omluvit,ale ještě jsem nic neřešil co se pojistek týče.Myslel jsem že jsou pojistky za deklem na pravé straně kufru.Nějaká svorkovnice tam sice je,ale je v ní tak cca.4ks pojistek což se mi zdá sakra málo,vepředu pod pravý pilák jsem taky koukal,elektriky je tam spousty,pojistky žádný.

Kluci vím,že je to blbej dotaz,sám se za něj stydím,ale poraďte prosím kde je hlavní pojistková skříň,vím že je u baterky,ale buď jsem ji ztratil :D nebo jsem úplně blbej. :cry:

Tlačítko HLEDAT jsem použil,pojistky ale nenašel.Teda jestli to opravdu není ta pojistkovka co tam mám 4-5 pojistek

Napsal: sob 23.10.2010 15:32
od Sweden
ještě jedna informace,po dobití baterie a odpojení nabiječky jsem zkusil hned nastartovat,ale nic se nedělo,přístrojovka se normálně rosvítila,čerpadlo běželo,ale když jsem otočil do polohy 3 tak jenom cvaklo nějaké relé a nic,zkusil jsem to 3krát a stále to samé.Potom jsem nechal klíč v poloze 2 a nechal to tak cca.5minut,po příchodu vše v normálu,natočení motoru na cvaknutí apod.
Je toto normální postup,že se musí nechat klíč jakoby "načíst"?

Napsal: sob 23.10.2010 16:19
od Sweden
Tak jsem si to tady pěkně napsal a nakonec dal i do stavu původního.Pojistky jsem u spolujezce našel,vše ok,nakonec jsem zkusil poslední možnou věc a to odpojit a znovu připojit aku, a ejhle vše je zase tak jako má být.Teď už mě trápí jenom to,co mi vlastně tu baterii vybilo.Stalo se to poprvé,takže možností je dost,od relé,světýlka,přes ježka,atp.

BMW stálo přes týden bez mojí návštěvy,takže nemohu potvrdit,že nic nesvítilo,nehučelo,nesvítilo.Baterie bylo vytavená do mrtva,centrál ko,nesvítila ani dioda u řadičky automatu.

Jediný co jsem spozoroval při testu ventilátoru je to,že v prvních asi pěti polohách ventlátor jakovy lehce habruje,ale opravdu lehounce.Mohl by to být náznak spatného "ježka"??

Napsal: sob 23.10.2010 17:06
od mivo
Velmi spravny tip - JEŽKO, alebo JEŽEK... Tipujem tak na 95%...

Napsal: sob 23.10.2010 17:08
od mivo
Este rada - kym ho nevymenis, po zaparkovani auta odpoj baterku - staci "-" (minus) pol.

Napsal: sob 23.10.2010 17:18
od Sweden
Nechce se mi stále ladit board,ale pořád lepší než mít hotovou baterii.Někde jsem tady četl,že stačí vytáhnout pojistku od topení,ještě najit pod kterým číslem je a je to. :wink:

Napsal: stř 27.10.2010 12:31
od Sweden
Tak si tak včera po příjezdu sedím ve svým BMW a najednou se roztočí na chvilinku ventilátor topení,dotočí,roztočí,minutka pokoj,pak zase malinko a pak byl klid protože sem radši odpojil baterku.

Takže problém prvotního vybití baterky je na světě a může za něj opět ta příšera jménem "JEŽEK" :!:

Kluci poraďte pls.která je to pojistka abych ježka zbavil volnosti a nekurvil si baterku,nechte se mi pořád ladit velkej počítač apod.,když jí odpojím.Našel jsem si tady v historii rozpis pojistek v češtině,všechny co mají něco společného s topením a ventilátorem jsem vytahal,ale ten parchant mi pořád občas brnknul na nerv a rozeběhnul se.

Jo ještě jedna věc,když změním teplotu vzduchu která jde do kabiny tak to může mít vliv na tzv."ježka?Stáhnul jsem teplotu z 23 na 20,přitom jsem sílu ventilátoru nechal takovou jaká byla a najednou byl KLID :!:

Napsal: stř 27.10.2010 12:56
od Pyron
Odpoj přímo ježka, dá se odpojovat a zapojovat před každou a po každé jízdě během vteřiny - já měl také záhadné vybíjení baterky a ježek byl hlavní podezřelý, tak jsem ho odpojoval po jízdě a na jízdu zapojil, aby fungovala ventilace. Je na něj nacvaklej konektor, kterej dycky jen sejmeš a před jízdou nacvakneš.. Teda než budeš mít funkční kus 8)

Napsal: čtv 28.10.2010 12:14
od MUF_IV
Kluci, co je to ten ježek :roll: :oops: jen me to zajímá .)

Napsal: úte 02.11.2010 21:25
od jurasis
Ježek je právě to, co fyzicky reguluje otáčky motoru ventilátoru (je to hromada předřadných odporů). Proto mělo vliv snížení teploty (změnilo to otáčky ventilátoru)... :wink:
A jak píše Pyron, odpojuj ježka (mimochodem se tím lokalizuje závada stoprocentně...), než baterku.

MUFe, hledej, je to tady snad nejprobíranější zvířátko... :wink:

Napsal: stř 03.11.2010 09:45
od Sweden
Už mám ježka dávno venku a je klid,baterka v pohodě.

Teď sháním nového,za co nejlepší peníz,takže kdyby někdo veděl nechť napíše. :wink:

Napsal: stř 03.11.2010 20:14
od jurasis
Ptal ses na souvislost s nastavením jiné teploty. Navíc, odpověď jsem formuloval i pro jiné... :wink:

Napsal: pát 03.12.2010 16:52
od Foster
Ahoj, tak nám klesly teploty a můj ježek se probudil, a vytavil mi po půlroce nečekaně baterku, pacholek.

Četl jsem tu, že se prý dá odpojit samotný ježek? Že prý je to otázka vteřiny. Můžete mi někdo poradit, jak ho nouzově vypnout? Hledal jsem ho, ale nenašel, asi na to jdu špatně.

Nevíte, kde nového ježka sehnat nejlevněji???

Mooc děkuju!
:Poklona:

Napsal: pát 03.12.2010 19:45
od Brátn

Napsal: pát 03.12.2010 19:53
od Foster
Super, díky! Už jsem to nastudoval.

Teď už to jde, předtím mi to hlásilo, že topic neexistuje. :roll:

Napsal: pát 03.12.2010 20:50
od Brátn
to není stejný topic, ale je o tom samým

Napsal: pát 03.12.2010 21:24
od holota
Chlapi nedalo by se někde sehnat elektrický schéma toho ježka? prolezl sem snad všechno ale marně :roll:

Napsal: sob 04.12.2010 10:04
od iamone
a da se kuchnout jezek? Beztak v nem bude jen nejak korunova blbost v haji co by se dala najit merakem. Kouknul bych na to, ale zrovna lezim v nemocnici