Stránka 1 z 1
Napsal: stř 20.10.2010 21:53
od HIDEN
Zdravím slyšel jsem že jde zlegalizovat uprava že do E34 s 530D z E39 je to pravda?Máte s tím někdo zkušenosti?Jestli jo tak sem s nima.Jinak na rady kup si radši E39 prdim

Napsal: pát 22.10.2010 15:59
od Kail
No že to půjde zlegalizovat teda pochybuju,ale klidně bych s tím jezdil na TDSový papíry...
A jen vůl by ti mohl napsat kup si e39 místo e34

Napsal: pát 22.10.2010 17:39
od marcocz78
já myslím že jo,držím palce.,... ale kolega tady udělal krok zpět,z e34ky do ,,nějaké" TOYOTY !!! ,japonec až na konec'
Napsal: pát 22.10.2010 18:37
od Kail
Napsal: sob 23.10.2010 09:47
od DirtyHarry
No,a ještě si sem dá fotku toho zabahněnýho,zaprášenýho gazíku

Napsal: sob 23.10.2010 09:56
od DirtyHarry
Jinak "zlegalizovat" tuhle zhovadělost jde pouze jako speciál (takže ohne SPZ). Doporučuji demontovat+vyndat stávající M51,postavit vedle ní dotyčný 3,0d,prohlédnout si všechna napojení a uchycení a pak jít hledat elán k práci... Nebylo by jednodušší - a levnější pokupovat větší turbo od Garetta,vyměnit vačku,dát variabilní sání,solidní svody,vyhodit kat a přeprogramovat řj ?
Napsal: sob 23.10.2010 09:57
od Kail
V klubovkách se to všem líbilo,vy mně nezajímáte

Napsal: sob 23.10.2010 14:04
od HIDEN
měl jsem namysli udělat to místo tds mám ted v autě tuhle mršku ale je to málo:(
Napsal: sob 23.10.2010 16:30
od Hanz
DirtyHarry píše:No,a ještě si sem dá fotku toho zabahněnýho,zaprášenýho gazíku

no lepsi bejt majitelem gaziku nez mit nacisticky sracky v hlave, kemo .-)
Napsal: sob 23.10.2010 20:56
od HIDEN
Pánové poprosil bych bez OT, diky.Chci zde řešit jiné věci.
Napsal: ned 24.10.2010 08:54
od DirtyHarry
Nepopírám,že tds v 5-er není žádná hitparáda,ale třílitr je generačně jinde a navíc se do 34 ky nikdy nedával - nedovedu si představit jeho usazení,rozvod komplet elektriky a napojení tak,aby to fungovalo. Představa,že třeba jen blbý hadice od topení nepůjdou napojit a co dál - vyrobit na zákazku,shánět z jinýho auta atd... Parta nadšenců se takhle kdysi pustila do e-32,pasovali tam zrovna tds,předělávali na tom,co mohli a nakonec to prodali auto bez motoru a tds agregát zvlášt. Amíci či japonci sice cpou třeba motory z nissanu do starýho mustangu,ale motorovej prostor defacto vyrábí novej a usazujou víceméně jen kastli. Já řádku motorů měnil,vždy identický typy mezi sebou a stejně se pokaždý objevil nějakej zákys,z kterýho mě tekly nervy,takže proto jsem spíš skeptik. A jestli ti ten novej motor-komplet a nastrojenej nestojí v garáži,tak prachy,který tě bude stát-když je nastrkáš v solidních dílech do toho stávajícího (tím nemyslím "chipkrabičku" za osm stovek...),ušetříš dost nervů a námahy a efekt nahoru půjde taky.
no lepsi bejt majitelem gaziku nez mit nacisticky sracky v hlave, kemo
no,LSD master - nevím,nevím kdo má jaký sračky v hlavě... A já zatím humorně glosuju jen ta auta,tak sem nemotej psychologii,ty "kemo"

.
Sorry za OT,ale kritizuj mý auto a ne mně.
Napsal: ned 24.10.2010 11:08
od Kail
Tak s montáží samotnýho motoru bych to neviděl tak černě a "problém" s hadicí od topení je asi to uplně nejmenší

.S čím ale souhlasím je ta elektrika,mně teda dělá elektroinstalace v autech dost velký problémy a nedovedu si moc představit jak se řešej i naprosto banální záležitosti jako funkčnost budíků atd.Toho bych se bál a sám bych se do toho nepustil právě z důvodu elektriky.
A na tvém autě by se toho taky dalo zkritizovat dost

.
Napsal: ned 24.10.2010 15:08
od Looser
Dle mýho...problém s elektrikou muže bejt tak maximálně třeba někde v IMO.Jinak bych řekl,že i e46 má samostatně motorovou el. která končí nějakým konektorem,kterej pak pokračuje do auta.Dělal jsem do e28 elektriku z e34 tak(než někdo začně blbě argumentovat,že to je něco uplně jinýho,vím to),že jsem našel schémata od obou aut a podle nich propojoval kabeláže a myslím,že stejným způsobem se dá pokračovat i tady.Držáky motoru a podobně se dají velice přesně vyrobit,také už nějaké zkušenosti jsou.Původně byl plán dát tenhle motor do e36 tds.
Napsal: ned 24.10.2010 15:10
od Looser
Kail píše:Tak s montáží samotnýho motoru bych to neviděl tak černě a "problém" s hadicí od topení je asi to uplně nejmenší

.S čím ale souhlasím je ta elektrika,mně teda dělá elektroinstalace v autech dost velký problémy a nedovedu si moc představit jak se řešej i naprosto banální záležitosti jako funkčnost budíků atd.Toho bych se bál a sám bych se do toho nepustil právě z důvodu elektriky.
A na tvém autě by se toho taky dalo zkritizovat dost

.
tohle všechno zůstává v autě jako takovým.tachometr bere signál z indukčního snímače..ten tam přeci je taky.
Napsal: ned 24.10.2010 20:15
od MattyX
mechanicky to tam narves vzdycky nejak

to problem není

pokud to chces jde to proste tak jako kazda zastavba do jakyhokoliv auta

(klasickej problem vana + drzaky+kardan) jedinej problem bych videl v EWS III , ktery už je řešený komplikovaněji jak dvojka (a ti co tvrdí že to umí odblokovat prosím o kontakt a cenu dík

)
Napsal: stř 27.10.2010 16:46
od DirtyHarry
A na tvém autě by se toho taky dalo zkritizovat dost
...a to jsi neviděl můj nový celolak,který jsem dával po renovaci ted o prázdniny

BMW 267 "Dakar Gelb"

Napsal: stř 27.10.2010 19:36
od Kail
Dakar na e34??Můj bože
